2010-01-17, 21:27
Medlem
Sglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avgas
Det spelar ingen roll vad du tycker om Base, bryr mig ärligt talat inte heller. Det som spelar roll är att man inte ska säga var folk bor - oavsett vad man tycker om dom.
Golare kallas dom som säger sånt, med tanke på att polisen med största sannolikhet bevakar den här tråden med jämna mellanrum.
Det skulle ta mig 5 minuter att gå in på basers flogg och på så sätt förstå var han bor. Det finns ledtrådar där. Tror inte heller polisen skulle ta allting som står på något jävla internet forum som flashback 100% seriöst. Så att kalla mig för golare är överdrivet.
Citera
2010-01-17, 21:47
Medlem
avgass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sglass
Det skulle ta mig 5 minuter att gå in på basers flogg och på så sätt förstå var han bor. Det finns ledtrådar där. Tror inte heller polisen skulle ta allting som står på något jävla internet forum som flashback 100% seriöst. Så att kalla mig för golare är överdrivet.
Förstår också att det är mycket prat på internet, men just grejen med att säga var folk bor på ett öppet forum tycker jag är dumt. Tror inte du skulle vilja att någon skrev var du bor heller. Jag skulle i varje fall inte vilja det.
Citera
2010-01-18, 11:06
Medlem
de va fult att skriva var basr skulle bo,,, men kan medela att han inte bor på landet längre utan i uppsala nu inte utanför,,, men om någon vet var droppa inte de tjock fult,,, gjort e gjort och denna gång hade ni fel de kanske va så innan men inte nu,,,och han e ingen tuffing eller nån hård kille bla bla eller vad nu ni skrev,,, han e en helt vanlig fredfull youth som gillar graff inget mer eller mindre,,, men jag håller med om ingen man ska jiddra med för varför ska man jiddra med folk som inte gjort nått utan anledning??? om killen hade gjort nått ta de då och inte på internet utan i real life,,, alla kan va tunga på nätet,,,
ok att ni vill veta om folk men jiddra inte om var dom bor snacka om vad ni tycker om dom och deras målande istället,,, man går inte in på var folk bor eller deras riktiga namn i en sån här sida bre,,, tjock fult,,,
och att aina kollar in här då och då gör dom mest troligt,,,
så FUCK DA HOLIZE
SRC 1312
legalisera zutten
SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC love them who love us, and if u dont haha fuck off,, cuz we dont give a,,
SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC SRC
hoppas man slipper skriva mer på denna sida,,,
men alla målare lycka till och kör på nu under kylan,,,

1312
Citera
2010-01-20, 21:46
Medlem
NoRezons avatar
sglass fucking goolbög.
Citera
2010-01-21, 16:20
Medlem
Sglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoRezon
sglass fucking goolbög.
Var det inlägget nödvändigt? Skriv pm om du vill något
Citera
2010-01-21, 17:44
Medlem
NoRezons avatar
Citat:
Var det inlägget nödvändigt? Skriv pm om du vill något

Ja det var de. Fick pm från wezane angående en annan sak, och du verkar vara en riktig snitch.
Citera
2010-01-21, 18:09
Medlem
Sglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoRezon
Ja det var de. Fick pm från wezane angående en annan sak, och du verkar vara en riktig snitch.
Skriv till mig då, jag har ingen aning om vem du eller wezane är? Toys?
Citera
2010-01-21, 19:49
Medlem
madafukkass avatar
spelar ingen roll om de är toys eller inte,, gol är gol, och golare är förlorare utan polare
Citera
2010-01-21, 20:33
Medlem
Sglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madafukkas
spelar ingen roll om de är toys eller inte,, gol är gol, och golare är förlorare utan polare
Ja stämmer. Stackars golare då
Citera
2010-01-21, 21:12
Medlem
NoRezons avatar
Citat:
Ja stämmer. Stackars golare då

stackars dig.
Citera
2010-01-21, 22:40
Medlem
NoDreads avatar
men grabbar, snälla jiddra inte i forumet...Ta't i PM
Citera
2010-01-21, 22:50
Medlem
avgass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDread
men grabbar, snälla jiddra inte i forumet...Ta't i PM
Bra sagt. Det räcker att säga till en gång om såna här saker. Tråden handlar om graffiti i uppsala, inte om vem som är golare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in