Vad är hänt med Sheva föresten? Abrahamovic lilla favoritanfallare.
Ingenting, han har i princip varit sämst sen han kom till Chelsea och inte mycket har förändrats.
Han gjorde mål idag iofs men annars var han ingen bra i matchen.
Ingenting, han har i princip varit sämst sen han kom till Chelsea och inte mycket har förändrats.
Han gjorde mål idag iofs men annars var han ingen bra i matchen.
Jag tänkte mest på att det här faktiskt kanske var hans läge att få speltid igen när Drogba är borta. Men är han inte i form lär han inte ta chansen iallafall.
Jag tänkte mest på att det här faktiskt kanske var hans läge att få speltid igen när Drogba är borta. Men är han inte i form lär han inte ta chansen iallafall.
Jo, men han var dålig matchen igenom? Jag såg ju inte matchen så kan inget säga, men jag tolkade det som ett skitmål. Men kanske hade fel och då tar jag tillbaka allt.
Jo, men han var dålig matchen igenom? Jag såg ju inte matchen så kan inget säga, men jag tolkade det som ett skitmål. Men kanske hade fel och då tar jag tillbaka allt.
Skitmål skulle jag inte kalla det, tyckte det var ett relativt fint mål, sen hoppas jag verkligen att det går bra för han nu när han äntligen får spela!
Skitsnack. Gerrard är en lysande spelare i klubblaget, tyvärr skulle man hellre lägga in en väska när han representerar sitt land.
Det beror på vilka förväntningar man har. Gerrards kortpassningsspel och speluppfattning är alldeles för kasst för att någonsin vara en världsklasspelare. Att Gerrard är det bästa England har att slänga fram i mittfältet säger mycket om problemen de har.