2010-04-08, 13:29
Medlem
Conquests avatar
Cold samt Kopia från AN7 fick ju sina minuter i rampljuset då deras tags filmades ganska hårt av nyheterna.

http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/uppsala?videoId=1.1587033&selId=1.1062685&currPage =0
Citera
2010-04-13, 21:56
Bannlyst
Dags att stänga ner fotolog så man får se lite mer än btb målningar irl
nja inte riktigt meeeen

Känns som att Uppsala har den här, men de kommer se det på nätet ändå attityden just nu.
Troligtvis pga. polispådraget efter bilbränderna, det är helt enkelt mer värt att lägga fames eller typ dolda elskåp jämfört med en centralmålning om man jämför knasrisk med personer som ser det, lite synd men förstårligt.
Synd för våra icke-graff intresserade vänner eftersom att tags är så mycket mindre ok än en snygg målning.
Citera
2010-04-13, 22:18
Medlem
ska dit snart, är det verkligen så knas där ?
Citera
2010-04-13, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zomogen

har inte jätte bra koll, kanske har grabbarna bara blivit lata

Men utanför centrum är det nog iaf som vanligt, dvs ganska lungt.
Men ska inte säga för mycket utan fakta, någon annan här i Uppsala tråden som har bättre information än jag kan ju gärna dela med sig
Citera
2010-04-13, 22:33
Medlem
jag har i alla fall ett säkert ställe som är hur lugnt som helst. Där blir det väl en "burner" fast man vill ju inte bara stå och runka på fame, right?
Citera
2010-04-14, 01:20
Medlem
NoDreads avatar
Inte mer snutar än vanligt, vad jag ser iallafall
Senast redigerad av NoDread 2010-04-14 kl. 01:23.
Citera
2010-04-14, 02:01
Medlem
aa soft då får upptown smaka lite då
Citera
2010-04-14, 18:28
Medlem
avgass avatar
Citat:
Det är rätt lugnt. Bara man har lite koll på sig själv och inte kör helt öppet inför folk, tror polisen kan komma rätt fort då. Men det finns helt klart poliser och väktare i staden..
Citera
2010-04-14, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avgas
Det är rätt lugnt. Bara man har lite koll på sig själv och inte kör helt öppet inför folk, tror polisen kan komma rätt fort då. Men det finns helt klart poliser och väktare i staden..

Ja, det har man ju räknat med. Så man kan säga att det är som vilken stad som helst ungefär?
Citera
2010-04-14, 20:20
Medlem
avgass avatar
Citat:
Ja, det har man ju räknat med. Så man kan säga att det är som vilken stad som helst ungefär?
Ut och måla istället. Du märker om det är lugnt, har du inte koll på läget åker du fast i vilken stad som helst. Men risken finns ju alltid.. Är det värt det?
Citera
2010-04-14, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avgas
Ut och måla istället. Du märker om det är lugnt, har du inte koll på läget åker du fast i vilken stad som helst. Men risken finns ju alltid.. Är det värt det?

Nej jag ska nog hålla mig till papper

Ville bara ta tempen på staden eftersom jag trodde det va värsta knas med tanke på Gottsunda. Aja men fuck it.
Citera
2010-04-14, 20:31
Medlem
avgass avatar
Citat:
Nej jag ska nog hålla mig till papper

Ville bara ta tempen på staden eftersom jag trodde det va värsta knas med tanke på Gottsunda. Aja men fuck it.
Hehe
Gottsunda är ju hur lugnt som helst, tunnlarna där är chill att köra. Det som kan vara knas är däremot city och områden som bevakas av väktare eller där mycket folk rör sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in