2021-03-22, 21:05
Medlem
Hembrannarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Här namedroppas ingenting.
Nejnej men tänkte ifall de är någon som tagar under deras pieces eller något sånt? Eller ifall de är någon som är öppen utåt, som en insta eller liknande
Senast redigerad av Hembrannaren 2021-03-22 kl. 21:10.
Citera
2021-03-22, 23:36
Medlem
SYSTEMexes avatar
Osk har hållt på rätt länge, minns dock inte vad det stod för. Något med O*** som klottrar.

Var bekant med en av dem, sjukt konstig snubbe. Vet inte så mycket annat.
Citera
2021-04-12, 18:15
Medlem
Är det här uppsalapolisens officiella tråd eller? Knip käft. Är ni inte personen själva som delger info så kan ni ju ge fan i det. Sitta här och spekulera om crewnamn och ålder på folk, vill man verkligen få tag i någon kan man göra det. Vill man bara sitta och gagga så kan man lika gärna ringa 112.
Citera
2021-04-12, 18:17
Medlem
Psychadelic1s avatar
Hoax riktig toy men ser överallt
Citera
2021-04-23, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelic1
Hoax riktig toy men ser överallt

Kul att de körs men han kunde ju byta namn... inte många år sen hoax dog..

Sett free hoax tags sitter personen än?
Citera
2021-04-23, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godhetsnarkoman
Är det här uppsalapolisens officiella tråd eller? Knip käft. Är ni inte personen själva som delger info så kan ni ju ge fan i det. Sitta här och spekulera om crewnamn och ålder på folk, vill man verkligen få tag i någon kan man göra det. Vill man bara sitta och gagga så kan man lika gärna ringa 112.

Då ska du nog inte använda fl. Varenda grafftråd är klottersnutens våta dröm..
Men du det är fan inte svårt att gissa att ett crew som hållit igång i i över 20 år har medlemmar som passerat 30.. .

Spekulera crewnamn? Hur i helvete ska det annars diskuteras!? Tror du polisen använder fl för att väcka åtal? Finns väl inga fel att hjälpa en analfabet läsa bokstäverna på väggen?
Tagga ner
Citera
2021-04-25, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurtNiklasLindgren
Då ska du nog inte använda fl. Varenda grafftråd är klottersnutens våta dröm..
Men du det är fan inte svårt att gissa att ett crew som hållit igång i i över 20 år har medlemmar som passerat 30.. .

Spekulera crewnamn? Hur i helvete ska det annars diskuteras!? Tror du polisen använder fl för att väcka åtal? Finns väl inga fel att hjälpa en analfabet läsa bokstäverna på väggen?
Tagga ner

Jag är inte intresserad av varenda andra grafftråd, jag är intresserad av den här och det är här folk sitter och diskuterar ålder på writers. Som sagt, vill man få tag i någon så kan man det privat. Sitta här inne och diskutera ålder på folk som gossipgirl är bara efterblivet och hjälper ingen. Skriv ut ditt eget namn och ålder om du tycker det är så kul.

"Tror du polisen använder fl för att väcka åtal" - Ja, det är belagt sedan länge. Det är spännande hur du å ena sidan tycker att grafftrådar är snutens våta dröm och å andra sidan inte fattar att dom används för att väcka åtal.

Jag har sagt mitt, vill folk sitta här inne och göra tinderprofiler av Uppsalawriters får dom väl göra det, men då är man en golare och vi alla vet hur många polare dom har.
Citera
2021-04-30, 16:11
Medlem
Svartbäcksgatans gruff är fett nice, finns en nedlagd skola som har en trälada med massor av graff i Ärna också. Hittade den av en slump när jag var ute och träningscyklade i helgen. Gick in här för att skapa en liknande tråd och såg denna. Många nya resmål att bocka av
Citera
2021-05-15, 22:41
Medlem
Psychadelic1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtNiklasLindgren
Kul att de körs men han kunde ju byta namn... inte många år sen hoax dog..

Sett free hoax tags sitter personen än?
Nej hoax sitter inte längre men slutat måla
Citera
2021-06-09, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelic1
Nej hoax sitter inte längre men slutat måla

Var finns hoax tags?
Citera
2021-06-10, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickjagger82
Var finns hoax tags?

Överallt när jag fortfarande bodde i stan typ mest på elskåp och soptunnor.
Citera
2021-06-12, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cykeltur
Överallt när jag fortfarande bodde i stan typ mest på elskåp och soptunnor.

Tack, ska ut och leta imorrn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in