2009-12-22, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argone
Okej, måste vara två med samma tag bara.

http://sp9.fotolog.com/photo/41/37/88/vivalawlc/1259246298145_f.jpg
Otur från WLC

Det går att komma in i rocken utan nyckel om man tänker efter lite vid ingången, tänker dock inte outa hur på ett öppet forum. Tror helt ärligt inte att polisen skulle ta dig för att måla där, ska du betala sanerings kostnaden för alla som kört under dig också eller hur blir det då?

Man åker ju fast för åverkan då, 1500 kr i böter.
Citera
2009-12-23, 23:29
Medlem
NoDreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamugly
Man åker ju fast för åverkan då, 1500 kr i böter.

Ja visst fan lär man väl kunna torska där...
Skulle kunna tänka mig att de blir samma straff som om du skulle måla på nån annan vägg.
Var ju förövrigt nån' som torska vid dammarna för ett tag sen.
Citera
2009-12-24, 16:24
Medlem
NoRezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDread
*"DECK" skriver han väl?...

Jag la också märje till att de kom upp en jävla massa av EMC runt om i upptown i sommras, bl.a. riktigt fina throwies.
Har väl sett att det kommer upp lite av dom då och då men tyvär inte lika mycket som förr.

ser ut som "deek" i mina ögon men det kan mycket väl vara deck..
Citera
2009-12-28, 02:19
Medlem
avgass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoRezon
ser ut som "deek" i mina ögon men det kan mycket väl vara deck..
Det är Deck!
Citera
2009-12-29, 15:10
Medlem
NoRezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avgas
Det är Deck!

Hehe okej,,
Citera
2009-12-29, 16:33
Bannlyst
Jag hörde att MAD blev hotad och tvingades ge BHUD 20 burkar efter kulturnatten. Var i samband med att det kom fram att MAD tydligen hade spittat massa BAC- och TWC-grejer fast jag är osäker på om de händelserna var relaterade.
Citera
2009-12-29, 19:16
Medlem
madafukkass avatar
haha om det är mad src du menar så har du helt fel det kan jag lova dig,
om han skulle bli hotad av någon så skulle han nog satt dom på plats ganska snabbt, och bhud skulle aldrig kunnat pressa mad på något sådant då mad är en person som ingen av målarna i uppsala skulle kunna göra nått åt, så dina uppgifter är helt fel, mad är en gatu unge och umgås med mycket tung kriminellt folk som inte har med graff att göra men som skulle ställa upp på han utan att tveka, och att mad har spittat bac grejer är ochså ett fucking på hitt mad mig vetligt tycker mad att bac grabbarna är bra killar och skulle aldrig spitta dom så dina uppgifter stämmer till 100% inte
så har lite koll på dina källor innan du yttrar dig för allt de är bara bullshit,
mad skulle aldrig betala någon absolut inte bhud, snarare tvärtom
så kolla dina källor för det stämmer absolut inte.
Citera
2009-12-29, 22:19
Medlem
NoRezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dacali
Jag hörde att MAD blev hotad och tvingades ge BHUD 20 burkar efter kulturnatten. Var i samband med att det kom fram att MAD tydligen hade spittat massa BAC- och TWC-grejer fast jag är osäker på om de händelserna var relaterade.

Haha får man fråga vem har du hört det av..?
Citera
2009-12-31, 00:55
Medlem
NoDreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dacali

Haha bull schlacha,
Som dom innan mig skrivit så är MAD verkligen ingen man jiddrar med i första taget
Citera
2010-01-02, 20:01
Medlem
Mandarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDread
Haha bull schlacha,
Som dom innan mig skrivit så är MAD verkligen ingen man jiddrar med i första taget

Näe det blev ju ett jävla liv när någon gjorde ett låtsaskonto i Mads namn på fotolog och drev med honom (rätt kul förövrigt) så det är ju uppenbart att killen är väldigt mån om sitt rykte...
Citera
2010-01-02, 20:12
Medlem
madafukkass avatar
ja det där kom jag ihåg om på fotolog haha ja de va rätt roligt att läsa ibland hehe men vet ej vad som hände mer med det? sidan försvann iallafall men det kunde va kul att läsa, det är väl mad som har srcink sidan på fotolog? för är nästan hundra på att det är mad som gör tattoosen som ligger där.
men det där med bhud och bac och twc det är ren bullshit
han skulle aldrig ge någon cans och hade nog stått på sig och bac grabbarna har han alltid talat bra om när vi har frågat om dom iallafall så har väldigt svårt att tro att han skulle gå över dom twc vet jag inget om men en sån beef hade väl synts om det hade hänt, jag har aldrig sätt en src tag över nått twc nån som har?
tror denna källa som berätta detta bara snacka skit för inget av det verkar stämma
Citera
2010-01-02, 20:34
Medlem
NoDreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madafukkas
vet ej vad som hände mer med det?

Dom krakarna är inte med oss längre...
Senast redigerad av NoDread 2010-01-02 kl. 20:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in