2007-05-24, 23:13
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Det är inte så att skinheadkulturen försvinner mer och mer därför att det kommer in fler och fler turkar som kommer med hela släkten och slår varenda en?
Citera
2007-05-24, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Dr calypsz>>>

Du börjar göra övertramp nu du inser detta va!
Så du menar att det är ok att ha med bögar bland skinsen?
Du låter som en rödning!
Du bara snackar skit, hur många får du ihop i det gänget du hänger med?
Skulle gissa på 5-6 förvirrade stackare.
Var bor du??
Varför vågar du ej svara på detta?
Är du så jävla rädd att jag ska ta reda på att ni är ett gäng småskitar!

Distruktion >>>

Om jag är stolt att vi sopade rent på gatorna vi drog runt på.
De kan du ge dig fan på att jag/ vi är.
Den känslan kommer du aldrig att få känna på
Kom sen och säg att du inte skulle vilja det heller nu då!
För du kan väll ändå inte ha missat att skins ALLTID i alla tider och i alla länder varit box sugna.
Och att du sen jämnför oss med förorts ungar gör mig bara mer trött på er.
Tycker du ska fram till någon av oss äldre ORIGINAL och säga dom orden.
Men kan tänka mig att du inte känner en enda av oss.

Och varför har inte du svarat på mitt PM än? Du sa ju att vi skulle ta upp det..

Men det verkar som du inte vågar. MSN vill jag ha så vi kan prata mer grabben..
Citera
2007-05-24, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av otlas
Kan faktiskt inte annat än hålla med dig, men eftersom du är skinhead och skins gillar att slåss och leva rövare varför får man inte läsa om det längre då?? Kan det vara så att ni som så fint ska vara originalare i loafers pullovers och suedehead frisyr bara är ute efter klädstilen men inte livsstilen?? För som du säger så levde ju originalarna oxå rövare.
Så käre DrCalypz när får vi läsa om ett skinhead upplop som på den gamla original tiden?? Du vet spirit of 69

Tyvärr, jag har ingen suede (snyggt på vissa dock) jag har rakadskalle, kängor och hängslen.

Vill du att jag ska sitta och skryta om hur många jag gett på käften eller hur mycket snutar jag gett däng?

Det står i tidnigen lite hyss skinheads gör då och då, läser du inte tidningen?
För inte så länge sen drabbade afa och ett gäng skinnskallar samman, inga naziskins, några år tillbaka så åkte ju robert västerlund på bögstryk av ett gäng småttningskins har jag för mig.

Det skapade ju fina notiser.

Men jag förstår din poäng, det finns inte lika mycket skins, vi är väll runt 100 pers som ivarjefall är 18+ som kommer på festivaler, spelingar etc.
Sen finns det ju en jävla massa mode skins.
Citera
2007-05-24, 23:35
Medlem
otlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrCalypz
Tyvärr, jag har ingen suede (snyggt på vissa dock) jag har rakadskalle, kängor och hängslen.

Vill du att jag ska sitta och skryta om hur många jag gett på käften eller hur mycket snutar jag gett däng?
Nej det är väl inget att skryta om, men om man är originalare så ska man väl hålla alla element av att vara "äkta" vid liv. Eller??
Citera
2007-05-24, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av otlas
Nej det är väl inget att skryta om, men om man är originalare så ska man väl hålla alla element av att vara "äkta" vid liv. Eller??

Fast jag förstår inte, när har jag utgett mig för att vara någon 60tals skinhead?

Jag är skinhead nu, år 2007, och varit sen mina yngreton år.
Citera
2007-05-25, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Murder
Och varför har inte du svarat på mitt PM än? Du sa ju att vi skulle ta upp det..

Men det verkar som du inte vågar. MSN vill jag ha så vi kan prata mer grabben..

Ok vill spela allan ballan,
har gett dit 10 st pm och har bett dig sicka ditt nr.
Jag ger inte ut min privata msn till någon svartskalle.
Vill du något sicka ditt nr.
Citera
2007-05-25, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ok vill spela allan ballan,
har gett dit 10 st pm och har bett dig sicka ditt nr.
Jag ger inte ut min privata msn till någon svartskalle.
Vill du något sicka ditt nr.
Jag är ingen svartskalle.. LOL.

Är du rädd att jag ska spåra dig genom MSN grabben? Jag kan inte..

Kan inte du ge mitt ditt nr då?
Citera
2007-05-28, 09:50
Medlem
Oppresseds avatar
Citat:
När jag började läsa vad dessa blöjbulorna hade skrivit trodde jag det var svartingar eller rödningar som reggat sig och vill ställa till oreda.
Det sjukaste av allt det är i en annan tråd där de jämnställer sig med negrer!!!
Där de även skulle kunna tänka sig att bjuda hem svartingar på buffelbinken.
Ha ha hur korkade är små skitarna.
Där dom även lägger in oss nazister som deras fiender!!
Förstår du Skinheads anser nazister som deras fiender!
Va vad blir det!

Har du grova synproblem eller är du möjligtvis dyslektiker?
Jag har aldrig sagt att jag skulle bjuda hem negrer för att senare dricka med dom. Har heller aldrig utalat mig som någon fiende till nazism.
Personligen rör det mig inte i ryggen om någon är nazist eller kommunist. Varför skulle det göra det? Jag är tillräckligt säker på var jag själv står, så jag behöver inte kalla alla som inte tycker som jag negrer eller rödingar.

Sist men inte minst. Jag har sagt det förr och säger det igen: Att vara orginal skinhead är en livsstil och har ingenting med politik att göra.
Citera
2007-05-28, 10:03
Medlem
Communists avatar
Tror det är just det att dom var i sin mening svenska rebeller som stod för sin sak i gott och ont ..

Samtidigt som brottsregistret växte med den livstilen precis som med alla andra gör man nog ett val .. och i slutändand är det nog svårt att ens bli tagen seriöst politiskt .. När du har ett stort brottsregister och sedan talar om den farliga invadraren som kommer förstöra sverige ..

Tror nog dom flesta av dom som drog sig ur byte ut sina jacka mot en nice kostym .. Men den här eran var ju uppmärksamad och SD har ju själva uttalat sig om att det var ett steg dom var tvungna att ta att byta ut nassarna mot kostym nissar för deras ansikte utåt ..
Citera
2007-05-28, 10:32
Medlem
Arsedestroyers avatar
Ähhh hmmmm det vart lite fel, sry!
Citera
2007-05-28, 14:24
Medlem
Skuggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oppressed
Sist men inte minst. Jag har sagt det förr och säger det igen: Att vara orginal skinhead är en livsstil och har ingenting med politik att göra.
Det är sant det där med att skinheads egentligen inte har något med politik att göra utan är en livsstill. Men satt och funderade på en grej...i teorin borde man kunna vara orginalare och samtidigt ns eller kommunist. Så länge man håller politiken och livsstilen separerade från varandra. Lär väl iof inte fungera i praktiken kanske...sen kan man diskutera hurvida den livsstilen stämmer överrens med ns-ideologin men den debatten kanske vi inte behöver ta upp igen .

Men anyhow, som jag förstått det är det generellt unga bland de nationella som kallar sig skinheads, eller dem som har varit med tidigare och är runt 30 år nu
Citera
2007-05-28, 16:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Murder
Jag är ingen svartskalle.. LOL.

Är du rädd att jag ska spåra dig genom MSN grabben? Jag kan inte..

Kan inte du ge mitt ditt nr då?

Ja är rädd så jag skakar.
Lämmnar inte ut min msn eller nr till något pack är det svårt att förstå.
Vill du nu som en jävla pajas försöka på något konstigt jävla vis vinna respekt över nätet att ta detta officiellt.
Sicka ditt nr eller ge fan i allt ihop
Jävla tönt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in