2007-10-28, 18:49
Medlem
hazard simpsons avatar
Jomenvisst är det våran säsong. Helt övertygad att Tottenham kommer sämst femma.

Hur många år får man för överlagt mord? Är tidigare ostraffad.
Citera
2007-10-28, 19:05
Medlem
Rocky69s avatar
Patetiskt.
Nu är det dags för Benitez att avgå. Det måste in en ledare som kan få fart på laget.
Sådana här onödiga poängtapp kan inte accepteras i fortsättningen. Gränsen är nådd.
Citera
2007-10-28, 19:09
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Patetiskt.
Nu är det dags för Benitez att avgå. Det måste in en ledare som kan få fart på laget.
Sådana här onödiga poängtapp kan inte accepteras i fortsättningen. Gränsen är nådd.

Asch ni skall vara glad att ni får med er en poäng av årets bästa lag än så länge.
Citera
2007-10-28, 19:11
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Patetiskt.

Martin Jol är ledig.
Citera
2007-10-28, 19:14
Medlem
Dugarrys avatar
Missade ytterligare en match idag, men trots allt så känns segern över Derby borta stark och vi klättrar ifrån den platsen där vi inte ska ligga. Lugnt och skönt med andra ord.
Citera
2007-10-28, 19:35
Medlem
camejos avatar
Fan, var säker på att det skulle bli 3 poäng när Fabregas petade in 1-1.. Men men, 1 poäng på Anfield är ju helt klart godkänt.
Citera
2007-10-28, 19:43
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Fan, var säker på att det skulle bli 3 poäng när Fabregas petade in 1-1.. Men men, 1 poäng på Anfield är ju helt klart godkänt.

Svagt att bara göra ett mål på Anfield
Citera
2007-10-28, 20:07
Medlem
norados avatar
Och DÄR bevisades Arsenals potential. Ett poäng på Anfield är jag riktigt nöjd med. Är bara lite småsur över att det blev 2 stolpträffar och 2 missar på öppet mål också.
Bara jag som tror det blir en hyfsad lätt match hemma mot United nästa vecka? Det är åtminstone lättare att möta United hemma än Liverpool på Anfield. Bra att vara optimistisk iallafall.
Citera
2007-10-28, 20:19
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norado
Och DÄR bevisades Arsenals potential. Ett poäng på Anfield är jag riktigt nöjd med. Är bara lite småsur över att det blev 2 stolpträffar och 2 missar på öppet mål också.
Bara jag som tror det blir en hyfsad lätt match hemma mot United nästa vecka? Det är åtminstone lättare att möta United hemma än Liverpool på Anfield. Bra att vara optimistisk iallafall.
1 poäng mot liverpool borta måste man vara nöjd med, men kändes lite snopet ändå. United nästa blir tufft, men känns faktiskt som att de kan bli 3 pinnar, där Fabregas som vanligt den här säsongen kommer spela en avgörande roll.
Citera
2007-10-28, 22:15
Bannlyst
Kul att Arsenalsupportrarna börjar att bli omtimistiska iaf.. "vi är inte nöjda med en poäng på afnield" "united borde vi slå" vadfan tror ni om er själva egentligen? Pinsamt.
Citera
2007-10-28, 22:31
Medlem
dajves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Kul att Arsenalsupportrarna börjar att bli omtimistiska iaf.. "vi är inte nöjda med en poäng på afnield" "united borde vi slå" vadfan tror ni om er själva egentligen? Pinsamt.

Arsenalfans har väl aldrig varit kända för att vara speciellt ödmjuka, eller?
Citera
2007-10-28, 22:43
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dajve
Arsenalfans har väl aldrig varit kända för att vara speciellt ödmjuka, eller?

Ödmjukhet har väl aldrig varit en generell egenskap hos fans till storlag? (eller jag kanske inte får kalla Arsenal för ett storlag?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in