ofan, där ser man... man lär sig ngt nytt varje dag, är det inte så man säger! må så vara, kalla mig knäpp eller vad ni vill... tycker ändå att dom gröna ovala rohypnol är och har varit bättre än flunitror! har iaf fungerat bäst på mig! peace!
Kan inte säga men det var Catclaw som sa det och då rör det sig alltid om överdrivningar med monsterdoser. Vet inte ens om det var ngt annat med i leken.
Jag kör nog hellre på Xanax om det är 1mg lr över. Tar hellre 20 xanax än 20 roppar för jag föredrar ruset på xanax. Roppar var inköpsporten för mig så de kommer givetvis alltid ha en plats i mitt hjärta.
Kan inte säga men det var Catclaw som sa det och då rör det sig alltid om överdrivningar med monsterdoser. Vet inte ens om det var ngt annat med i leken.
ok men 6mg ska väl inte vara några som helst problem lr fast man iten har någon tolerans. blir inte spec flöddrad på 4 mg
De gånger jag käkat roppar har slutat i ren och skär besvikelse.. har väl kastat 2-4 varje gång och druckit på det men inte känt av någon speciell effekt.. ska man ta flera än så? kommer inte ihåg hur många mg det var i de vita jag testade men de gröna måste det ha varit något fel på.. drog i mig 5 stycken och drack 3-4 folköl samt 2 tior whiskey.. måndagsexemplar? vart får man tag på annat flödder såsom xanor,xanax,stilnoct och andra receptbelagda preparat?
Har möjligheten att köpa fm1: or....xanax har jag alltid haft men är det någon jätteskillnad i effekt som för det värt att slänga in en tia extra?
Flunitrazepam skrivs ut mer för sömnbesvär som insomningsmedel medans Alprazolam är mer i lugnande syfte och skrivs ut mer i samband med oro och ångest. Det är upp till dig att välja.
De gånger jag käkat roppar har slutat i ren och skär besvikelse.. har väl kastat 2-4 varje gång och druckit på det men inte känt av någon speciell effekt.. ska man ta flera än så? kommer inte ihåg hur många mg det var i de vita jag testade men de gröna måste det ha varit något fel på.. drog i mig 5 stycken och drack 3-4 folköl samt 2 tior whiskey.. måndagsexemplar? vart får man tag på annat flödder såsom xanor,xanax,stilnoct och andra receptbelagda preparat?
Vart fick du tag på dina roppar? Det enda lagliga sättet att få tag på benso är genom en läkare. Xanax säljs dock inte i Sverige det gör däremot xanor som är exakt samma sak, bara två olika namn.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!