2010-01-13, 19:26
Medlem
wappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argone
Jo "posten når alla överallt" var gjord lagligt, förstår inte varför de målade om/ bytte dörren dock, otroligt fult..

http://www.upptown.eu.org/upload/uploaded/5321.jpg
WHAT?! Är den seriöst borta???

EDIT: Okej, läste de understående inläggen efteråt. Fortfarande idiotiskt att byta dörr och skit...
Citera
2010-01-14, 10:37
Medlem
madafukkass avatar
att dom bytt eller målat om dörren efter den stora picen med posten når alla överallt finns en annan pice och den e en bit borta på för dom bytt eller målat om dörren, men vet ej om dom buffat hela, så det undrar jag med, är hela borta?
Citera
2010-01-14, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madafukkas
att dom bytt eller målat om dörren efter den stora picen med posten når alla överallt finns en annan pice och den e en bit borta på för dom bytt eller målat om dörren, men vet ej om dom buffat hela, så det undrar jag med, är hela borta?

dörren på dias picen har varit borta i flera år. resten e kvar.
Citera
2010-01-16, 03:10
Medlem
madafukkass avatar
sätt massa nya tags från nån basr baser? verkar som han rullar med street rebels grabbarna för ser mycket av deras tags närheten av hans tags och även pices, någon som vet nått mer om han?
Citera
2010-01-16, 03:40
Medlem
knasis.ones avatar
Citat:
sätt massa nya tags från nån basr baser? verkar som han rullar med street rebels grabbarna för ser mycket av deras tags närheten av hans tags och även pices, någon som vet nått mer om han?

Base ja, stämmer bra det, en liten bondunge som lirar i SRC. Hans stil är väl inte den vassaste dock.
Citera
2010-01-16, 07:24
Medlem
.....

som jag förstog, det är alltid så. jag kommer nyss hem från uppsala och det verkar inte hända mkt där! såg exakt samma pices/th- up som sist jag var där! smaka lite fö fan! ska till bollnäas om mindre en timme och leka lite! så nästa gång när jag kommer till uppsala vill jag se nå fett! jag är rätt "full" när jag skriver det här just nu
Citera
2010-01-16, 12:39
Medlem
Sglasss avatar
Citat:
Baser/Basr, han kör med src nuförtiden. Bor på landet någonstans nära öresundsbro, fett tung kille som man ska akta sig för
Citera
2010-01-16, 18:33
Medlem
avgass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sglass
Baser/Basr, han kör med src nuförtiden. Bor på landet någonstans nära öresundsbro, fett tung kille som man ska akta sig för
Oavsett vad man tycker om folk så droppar man inte var dom bor.
Citera
2010-01-16, 20:15
Medlem
madafukkass avatar
ok. hehe den ena säger bondpojk den andra tung kille, vet ej hur tung han är men har sätt massa nya tags från han iallafall, men håller med att man säger inte var folk bor, hade räkt med från landet eller nått liknande
men tack endå för infon kul att veta
Citera
2010-01-17, 17:41
Medlem
NoDreads avatar
Basr bombar ju stadigt på bussarna, Även sett en del "street" ploppa upp av honom på senare tid...
Citera
2010-01-17, 19:49
Medlem
Sglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avgas
Oavsett vad man tycker om folk så droppar man inte var dom bor.
Du vet inte vad jag tycket om Baser. Skön kille, att säga att han bor nära öresundsbro är som att säga att han bor i södra uppsala t.ex. runtom svartbäcken eller liknande.
Citera
2010-01-17, 21:21
Medlem
avgass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sglass
Du vet inte vad jag tycket om Baser. Skön kille, att säga att han bor nära öresundsbro är som att säga att han bor i södra uppsala t.ex. runtom svartbäcken eller liknande.
Det spelar ingen roll vad du tycker om Base, bryr mig ärligt talat inte heller. Det som spelar roll är att man inte ska säga var folk bor - oavsett vad man tycker om dom.
Golare kallas dom som säger sånt, med tanke på att polisen med största sannolikhet bevakar den här tråden med jämna mellanrum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in