2007-11-05, 17:13
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekkers
Tunn trupp, lite rutin och en gnällgubbe till manager . Däremot kan United också tappa poäng pga alla jävla skador vilket öppnar för chelsea. Tror det står mellan The reds och chelsea i år igen..
Såsant, hoppas verkligen att chelsea tar hem det i år!
Citera
2007-11-05, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Såsant, hoppas verkligen att chelsea tar hem det i år!

Den hjärtlöse klubben.
Citera
2007-11-05, 17:44
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Den hjärtlöse klubben.

Snälla...Jag har stor respekt för United som klubb. Gör inte att jag tappar den via inlägg som det finnns väldigt lite tanke bakom. Hålla på och kasta sten i glashus brukar ofta sluta i ren pajkastning så jag ber dig att sansa dina inlägg innan du kläcker ur dig sådan skit!!!
Citera
2007-11-05, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Snälla...Jag har stor respekt för United som klubb. Gör inte att jag tappar den via inlägg som det finnns väldigt lite tanke bakom. Hålla på och kasta sten i glashus brukar ofta sluta i ren pajkastning så jag ber dig att sansa dina inlägg innan du kläcker ur dig sådan skit!!!

Visserligen var mitt inlägg ganska ironiskt skrivet. Men jag kunde ärligt inte bry mig mindre om du hatar United eller inte. Så gör hur du vill unge man.
Citera
2007-11-05, 20:08
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Visserligen var mitt inlägg ganska ironiskt skrivet. Men jag kunde ärligt inte bry mig mindre om du hatar United eller inte. Så gör hur du vill unge man.

Det var ju tråkigt att jag inte kan se genom dataskärmar och se dina utryck när du skriver dina inlägg så jag förstår när du är ironisk....
Citera
2007-11-05, 20:50
Medlem
Verkar som Svennis har ett personligt hat mot Isaksson.
Bara att hoppas att förluster fortsätter för City när han är så enormt barnslig och sätter in en junior som visserligen är bra men inte ens nära PL status.
Citera
2007-11-05, 20:50
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson

Tror inte att Berbatov blir kvar hela säsongen heller. Han drar på sig Man U tröjan i januari.

Nähä du ditt jävla mongo. Comolli gick idag ut med information att Berbatov stannar kvar i Tottenham. Han går fan ingenstans.
Citera
2007-11-05, 20:56
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Nähä du ditt jävla mongo. Comolli gick idag ut med information att Berbatov stannar kvar i Tottenham. Han går fan ingenstans.
Du är medveten om att du har postat båda inläggen själv! hahaha!
Citera
2007-11-05, 22:02
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Du är medveten om att du har postat båda inläggen själv! hahaha!

...jag tror inte han var det.

förstår inte heller vad svennis har emot isaksson.. eller kanske har han något emot lagerbäck eftersom han inte verkar vilja ge isaksson matchträning?
Citera
2007-11-05, 23:04
Medlem
Quorthons avatar
Dötrist match mellan Manchester City och Sunderland för övrigt. Verkade inte som någon var intresserad av att spela fotboll i första halvlek. Andra halvlek var lite bättre men inte mycket. Riktigt uselt passningsspel från båda lag.
Citera
2007-11-05, 23:16
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
...jag tror inte han var det.

Men för helvete
Citera
2007-11-05, 23:26
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Dötrist match mellan Manchester City och Sunderland för övrigt. Verkade inte som någon var intresserad av att spela fotboll i första halvlek. Andra halvlek var lite bättre men inte mycket. Riktigt uselt passningsspel från båda lag.

Då gjorde jag rätt i att skita i den matchen. Man City-Sunderland lät inte kul på förhand. Men sjunde raka för City på hemmaplan. Blir något för Spurs i ligacupens kvartsfinal att bita i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in