Citat:
Ursprungligen postat av Mister
När en moderator är inne och ändrar i någon användares tråd så att det står något helt annat än från början, så är det i min mening ett grovt övertramp och borde vara helt oacceptabelt.
Jag blev tidigare i år informerade om att detta hänt i en tråd som editerats av Azrael. Jag blev mycket förvånad över hans beteende och kontaktade honom direkt, och han berättade då att detta hänt upprepade gånger. Jag förklarade att detta inte under några som helst omständigheter är försvarbart, och han lovade då att detta skulle upphöra med omedelbar verkan.
Bakgrunden, att det är oseriösa inlägg, troll, spam eller dyl. är för mig helt ointressant. Jag känner inte till att någon annan moderator än Azrael som gjort detta (men finns det andra så får ni gärna uppmärksamma dem här i tråden, med tillhörande länkar).
Jag tog direkt upp detta för diskussion i Outlaw efter att jag hade blivit informerad, där jag tydligt klargjorde min ståndpunkt.
Jag önskar att detta rapporeras
omgående till mig (eller admin3) ifall det skulle upprepas i framtiden.
Jag beklagar verkligen att detta har hänt, och ber de som blivit drabbade om ursäkt. Sådana övergrepp är givetvis
aldrig försvarbara.
admin