2010-01-03, 17:06
Medlem
vad är det för blåa tags som dök upp vid nyår? på lykstolpar och tunnlar bland annat kan inte riktigt tyda vad det står haha.
Citera
2010-01-03, 19:44
Medlem
NoDreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WEZZANE
vad är det för blåa tags som dök upp vid nyår? på lykstolpar och tunnlar bland annat kan inte riktigt tyda vad det står haha.

Kan du vara lite mer beskrivande, finns säkert 100-tusentals lyktstolpar i Uppsala
Citera
2010-01-03, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDread
Kan du vara lite mer beskrivande, finns säkert 100-tusentals lyktstolpar i Uppsala

de är någon tag som är skriven med blå färg det står typ 3ko eller 3k eller vad det nu står.
Citera
2010-01-03, 21:57
Medlem
madafukkass avatar
vilket områdes lyckstolpar? så kan man ju alltid titta när man är i dessa krokar
Citera
2010-01-03, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madafukkas
vilket områdes lyckstolpar? så kan man ju alltid titta när man är i dessa krokar

runt valsätra
Citera
2010-01-03, 23:25
Medlem
NoDreads avatar
Säg Valsätra direkt nästa gång, men nu ska de inte klagas...
Jag har inte varit där på länge får dra mig dit å checka
Citera
2010-01-04, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDread
Säg Valsätra direkt nästa gång, men nu ska de inte klagas...
Jag har inte varit där på länge får dra mig dit å checka

haha förlåt för att jag var otydlig
Citera
2010-01-05, 18:26
Medlem
JAG e MAD och tro mig jag har aldrig och skulle aldrig pejja nån burkar,,,, den som säger de snackar bari, finns inte en chans att jag skulle casha nån burkar och har aldrig cashat bhud nått överhuvudtaget,,, och de ni snackar om bac och twc är ren jävla bullshit bre,,, fainas inte en chans,,, bac e bra grabbar och skulle aldriig spitta dom,,, så den infon ni fått suger kuri för ingenting av de ni snackar om stämmer,,,
så om ni ska snacka se till att ni vet vad ni snackar om,,, fucking internet skitsnack,,,,
jag e MAD SRC och har inte och skulle aldrig casha nån cans,,,
och vi beefar bara med folk som beefar med oss aldrig annars,,,
men skulle bra gärna vilja veta var denna infon kommer ifrån för den personen ska inte sitta och snacka massa fucking bullshit om mig eller nån annan av mina bröder eller vänner,,,,
så om ni nu ska snacka om någon av oss,,, se till att ni vet vad ni snackar om,,,
madafukkas vem e du? du skriver att du känner oss,,, så vem du nu än e hör av dig till mig så jag vet vem du är!
peace
mad src
Citera
2010-01-06, 03:41
Medlem
NoDreads avatar
Helt rätt i att de sprids en sån jävla massa skitsnack på nätet...
Mad har anlänt för att sätta oss på plats hehe
peace
Citera
2010-01-06, 11:29
Medlem
madafukkass avatar
haha mad har du skaffat flashback?! haha de trodde jag aldrig, ja kan ringa dig sen du känner mig rätt bra inte jätte jätte bra men du känner mig bra jag ringer sen så vet du vem jag är
Citera
2010-01-06, 21:02
Medlem
Mandarks avatar
Jaja det räcker nu. Vi har förstått att du aldrig skulle betala någon burkar...Varför orkar folk bry sig om den här typen av grejer? Om man har lite självkänsla behöver man ju inte bli skogstokig så fort någon snackar skit, både enklare och effektivare att bara låta den typen av grejer självdö än att ge det en massa uppmärksamhet.
Citera
2010-01-07, 23:46
Medlem
madafukkass avatar
jag håller med ovanstående, respekt till honom från mig.
men vad händer nu då uppsala scenen?
dom verkar ju inte buffa nu i minus så hoppas att de körs på
har någon hört nått nytt om dom okända tagsen på stolparna i valsätra?
ska gå dit och kolla man bor ju nära så de är inte så långt kallt som fan bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in