2007-12-08, 20:42
Medlem
Citat:
Vad är hänt med Sheva föresten? Abrahamovic lilla favoritanfallare.

Ingenting, han har i princip varit sämst sen han kom till Chelsea och inte mycket har förändrats.
Han gjorde mål idag iofs men annars var han ingen bra i matchen.
Citera
2007-12-08, 20:44
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av y_geezy
Ingenting, han har i princip varit sämst sen han kom till Chelsea och inte mycket har förändrats.
Han gjorde mål idag iofs men annars var han ingen bra i matchen.
Jag tänkte mest på att det här faktiskt kanske var hans läge att få speltid igen när Drogba är borta. Men är han inte i form lär han inte ta chansen iallafall.
Citera
2007-12-08, 20:45
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emp-snubbe
Jag tänkte mest på att det här faktiskt kanske var hans läge att få speltid igen när Drogba är borta. Men är han inte i form lär han inte ta chansen iallafall.

Han gjorde ju mål idag?
Citera
2007-12-08, 20:46
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Han gjorde ju mål idag?
Jo, men han var dålig matchen igenom? Jag såg ju inte matchen så kan inget säga, men jag tolkade det som ett skitmål. Men kanske hade fel och då tar jag tillbaka allt.
Citera
2007-12-08, 21:07
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emp-snubbe
Jo, men han var dålig matchen igenom? Jag såg ju inte matchen så kan inget säga, men jag tolkade det som ett skitmål. Men kanske hade fel och då tar jag tillbaka allt.
Skitmål skulle jag inte kalla det, tyckte det var ett relativt fint mål, sen hoppas jag verkligen att det går bra för han nu när han äntligen får spela!
Citera
2007-12-08, 21:13
Medlem
De Larges avatar
Underbart med 3-0 och hattrick av Yakubo, men ännu mer underbart med 3-1 för lilla Reading mot stora och stolta Liverpool.

Ska ladda ner båda matcherna och njuta lite sen.
Citera
2007-12-08, 21:49
Medlem
Wait and Bleeds avatar
Startar man med Sissoko har man inga som helst planer på att vinna matchen, han är i särklass sämst i premiership.

Domaren, Benitez, Sissoko en trio som gör att LFC inte kan vinna den matchen.
Citera
2007-12-08, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wait and Bleed
Startar man med Sissoko har man inga som helst planer på att vinna matchen, han är i särklass sämst i premiership.

Glöm inte den evigt överskattade ärkefjanten Steven Gerrard.
Citera
2007-12-08, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sbsd
Glöm inte den evigt överskattade ärkefjanten Steven Gerrard.

Skitsnack. Gerrard är en lysande spelare i klubblaget, tyvärr skulle man hellre lägga in en väska när han representerar sitt land.
Citera
2007-12-08, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Skitsnack. Gerrard är en lysande spelare i klubblaget, tyvärr skulle man hellre lägga in en väska när han representerar sitt land.

Det beror på vilka förväntningar man har. Gerrards kortpassningsspel och speluppfattning är alldeles för kasst för att någonsin vara en världsklasspelare. Att Gerrard är det bästa England har att slänga fram i mittfältet säger mycket om problemen de har.
Citera
2007-12-08, 22:35
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wait and Bleed

Vad har hänt med Sissoko? Jag minns lite vagt en tid då Poolarna tyckte att han var lovande.
Citera
2007-12-08, 22:49
Medlem
Wait and Bleeds avatar
Var försiktigt optimistisk tilll Sissoko när han köptes, sedan såg jag honom försöka spela fotboll...

Gerrard tillhör världens bästa innermittfältare, tveklöst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in