2008-01-29, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Givetvis men det är ju Adebayor av denna säsong som de sågar i Viasat?

Själv insåg man grabbens potential inför den här säsongen och satsade 50 kr på kombinationsspelet "Premier League 2007/2008 - Winner and Top Goalscorer - Arsenal & Adeabyor"

Arsenal som ligavinnare är väl det största problemet i det spelet...

Oddsen var iallafall 150 gånger pengarna.

Edit: I skrivande stund leder Arsenal över Newcastle med 1-0 efter mål av Adebayor i 40:e

Tycker nog att chansen att Arsenal vinner Premier League är större än att Adebayor vinner skytteligan. Ronaldo har varit helt fenomenal nu i typ 30 matcher i rad och tror nog att det blir han som vinner skytteligan. Även om jag gärna ser att du vinner på det tipset.
Citera
2008-01-29, 22:25
Bannlyst
Newcastle förtjänar inte att spela i den högsta ligan. Hoppas att soperna åker ut.

PRICA MÅLSKYTT
Senast redigerad av bLyGE_kEntA 2008-01-29 kl. 22:28.
Citera
2008-01-29, 22:28
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Tycker nog att chansen att Arsenal vinner Premier League är större än att Adebayor vinner skytteligan. Ronaldo har varit helt fenomenal nu i typ 30 matcher i rad och tror nog att det blir han som vinner skytteligan. Även om jag gärna ser att du vinner på det tipset.

Om Adebayors ruskiga form håller i sig så tror jag faktiskt att han går om. Sjukt dock att Ronaldo som ändå är mittfältare har gjort fler mål än strikern Adebayor... Säger ju en del om den mannen.

Skytteligatoppen just nu:

1. Ronaldo 17 mål
2. Adebayor 16 mål
3. Benjani 12 mål

United spelar hemma mot Pompey imorgon. Hoppas hårt på Pompey och 0 mål för Ronaldo.

Och så uteblev Keeganeffekten för Magpies i PL. 0-0 mot Bolton och 0-3 mot Arsenal med 10 minuter kvar...
Citera
2008-01-29, 22:38
Medlem
P3RK3L3s avatar
Såg det just på BBC Live.

GOAL Sunderland 2-0 Birmingham
What a debut for Rade Prica - he's notched, lifting the ball over the on-rushing 'keeper after Ridgewell's lame back-header. Even Roy Keane's smiling.

Skönt att många svenskar som aspirerar på EM-truppen är heta just nu.
Senast redigerad av P3RK3L3 2008-01-29 kl. 22:40.
Citera
2008-01-29, 22:47
Medlem
Jämför Flaminis mål med Carricks mot Roma. Sjukt likt.

Flamini: http://www.d1g.com/video/show/1737477
Carrick: http://www.youtube.com/watch?v=KCwAXL4iOhI
Citera
2008-01-29, 22:58
Medlem
Meanmachines avatar
Riktigt bra inhopp av Prica. Sebastian Larsson var bedrövlig, löjligt att folk vill se han i EM-startelvan.
Citera
2008-01-29, 23:09
Medlem
Quorthons avatar
Fler än Larsson i Birmingham som var dåliga. Sedan finns det väl bara dåliga och sämre alternativ i landslaget ungefär.

Rade Prica gjorde som sagt en fin debut. Slog även en fantastiskt fin passning till Jones som borde nätat. Måste varit trött då han missade bollen helt.
Citera
2008-01-29, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Riktigt bra inhopp av Prica. Sebastian Larsson var bedrövlig, löjligt att folk vill se han i EM-startelvan.
Han får spela iaf jämfört med en sopa som Chippen som tränar med juniorer och ändå är helt självskriven i landslaget.
Citera
2008-01-30, 00:26
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine

De matcher jags ett honom har han varit en av lagets bättre spelare så jag tycker det skall bli kul att se om han kan peta någon i EM truppen.
Citera
2008-01-30, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av isch
De matcher jags ett honom har han varit en av lagets bättre spelare så jag tycker det skall bli kul att se om han kan peta någon i EM truppen.

Det har han varit. Dessutom är han lite av en "ledare" pushar ofta på lagkamraterna och tar själv alla fasta situationer. Viktig för sitt lag helt enkelt, han har talangen.
Citera
2008-01-30, 13:39
Medlem
Keltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Om Adebayors ruskiga form håller i sig så tror jag faktiskt att han går om. Sjukt dock att Ronaldo som ändå är mittfältare har gjort fler mål än strikern Adebayor... Säger ju en del om den mannen.

Skytteligatoppen just nu:

1. Ronaldo 17 mål
2. Adebayor 16 mål
3. Benjani 12 mål

United spelar hemma mot Pompey imorgon. Hoppas hårt på Pompey och 0 mål för Ronaldo.

Och så uteblev Keeganeffekten för Magpies i PL. 0-0 mot Bolton och 0-3 mot Arsenal med 10 minuter kvar...

United kommer inte förlora på egen mark, spec. när Gunners tog 3 pinnar igår. Vad jag vet är att Ronaldo kommer börja bomma såpass att varenda gång han gör de kommer han ge den där Cristiano looken där han ser ut som en 10 årig pojke som bara vill börja gråta... No kiddin, kolla själva. Medan Adde fabulöst glider förbi i poängligan.

Btw, var det bara jag som tyckte att Senderos gjorde ganska bra ifrån sig igår?
Citera
2008-01-30, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kelton
Btw, var det bara jag som tyckte att Senderos gjorde ganska bra ifrån sig igår?

Förmodligen. Han var riktigt bra fram tills Wenger bestämde att peta honom i CL finalen för ett par år sen. Sen dess har det gått utför. Killen har Premier Leagues sämsta speluppfattning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in