2007-11-04, 10:51
Medlem
hazard simpsons avatar
Bent gjorde mål. Kul, men naturligtvis gjorde en gammal spursare årets mål. Jag är fan inte nöjd med 1-1. Men vi gick över strecket. Ramos har en del att jobba med.

Tror inte att Berbatov blir kvar hela säsongen heller. Han drar på sig Man U tröjan i januari.
Citera
2007-11-04, 11:41
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Bent gjorde mål. Kul, men naturligtvis gjorde en gammal spursare årets mål. Jag är fan inte nöjd med 1-1. Men vi gick över strecket. Ramos har en del att jobba med.

Tror inte att Berbatov blir kvar hela säsongen heller. Han drar på sig Man U tröjan i januari.

Seriöst, vad händer med Spurs? Det ser precis ut som det gjorde för Hammers förra säsongen. I början av säsongen och med 4-5 matcher utan vinst kan man fortfarande sticka huvudet i sanden och hoppas på att allt bara löser sig, men sen går det 12 matcher och man ligger fortfarande i bottenträsket. 12 matcher blir 25 som blir 34. Jag tror inte att Spurs åker ur men hela säsongen blir nog en kamp om överlevnad...

Men det är ett mysterium att en så pass satsande huvudstadsklubb aldrig når framgångar. Nu går det inte ens bra i UEFA-cupen...

Men det kanske är det klassiska huvudstadslagssyndromet?

I London är det ju bara Arsenal som har ett antal större titlar att skryta med både från förr och nu. Chelsea är ju historiskt sett en klubb utan titlar och West Ham har aldrig vunnit ligan utan bara två FA-cuptitlar på 70/80-talet. Sen är det bara småklubbar som QPR, Crystal Palace, Brentford, Millwall, Orient; klubbar som på sin höjd får vara med nåt år i Premier League.
Citera
2007-11-04, 12:23
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Seriöst, vad händer med Spurs? Det ser precis ut som det gjorde för Hammers förra säsongen. I början av säsongen och med 4-5 matcher utan vinst kan man fortfarande sticka huvudet i sanden och hoppas på att allt bara löser sig, men sen går det 12 matcher och man ligger fortfarande i bottenträsket. 12 matcher blir 25 som blir 34. Jag tror inte att Spurs åker ur men hela säsongen blir nog en kamp om överlevnad...

Men det är ett mysterium att en så pass satsande huvudstadsklubb aldrig når framgångar. Nu går det inte ens bra i UEFA-cupen...

Men det kanske är det klassiska huvudstadslagssyndromet?

Jadu. Vad fan beror det på? Lite stora krav tror jag det kan vara ibland. En förmåga att kanske överskatta sig själva. Laget saknar balans och ett bra försvar. Försvaret har väl alltid varit Tottenhams akilleshäl. Även den psykiska biten lämnar en del att önska.
Citera
2007-11-04, 18:30
Medlem
Eastons avatar
Sitter och ser West Ham - Bolton väldigt bra match må jag säga, West Ham leder med 1-0!
Citera
2007-11-04, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Sitter och ser West Ham - Bolton väldigt bra match må jag säga, West Ham leder med 1-0!

Bolton borde börja använda kanterna. Jag tycker inte att de är allt för dåliga, men dom har en tendens att hela tiden gröta ihop sig i mitten. Men å andra sidan så har dom väl ingen riktigt bra ytter..
Citera
2007-11-04, 18:58
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acqua
Bolton borde börja använda kanterna. Jag tycker inte att de är allt för dåliga, men dom har en tendens att hela tiden gröta ihop sig i mitten. Men å andra sidan så har dom väl ingen riktigt bra ytter..
Chippen är ju skadad , Sen så var det synd om West Ham, dom håller takt pinnen i 90 minuter sen i 93:de så kvitterar Bolton, lite surt
Citera
2007-11-05, 12:53
Medlem
hazard simpsons avatar
Idag fick Wigans manager sparken. Hur många är det hittills i år? och vem blir nästa?
Citera
2007-11-05, 13:48
Medlem
Power_s avatar
Nu har vi (chelsea) börjar röra på oss.. kommer väl stå mellan man u och arsenal tillslut.. där jag tyvärr tror man u tar hem det
Citera
2007-11-05, 14:51
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Power_
Nu har vi (chelsea) börjar röra på oss.. kommer väl stå mellan man u och arsenal tillslut.. där jag tyvärr tror man u tar hem det
Varför räknar du bort chelsea? Och vad får dig att tro att Arsenal inte tar hem ligan, om man kollar på deras matcher hittils i år så har dom övertygat mig att dom kan gå långt både i ligan och CL!
Citera
2007-11-05, 15:37
Bannlyst
Citat:
Varför räknar du bort chelsea? Och vad får dig att tro att Arsenal inte tar hem ligan, om man kollar på deras matcher hittils i år så har dom övertygat mig att dom kan gå långt både i ligan och CL!

För dåliga på bortaplan och slår aldrig något utav topplagen
Citera
2007-11-05, 16:02
Medlem
bolie11s avatar
Citat:

tror att arsenal kommer tappa en del poäng i december/januari. tufft spelschema och en för liten trupp
Citera
2007-11-05, 16:30
Bannlyst
Citat:

Tunn trupp, lite rutin och en gnällgubbe till manager . Däremot kan United också tappa poäng pga alla jävla skador vilket öppnar för chelsea. Tror det står mellan The reds och chelsea i år igen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in