2008-01-15, 17:01
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av y_geezy
Sitter o kollar på Bolton-Blackburn, har inte sett så många av Boltons matcher men vad har hänt med Wilhelmsson o Braaten?
Braaten tyckte jag såg lovande ut i Rosenborg, har han fått spela nånting?

Hänt med Wilhelmsson? Han är inte bättre än att han på sin höjd
kan hoppas på lite inhopp. En medioker spelare som fått alldeles
för mycket exponering i Svensk media.
Citera
2008-01-16, 13:36
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseTheMan
Styra biljetter till Chelsea - United i April... Går det ens till ett överkomligt pris och hur i så fall?
Nu vet jag iof inte hur biljettfördelningen fungerar i Chelsea. Men kan tänka mig att det blir ytterst svårt att få biljetter till ett normalt pris om man inte är medlem i CSS. http://www.svenskafans.com/england/chelsea/artikel.asp?id=132312
Senast redigerad av mpee 2008-01-16 kl. 13:39.
Citera
2008-01-16, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anglofil
En manager kommer fa sparken snart och en gammal klubblegend kommer ta over? Det ar vad jag har dromt.
Jag hade en sanndrom, det blev precis officiellt att Keegan tar over Newcastle.
Citera
2008-01-16, 17:33
Medlem
ischs avatar
Citat:

Känns bra?
Citera
2008-01-16, 17:40
Medlem
Citat:
Kul. Nu ser jag fram emot att Fergie får honom att gråta igen. Minns med välbehag när Keegan inför tv kamerorna totalt tappade koncepterna pga. SAF:s psykningar.
Citera
2008-01-16, 17:58
Medlem
Även om han inte är den som kommer locka de stora namnen så är det ju en av de 2 personer som man inte kommer våga kicka pga en kort loosingstreak, så det är ju jävligt positivt. I övrigt får vi väl se... Jag var inte med under hans (förra! ) storhetstid i Newcastle.

Vad skulle tyckas om Shearer som Assisterande på det?

Edit: Har någon sett utifall det finns någon stream att tillgå till kvällen match? Eller om någon åtminstone vet en sida som brukar streama engelska cupmatcher?
Senast redigerad av Boxisland 2008-01-16 kl. 18:02.
Citera
2008-01-16, 18:02
Medlem
hazard simpsons avatar
Senast det begav sig vann Newcastle med 7-1 mot Tottenham med Keegan som manager. Känns ju skitkul det här
Citera
2008-01-16, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Senast det begav sig vann Newcastle med 7-1 mot Tottenham med Keegan som manager. Känns ju skitkul det här

Ta det lugnt. Keegan är ett skämt. Newcastle kommer nu, om det är fysiskt och psykiskt möjligt, att bli ännu sämre nu.
Citera
2008-01-17, 00:45
Medlem
Quorthons avatar
Kanske inte rätt man att styra upp Newcastles försvarsspel direkt. Däremot kanske han kan få Newcastle att spela sådär underbart rolig fotboll igen.
Citera
2008-01-17, 07:33
Medlem
gorgons avatar
Med Keegan bakom rodret bör man ana att flertalet föråldrade "stjärnor" är på ingång, samtidigt som lönerna skjuter mot nya toppnivåer. Att han är mannen för klubben har jag svårt att se, men mirakel har ju skett tidigare, men jag är väldigt skeptiskt.
Citera
2008-01-17, 20:12
Medlem
Får vi ser hur länge han blir kvar den här gången, jag hoppas att han lyckats göra ett bra jobb i Newcastle.

http://www.youtube.com/watch?v=nW8p8xppxwA
Senast redigerad av blåa gumman 2008-01-17 kl. 20:20.
Citera
2008-01-17, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blåa gumman
Får vi ser hur länge han blir kvar den här gången, jag hoppas att han lyckats göra ett bra jobb i Newcastle.

http://www.youtube.com/watch?v=nW8p8xppxwA
Det där är resultatet av Sir Alex Fergusons mindgames.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in