2007-12-16, 19:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
Precis som vanligt. Sämst.

Inte ens du kan ta det ifrån dom att dom faktiskt är respektive lags viktigaste spelare.
Citera
2007-12-16, 19:14
Medlem
ischs avatar
Intressant fotbollsdag som bjöd på mer blåmärken än skönspel. Min analys:

United - Liverpool
Hårt tufft men ändå på rätt sida och inte några direkta idiotpåhopp. VDS och Uniteds backlinje bjöd på mer än vad Liverpool skapade och vi hade tur och fick in en boll på de få chanser vi hade. Liverpool pressade iofs på i andra men Babbels skott var väl det ända som man direkt kan räkna som riktigt farligt. Rooney borde gjort ett mål men var annars osynlig tillsammans med Ronaldo och Giggs. Hargo visade varför han har köpts in och spelas den här typen av matcher och Anderson växer än mer. Imponerande taktisk seger.

Arsenal - Chelsea
Hårt spel men framför allt riktigt mycket fula och idiotiska tacklingar. Va fan pysslar Terry med? Eboue borde åkt ut innan paus och Fabregas visar vilken jävla fitta han är. Alla Arsenal supportrar som har någon skam i kroppen borde hålla tyst om Ronaldos filmningar eller Gerrards kapningar en bra stund framöver. Överlag verkade det som att det inte fanns spec många tänkande spelare (Mikel & Ben, vilka lirare) i matchen som avgjordes på ett misstag vilket speglade matchen rätt bra. Chelsea pressade på men var uddlösa fram till övertid.
Citera
2007-12-16, 19:20
Bannlyst
Chelsea tycker inte om att göra mål. Nästan sorgligt hur jävla lite de skapar utan Drogba, totalt värdelöst. Hela Arsenal är jävla cunts, spec Fabregas, hade absolut inte tvekat på att nita honom ifall jag skulle spela där.
Citera
2007-12-16, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Pinsamma Fabregas. Hoppas han får en lång avstänging för den fula benkapningen och filmningen.
Skönt att fler ser igenom "hypen" kring den lille spanjoren. I media är det ett konstant hyllande av hans bländande teknik och spelskicklighet. Han är ju väldigt bra så givetvis ska han ha beröm, men hans mindre goda sidor uppmärksammas sällan för att inte säga aldrig.

Exempel är skiten han höll på med i slutet av dagens match och efter 2-2 målet mot United då han skrek "go home" rakt upp i ansiktet på Ferdinand. En intressant kommentar från en Arsenal spelare mot en engelsman visserligen!! Lågvattenmärket var väl ändå för ett par år sedan när de mötte Blackburn. Under pågående match skriker han till motståndarnas manager,Mark Hughes, att han inte fattar hur han kunnat få spela i Barcelona. Något han senare fick be om ursäkt för, tillsagd av Wenger. Då fattar man att han överträtt en gräns, den klubben har ju mig veterligen aldrig erkänt ett fel.

All I can say, Fuck off wanker!!
Citera
2007-12-16, 19:28
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Hela Arsenal är jävla cunts, spec Fabregas, hade absolut inte tvekat på att nita honom ifall jag skulle spela där.

Sanningen kommer alltid fram. Nästa helg ska vi möta dom. Fy fan
Citera
2007-12-16, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Sanningen kommer alltid fram. Nästa helg ska vi möta dom. Fy fan

Med tanke på erat försvar och med Keane avstängd så är jag inte så positiv till det hela. Men det är ett av Englands hetaste derbyn och Tottenham har ju bra spelare, så man vet aldrig. Är matchen på WHL?
Citera
2007-12-16, 19:33
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Med tanke på erat försvar och med Keane avstängd så är jag inte så positiv till det hela. Men det är ett av Englands hetaste derbyn och Tottenham har ju bra spelare, så man vet aldrig. Är matchen på WHL?

Matchen är på Emirates. Men det spelar ingen roll tydligen för Spurs. Finns inte en chans på poäng för Spurs. Inte i år....
Citera
2007-12-16, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Matchen är på Emirates. Men det spelar ingen roll tydligen för Spurs. Finns inte en chans på poäng för Spurs. Inte i år....

Såg ju bra ut i förra mötet, ni ledde ju 1-0 länge.. Så man ska nog inte ge upp hoppet redan, men med tanke på att Tottenham är absolut sämst när det gäller, både fysiskt och psykiskt, så hade nog inte jag heller varit allt för positiv
Citera
2007-12-16, 19:39
Medlem
Maeglins avatar
Hej på er! Missade slutet på Arsenal-Chelsea. Jag var tvungen att gå. Något jag ångrar nu. Vad i helvete hände i Chelseas straffområde?? Sparkade någon Van Persie i huvudet?
Citera
2007-12-16, 19:40
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Hej på er! Missade slutet på Arsenal-Chelsea. Jag var tvungen att gå. Något jag ångrar nu. Vad i helvete hände i Chelseas straffområde?? Sparkade någon Van Persie i huvudet?

Fabregas sparkade ner Ca$ly bakifrån och rullade nästan av planen när han fick en hand tillbaka mot ansiktet.
Citera
2007-12-16, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin

Fabregas sköt och missade. Ashley ole tar bollen och rensar undan just i sista stund. Fabregas kommer farandes och saxar benen, varav Cole svarar med att dra en bitchslap på Fabregas (en lätt klapp inte så farligt) Fabregas överdriver förstås till 100 och ligger och lipar på marken.
Citera
2007-12-16, 19:42
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Fabregas sparkade ner Ca$ly bakifrån och rullade nästan av planen när han fick en hand tillbaka mot ansiktet.

Tack min vän.

Blev det gruff då?

Ska tilläggas att Arsenal är religion för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in