2010-01-10, 01:35
Medlem
Sglasss avatar
Ki - Iya?

Någon som sitter på info om de/han som målar iya-ki?
Kör alltid fame, rätt så feta målningar med mycket färg. Är det ett crew? Vart kommer de ifrån?
Citera
2010-01-10, 02:41
Medlem
NoDreads avatar
IYA har ju väldigt mkt grejjer i rocken desamma gäller KI, har ingen som helst aning om vem/vilka de är...
Citera
2010-01-10, 12:17
Medlem
madafukkass avatar
KI är en crew
Iya är en i crewen
crewn består av
IYA
YOG
YKSIE
KEIN

KI crewen
hemma varande i min underbara ort
Citera
2010-01-10, 12:38
Medlem
NoDreads avatar
Jahopp då var detta mysteriet löst, Dom är ju väldigt talangfulla trots att de mest drar ganska basic målningar...
Citera
2010-01-10, 21:39
Medlem
labananaramas avatar
Vet inte om någon har nämnt det men om du kommer med tåg så har du ju Posten och Lindvalls Kaffe. Om det räknas till graffiti?
Citera
2010-01-10, 22:47
Medlem
madafukkass avatar
posten e väl en laglig målning som gjordes i samarbete med posten?
lindvalls kaffe tror jag e lokala målare som kört, tror ahh har pice där. även fler men det är va jag kommer på nu, eller menar du hela stora bilden so e målad på lindvals kaffe? för den räknas nog inte som graffiti men det sitter ett par målningar där iallafall
Citera
2010-01-11, 08:22
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madafukkas
posten e väl en laglig målning som gjordes i samarbete med posten?
lindvalls kaffe tror jag e lokala målare som kört, tror ahh har pice där. även fler men det är va jag kommer på nu, eller menar du hela stora bilden so e målad på lindvals kaffe? för den räknas nog inte som graffiti men det sitter ett par målningar där iallafall

Jo "posten når alla överallt" var gjord lagligt, förstår inte varför de målade om/ bytte dörren dock, otroligt fult..

http://www.upptown.eu.org/upload/uploaded/5321.jpg
Citera
2010-01-11, 11:22
Medlem
madafukkass avatar
va? är den vid posten inte klar?! fick höra att lindvalls kaffe byggnaden vid spåret va rivet? någon som vet om detta stämmer?
Citera
2010-01-11, 11:48
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madafukkas
va? är den vid posten inte klar?! fick höra att lindvalls kaffe byggnaden vid spåret va rivet? någon som vet om detta stämmer?

Jo den är färdig? Men om du åker förbi så kommer du se att en del av piecen på höger sida saknas eftersom de har bytt ut/ målat om stål dörren där, skit fult..
Citera
2010-01-11, 13:13
Medlem
madafukkass avatar
oj jag menade kvar inte klar, är den kvar eller inte? har sätt på sista biten picen att dom bytt dörren, synd
Citera
2010-01-11, 22:26
Medlem
Sglasss avatar
Riom

I denna artikel http://www.capitalsthlm.com/tema/07/index.html#riom står det om olika uppsala målare, är denna riom samma som kör för wem idag?

På hans pieces i artikeln har han ju signat wcn?? Det kan inte vara samma wcn ju, knas
Citera
2010-01-12, 00:34
Medlem
madafukkass avatar
tror inte det är samma för riom i wem beefar väl med wcn?
men man vet aldrig dom kanske va samma innan, någon annan som vet något om detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in