2010-03-13, 02:35
Medlem
avgass avatar
Vad händer uppsala? måste ju få igång tråden lite!
Citera
2010-03-13, 04:01
Medlem
en jävla massa bira dricks och btb köttar söndar stan.. Så äreee sörruruu
Citera
2010-03-13, 07:22
Medlem
Aah de är väl endå rätt mycket tags i "stan" just nu?.. Men jag tycker det är kefft att det är så få som börjar med den här sporten hehe.. För dom som börjar med graff nu klassas ju direkt som "TOYS" Men det är ju helt fel när man själv har varit i samma sits, peppa dom istället så kommer vi kanske se många tunga tags på stan om några år om vi har tur.. Såg 7TIE och MIXR´S Pieces utmed 6an kummingatan (Syns ej från vägen) Men dom var riktigt nice! även en skön SRC innan kummingatan.. Nice att de körs lite pieces också i kylan, men nu är det snart vår och cansen är inte så kalla att hålla i längre så ut och kötta pieces och tag´s.. Peace irie writers!..
Citera
2010-03-18, 19:37
Medlem
NoRezons avatar
Såg en färsk sog tag i stan idag, är det samma grabbar från straight outta gottsunda som börjat igen? dom som körde en del i början av -90 eller är det bara någon random tro?
Citera
2010-03-23, 22:42
Medlem
Sglasss avatar
Ojojoj, åkte buss nr 7 idag mot gottsunda och såg ett privat staket som var helt nerklottrat (det var klotter) av några "rims&knas". Hoppas dessa snubbar övar upp sin stil och framförallt inte kör på privata staket för det såg förjävligt ut.
(Staketet låg vid bergaskolan ganska nära slottet vid en korsning)
Citera
2010-03-24, 09:16
Medlem
madafukkass avatar
precis i korsningen till vänster menar du efter bergaskolan om man kommer från gottsunda hållet?
har sätt det, inte snällt på privat ägt, men tyvär har dett plank använts förr till dessa endamål, men mycket dåligt av dom som gör gjort, för privat, kulturmärkt och religösa platser är tabu om du frågar mig, men alla kanske inte tycker som jag tyvär
Citera
2010-03-24, 10:19
Medlem
Sglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madafukkas
precis i korsningen till vänster menar du efter bergaskolan om man kommer från gottsunda hållet?
har sätt det, inte snällt på privat ägt, men tyvär har dett plank använts förr till dessa endamål, men mycket dåligt av dom som gör gjort, för privat, kulturmärkt och religösa platser är tabu om du frågar mig, men alla kanske inte tycker som jag tyvär

Ja exakt. Men i det här fallet var det nog inge fyllebombing utan små kids som inte förstår vad dom gör.
Citera
2010-03-24, 11:26
Medlem
avgass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sglass
Ja exakt. Men i det här fallet var det nog inge fyllebombing utan små kids som inte förstår vad dom gör.
Rims är väl ingen liten unge?..
Citera
2010-03-24, 13:24
Medlem
Sglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avgas
Rims är väl ingen liten unge?..
Jag vet inte, jag känner honom/henne inte.
Men det var inga snygga tags, åk förbi och kolla så får du se. "fuck acab"
Citera
2010-03-24, 23:37
Medlem
NoDreads avatar
De är inte samma Rims som bombade med 1&2 i sommras, detta är någon ny (toy).
Men dock har nye "rims" kommit upp massor dom senaste veckorna...Såg senast igår en kråka av han på baksidan av en buss...
Well ska inte klanka ner på honom, men lite koll borde man ha på "oskrivna regler" innan man börjar förstöra saker.
Senast redigerad av NoDread 2010-03-24 kl. 23:40.
Citera
2010-03-27, 23:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KampDamp
Haha! Kul att du nämner dom!
Ingen av dom målar längre, har varit dött från dem i många år.

(ja,ja...två år gammal fråga men....)

Se där ja. Då har vi säkert träffats back-in-the days..
Citera
2010-04-02, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Se där ja. Då har vi säkert träffats back-in-the days..

Kool!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in