• 1
  • 2
2007-05-15, 21:52
Medlem
Har möjligheten att köpa fm1: or....xanax har jag alltid haft men är det någon jätteskillnad i effekt som för det värt att slänga in en tia extra?
Citera
2007-05-15, 22:00
Medlem
lakritspipans avatar
Jag tror det beror mest på vad man gillar för typ av bensoeffekt. Jag gillar t.ex. Iktorivil mer än FM1'orna medan jag skulle valt FM1 framför just Xanor, mest för att jag tycker FM1 är mer lik Iktorivil Generellt så tycker jag inte prisskillnaden är värt det, tycker "roppar" är likvärdig all annan benso, beror mer på vad man gillar för typ av effekt som sagt, min åsikt.
Citera
2007-05-15, 22:05
Medlem
Vad har iktorovil för effekt då? Jag har bara testat valium, sobril och xanor.
Citera
2007-05-15, 22:15
Medlem
lakritspipans avatar
Alltså nu är det ju inte nån jätteskillnad i effekt, benso är fortfarande benso och hur effekten blir skiljer sig uppenbarligen från person till person. Men just Iktorivil är inte alls lika sederande som många andra bensos, alltså man blir inte lika trött av Ikto. Finns dock säkert personer som blir trött av Ikto osv. men att just jag gillar Ikto beror helt enkelt på att jag gillar den effekten som jag får av just Ikto Jag blir på bättre humör (en effekt som de andra bensos saknar helt när det gäller mig) Jag blir totalt ångestfri, den är muskelavslappnande vilket är skönt osv osv.
Citera
2007-05-16, 15:31
Bannlyst
Ett dagligt problem när jag går till mn kran: roppar eller xanor? hmmmm. Om du ska fungera normalt bland jobb/släkt/vänner säger jag Xanor men vill du ha myspys eller rentutav bänghet säger jag Roppar. Gärna med en sexa Tequila eller Vodka till med det är väl en smaksak.

EDIT: Om jag måste välja så säger jag Roppar
Citera
2007-05-16, 15:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lakritspipan
Alltså nu är det ju inte nån jätteskillnad i effekt, benso är fortfarande benso och hur effekten blir skiljer sig uppenbarligen från person till person. Men just Iktorivil är inte alls lika sederande som många andra bensos, alltså man blir inte lika trött av Ikto. Finns dock säkert personer som blir trött av Ikto osv. men att just jag gillar Ikto beror helt enkelt på att jag gillar den effekten som jag får av just Ikto Jag blir på bättre humör (en effekt som de andra bensos saknar helt när det gäller mig) Jag blir totalt ångestfri, den är muskelavslappnande vilket är skönt osv osv.

Varning!! OM du smäller i dig tillräcklit många kan du få EPA anfall, trots att det epilepsimedicin. Men det ligger högt i topp bland mina favvisar med
Citera
2007-05-16, 15:48
Medlem
Tjacktorskens avatar
Roppar håller i mycket längre och man bängar mer på de än på Xanor. Man känner sig helt packad efter ett par roppish. Xanor går ju fan ut på nolltid.
Citera
2007-05-16, 16:26
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Har möjligheten att köpa fm1: or....xanax har jag alltid haft men är det någon jätteskillnad i effekt som för det värt att slänga in en tia extra?

För det första så är Flunitrazepam sömnmedel och muskelavslappnande och är lättare att "flumma" på. Xanor är till för dagbruk(Ångestdämpande), och är inte muskelrelaxerande och går ut snabbare ur kroppen. Så det beror på vad du vill ha för effekt?
Citera
2007-05-16, 16:26
Medlem
Ok...blev att testa en handfull roppar...får se vad det blir av det hela.
Citera
2007-05-16, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganjalf
Varning!! OM du smäller i dig tillräcklit många kan du få EPA anfall, trots att det epilepsimedicin. Men det ligger högt i topp bland mina favvisar med

bahh hur många då ungefär?
Citera
2007-05-16, 19:55
Medlem
REL0ADs avatar
roppar!! var kanske evigheter sen senast på dem... men men, kanske lika bra det!! sista svängen slutade med en rättegång iaf! fast dom är ändå enligt mig bland dom fetaste fluddren, gillar dom skarpt men bör vara försiktig med antalet bara... men det ska vara dom gröna ovala!! tycker dom ligger i toppen på min lista iaf, gillar flummet på dom men som sagt än en gång.. tänk på hur många du petar i dig!! kan hända precis vad som helst, o då menar jag verkligen PRECIS VAD SOM HELST!! pm:a mig någon som känner sig träffad, snälla! må bäst alla!
Citera
2007-05-16, 19:59
Medlem
REL0ADs avatar
en sak till bara... menar du på att "roppar" är fm1or??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in