Citat:
Ursprungligen postat av Red_Diablo
vart i denna tråden ser du att jag diskuterar ang dom 2 varningar jag fått?
Du tar upp de varningar du fått (se det fetmarkerade inlägget nedan), och jag antar att det är därför som du är så upprörd och plötsligt svamlar om en massa saker som att Flashback inte värnar om yttrandefriheten, etc. Ser nu att du har haft viss kontakt med Wireless, men det verkar ju inte ha hjälpt särskilt mycket.
Citat:
jag har vart medlem här i ganska många år och aldrig fått en varning . på 2 veckor har jag fått 2 varningar , detta är sanslöst .
Citat:
jag påpekade dom med hänsyftning till att ni har trigegr fingers . nu pratar jag om Powwertripps bland Modz eller en ny policy på flb.
Vad är det för policy du vill ha? Ska man få skriva vad man vill i vilka trådar som helst? Om du startar en tråd, där du frågar vilken sorts muffins folk föredrar, ska jag då få skriva ett inlägg som enbart innehåller ordet "blä" i din tråd? För det är att jämföra med ditt "urk" i trostråden.
Om vi inte rensar OT, kommer trådar att fyllas med sådant skräp, och det kommer att störa de bra och intressanta diskussionerna och i vissa fall leda bort från trådarnas egentliga topic, vilket är ett allvarligt hot mot yttrandefriheten om något. Att radera OT och ge varningar för sådant, är inte ett hot mot yttrandefrihet.