2014-03-12, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trasigcykel
Sorry. Sewo kanske det är.

OSK har ju verkligen sjunkit. Den enda som lirar bra grejer är ju Bake. Sen att ta in sewo som spittar sönder är ju deras problem.. visst att TBU kanske är nya och toys. Men dom lägger ändå grejer (och all färg är bra färg) visst att osk lägger med
Det enda jag tycker är kul är att när "stora osk" kör över "lilla tbu" så kör tbu tillbaka och köttar sönder osk.
Rätt rejält.

vart är det osk har spittat tbu?? förövrigt så kan jag rekommendera att kolla in deras instagram, oskillerz tror jag namnet är.
Citera
2014-03-12, 20:28
Medlem
Det jag har sett är i årsta i en tunnel. Diego o sewo hade kört över nå tu's av tbu.

Tungt skit. Synd att det mesta ligger i värmland/norge/andra ställen..
I karlstad finns det sjukt fint av osk.
Citera
2014-03-13, 00:47
Medlem
Citat:
Sorry. Sewo kanske det är.

OSK har ju verkligen sjunkit. Den enda som lirar bra grejer är ju Bake. Sen att ta in sewo som spittar sönder är ju deras problem.. visst att TBU kanske är nya och toys. Men dom lägger ändå grejer (och all färg är bra färg) visst att osk lägger med
Det enda jag tycker är kul är att när "stora osk" kör över "lilla tbu" så kör tbu tillbaka och köttar sönder osk.
Rätt rejält.
Äh kom igen va. "TBU" har ingenting på OSK. De flesta som kört OSK i Uppsala är inte ens i stan längre så vad fan ska de göra. "TBU" borde byta kråka och göra ett nytt försök att komma upp innan de skämmer ut sig helt.
Citera
2014-03-13, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchat
Äh kom igen va. "TBU" har ingenting på OSK. De flesta som kört OSK i Uppsala är inte ens i stan längre så vad fan ska de göra. "TBU" borde byta kråka och göra ett nytt försök att komma upp innan de skämmer ut sig helt.

Problemet är ju inte att OSK inte är i stan längre.
Utan att dom som fortfarande kör av OSK(Bake Diego Sewo mfl) håller på att spittar(förvisso inte sett spitt av Bake)
Jag tycker TBU är på god väg upp. Komigen? Vad skrivs det om här?
All marknadsföring är bra marknadsföring.
Citera
2014-03-13, 10:42
Medlem
Citat:
Utan att dom som fortfarande kör av OSK(Bake Diego Sewo mfl) håller på att spittar(förvisso inte sett spitt av Bake)
Finns det nånstans på internet man kan se lite TBU-grejer? Antingen sitter du och självpropsar eller så ser du något jag inte ser. Visst att OSK har lagt en hel del mindre bra grejer pga diverse droger och alkohol men de vet ju vad de sysslar med i alla fall och kan måla om de vill. Det jag sett av TBU ser väl ut som att en 12-åring hittat pappas rostskydd i garaget och gått lös.
Citera
2014-03-13, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchat
Finns det nånstans på internet man kan se lite TBU-grejer? Antingen sitter du och självpropsar eller så ser du något jag inte ser. Visst att OSK har lagt en hel del mindre bra grejer pga diverse droger och alkohol men de vet ju vad de sysslar med i alla fall och kan måla om de vill. Det jag sett av TBU ser väl ut som att en 12-åring hittat pappas rostskydd i garaget och gått lös.

Har inte hittat något på nätet. Är inte nån datagök.
Tar hellre bilen och drar ut och jagar färg.
Dom har lite saker ligger runt om i stan. Tunnlar containrar etc. Man får helt enkelt leta om man orkar bry sig.

Sen som jag sa tidigare. Oavsett om det ser bra ut så är all färg färg. Mer färg mer kultur.
Citera
2014-03-14, 18:53
Medlem
Apfelquists avatar
Citat:
Har inte hittat något på nätet. Är inte nån datagök.
Tar hellre bilen och drar ut och jagar färg.
Dom har lite saker ligger runt om i stan. Tunnlar containrar etc. Man får helt enkelt leta om man orkar bry sig.

Sen som jag sa tidigare. Oavsett om det ser bra ut så är all färg färg. Mer färg mer kultur.
Jag säger mer färg och droger, rätt kultur. Våga droga.
Citera
2014-03-15, 14:14
Medlem
BengaLeffes avatar
Citat:

Du vet verkligen inte ett skit av vad du snackar om luktar så jävla mycket självpropps om dig., trisst att sånna som dig som försöker sprida massa skitsnack, OSK har vad jag har sett och vet inte spittat en enda TBU grej. Och att du påstår att DIEGO och SWEO Kört över throwups i en tunnel, är ingen ursäkt att spitta folk, throwups går över tags, och pieces går över throwups PUNKT SLUT. TBU borde sluta spitta byte tag och sen hålla käften att dom nånsin kört TBU. Hoppas verkligen att OSK kommer hitta snorungarna och hoppa på deras skallar. Vilket säkert kommer hända
Citera
2014-03-16, 15:28
Medlem
Citat:

Är man så värdelös förtjänar man att få målas över. Som sagt tidigare: throwups över tags, pieces över throwups.
Citera
2014-03-19, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengaLeffe
Du vet verkligen inte ett skit av vad du snackar om luktar så jävla mycket självpropps om dig., trisst att sånna som dig som försöker sprida massa skitsnack, OSK har vad jag har sett och vet inte spittat en enda TBU grej. Och att du påstår att DIEGO och SWEO Kört över throwups i en tunnel, är ingen ursäkt att spitta folk, throwups går över tags, och pieces går över throwups PUNKT SLUT. TBU borde sluta spitta byte tag och sen hålla käften att dom nånsin kört TBU. Hoppas verkligen att OSK kommer hitta snorungarna och hoppa på deras skallar. Vilket säkert kommer hända
Du var en butthurt jävel! =)
Gråter du för att ni blivit överkörda?
I årsta tunneln var det tag över throwupp. Så det är mer än ok att tbu kör över osk.
Jag känner folk ifrån båda läger. Ingen av dom vet att jag känner vice versa. Men att säga att man ska hoppa på skallar över färgkrig är bara löjligt. =)

Väntar nästan på en ursäkt av osk. Dom får så mycket penis just nu.

"Maso" har även spittat bot nu. Vem vilka vad är dem?

Edit:Välkommen till forumet
Senast redigerad av trasigcykel 2014-03-19 kl. 09:03.
Citera
2014-03-19, 09:41
Medlem
Citat:
I årsta tunneln var det tag över throwupp. Så det är mer än ok att tbu kör över osk.
Jag känner folk ifrån båda läger. Ingen av dom vet att jag känner vice versa. Men att säga att man ska hoppa på skallar över färgkrig är bara löjligt. =)

Måste säga att TBU gjort det väldigt bra. Tror varenda OSK-målning jag sett senaste dagarna varit spittad. I varje fall de som syns från gatan och inne i stan.
Citera
2014-03-19, 13:18
Medlem
BengaLeffes avatar
Citat:

Tror inte ett dugg på det du säger för innan lät det som att du menade att DIEGO & SEWO kört över Throwup. Och nu yttrar du att TBU spittar för att OSK kört en Tag över en throwup. haha säger jag bara. Ännu mer anledning till att OSK borde hoppa in skallen på er/dom. Händer fan stup i kvarten att folk råkar spitta varandras tags osv under fyllan/ruset, och folk förstår det. tycker drf inte att det är en bra anledning spitta folk. Snarare riktigt jävla toyfasoner.Tror det i slutändan kommer vara du/ni som kommer be om ursäkt till OSK i slutändan.

Observera att jag inte har nått med OSK att göra , varken TBU. Är bara sjukt graffiti intresserad och jag tycker det TBU gör/gjort är helt fel och dom borde få sitt straff.
Senast redigerad av BengaLeffe 2014-03-19 kl. 14:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in