2007-10-27, 19:38
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Detta har bara en marginell betydelse i just denna fråga. Klart att Liverpool tillhör de stora genom tiderna. All annan åsikt är bara illvilja.

Förövrigt lägger min bror ner sitt konto nu här på Fb.

Genom tiderna kanske men inte de senaste 15 åren. Fan, till och med Blackburn och Leeds har vunnit senare än er. Men visst, ni har ju inte så mycket pengar att köpa spelare för eller vad nu den klassiska ursäkten är
Citera
2007-10-27, 19:44
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Genom tiderna kanske men inte de senaste 15 åren. Fan, till och med Blackburn och Leeds har vunnit senare än er. Men visst, ni har ju inte så mycket pengar att köpa spelare för eller vad nu den klassiska ursäkten är

Det finns egentligen inga ursäkter, men för oss fans så finns det olika sätt att förtränga i alla fall.
Citera
2007-10-27, 19:54
Moderator
vfs avatar
6 st tramsinlägg raderade, skärpning/Mod
Citera
2007-10-27, 20:38
Medlem
norados avatar
Citat:
Jag är visserligen Arsenal-supporter men man ska inte ignorera faktum att Liverpool vann CL 04/05 och Runners Up 06/07.
Citera
2007-10-27, 21:53
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norado
Jag är visserligen Arsenal-supporter men man ska inte ignorera faktum att Liverpool vann CL 04/05 och Runners Up 06/07.

One cup team. CL är självklart stort att vinna men för mig så kommer PL förs och CL i andra hand. Så tror jag att det är för många men inte för alla. Men visst skall Liverpool inte tas ifrån det att de vann CL men samtidigt klarade de inte för egen maskin ta en så plats hög PL plats så att de kunde försvara sin vinst utan att blanda in folk ifrån FA och FIfa; men det hör ju inte till ovanligheten.
Citera
2007-10-27, 22:53
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Man kan väl lugnt påstå att Chelsea blev ett mkt bättre lag när portugisen hoppade av. Kan det vara så att spelarna nu kan slappna av när de inte behöver stå i skuggan av en arrogant tränare?
Nu ser de verkligen farliga ut och kan på allvar utmana de tre stora.

Om det blir 5 titlar eller mer på 3 år i framtiden så ska jag skriva under på det du sa om att Chelsea har blivit ett bättre lag. För övrigt så älskade spelarna The Special One.... Dagens spel var givetvis upprfriskande och den vi ska tacka lite för det är Ten Cate. Grant eller Jabba som jag kallar honom har inget med detta att göra...
Citera
2007-10-28, 03:49
Medlem
bolie11s avatar
Citat:
Man kan väl lugnt påstå att Chelsea blev ett mkt bättre lag när portugisen hoppade av. Kan det vara så att spelarna nu kan slappna av när de inte behöver stå i skuggan av en arrogant tränare?
Nu ser de verkligen farliga ut och kan på allvar utmana de tre stora.

du menar det du säger, eller? tror att "portugisen" är den bästa som har innfunnit på SB!
Tre stora??? du har nog lite väl höga förhoppningar grabben....
Citera
2007-10-28, 13:10
Medlem
dajves avatar
Är det så här Tottenham sköter föreningen så blir man ju rädd.

http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2200773,00.html
Citera
2007-10-28, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dajve
Är det så här Tottenham sköter föreningen så blir man ju rädd.

http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2200773,00.html

Sånt är bara överdrivet. Mycket påhittat bara för att skapa rubriker
Citera
2007-10-28, 14:25
Medlem
Citat:

Liverpools fans har ändå rankats som dem bästa i världen under dem 15 åren.

Go reds!
Citera
2007-10-28, 15:42
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jan_ros
Liverpools fans har ändå rankats som dem bästa i världen under dem 15 åren.

Go reds!
Världens mest överskattade supportrar kanske. Visst sjunger de You'll never walk alone fint, men efter det är ungefär lika bra drag som på en pantomiförestälning.
Citera
2007-10-28, 16:12
Medlem
Quorthons avatar
Nu kanske det inte är det bästa sättet att mäta på men Liverpool kom väl först på 16e plats av PL-lagen när man mätte ljudnivån på de olika arenorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in