2012-10-31, 20:45
Medlem
storytellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PallorMortis
Nä, för i detta forum postas det sansade och balanserade inlägg.

Jag undrade bara vilka målare som ligger bakom incidenterna som UNT skriver om. Så jäkla hemligt är det väl inte.
Alla människor som har några som helst legitima graffitikänningar i Uppsala vet vilka det rör sig om och gör du inte det innebär det att du är antingen snut, väktare, i nedre tonåren eller så har du ingen anknytning till den lokala scenen överhuvudtaget.
Du kan inte ta reda på den informationen via dina nätverk och alltså är det ingenting du ska veta.

Det kan verka tufft men så har det alltid sett ut, och kommer alltid att se ut.
Citera
2012-11-01, 02:11
Medlem
Citat:
Nä, för i detta forum postas det sansade och balanserade inlägg.

Jag undrade bara vilka målare som ligger bakom incidenterna som UNT skriver om. Så jäkla hemligt är det väl inte.

Alla som inte fattat än kan ju bara gå och kolla. Inte svårt att räkna ut annars
Citera
2012-11-01, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P3ND3JO
Alla som inte fattat än kan ju bara gå och kolla. Inte svårt att räkna ut annars

Nä, nu tycker jag att det börjar bli lite tråkig attityd här inne. Den här tråden heter graffiti i Uppsala och det kan då inte vara så fel att diskutera just vilka som målar i Uppsala.

Det finns flera exempel i tråden på att diskussioner har förts om vilka som åkt dit. Vad ska det annars skrivas om, det är liksom inte så att det diskuteras så mycket annat.

Jag får helt enkelt ta reda på det själv. Beställa lite domar och andra beslutsprotokoll så att jag får en liten uppdatering på vad som händer i staden nu när jag inte bor där längre.
Citera
2012-11-01, 21:51
Medlem
Citat:
Nä, nu tycker jag att det börjar bli lite tråkig attityd här inne. Den här tråden heter graffiti i Uppsala och det kan då inte vara så fel att diskutera just vilka som målar i Uppsala.

Det finns flera exempel i tråden på att diskussioner har förts om vilka som åkt dit. Vad ska det annars skrivas om, det är liksom inte så att det diskuteras så mycket annat.

Jag får helt enkelt ta reda på det själv. Beställa lite domar och andra beslutsprotokoll så att jag får en liten uppdatering på vad som händer i staden nu när jag inte bor där längre.

AHH/ACES
Citera
2012-11-01, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P3ND3JO
AHH/ACES

Jag tackar ödmjukast.
Citera
2013-03-02, 21:04
Medlem
Tyst det är här då, vilka kör mest i Uppsala 2013 då?
Citera
2013-03-02, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpediderp
Tyst det är här då, vilka kör mest i Uppsala 2013 då?

gå ut från lägenheten och kolla vet jag!
Citera
2013-03-03, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulh
gå ut från lägenheten och kolla vet jag!

bor i stockholm nuförtiden så har inte direkt så stor koll på vad som händer i Uppsala därför jag frågar
Citera
2013-03-03, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpediderp
bor i stockholm nuförtiden så har inte direkt så stor koll på vad som händer i Uppsala därför jag frågar
är väl dom vanliga i princip, några toys utan respekt däremot som kört stationslinjen mot sthlm och kört över ett antal pieces med sina toyiga påhitt
Citera
2013-03-11, 20:13
Medlem
nowens avatar
Har det kommit några nya crews som blivit lite större? eller är det samma gamla vanliga som för några år sedan?
Citera
2013-03-18, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nowen
Har det kommit några nya crews som blivit lite större? eller är det samma gamla vanliga som för några år sedan?

Mest samma snoriga fjunisar som tidigare. BRS, BTB, OSK och BOT m.m. Det var länge sedan scenen var så dålig som nu. Jag mår fysiskt och psykiskt dåligt när jag ser BOT:s vidriga alster på stadens väggar.
Citera
2013-03-19, 16:06
Medlem
nowens avatar
Citat:
Mest samma snoriga fjunisar som tidigare. BRS, BTB, OSK och BOT m.m. Det var länge sedan scenen var så dålig som nu. Jag mår fysiskt och psykiskt dåligt när jag ser BOT:s vidriga alster på stadens väggar.

Jahaja det lät ju inte så kul..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in