Citat:
Ursprungligen postat av Schampoflaskan
Skitta är en liten favorit just nu!
Såg du, eller någon annan här Joker när han spelade i Sverige då? Jag såg honom i Bristol 2010 när jag bodde där, det var riktigt nice.
Jag såg Joker i Gbg förra lördagen. Han kom skitsent, var bakis som fan sen Sthlm, bad om 35 Sommersby cider istället för den flaska JD hans rider krävde "jag är för bakis för att dricka whiskey"... Men lyckades ändå droppa ett tvärtungt set. Gick ifrån James Blake till Mr Oizo till The Prodigy via sina egna mediokra produktioner (ja, jag tycker att joker är en högst medelmåttig producent, deal with it

). Dock såg man på honom hur irriterad han var på MCn som drog i reglarna och även stötte till skivspelarna en gång, tur att joker verkar köra sitt SSL i Relative mode och inte i Absolute, så det fortsatte där det hoppade med bara nån halvsekunds tystnad.
Så jag förstår att Tunnidge bad King Ital MCa åt honom istället för "rapparen".
Men allt i allt, en riktigt bra kväll även om både Tunnidge, Content och deras Residents droppade bättre sets.
BASTARDS kan vara sveriges bästa klubb just nu.
På tal om King Ital, han MCade på en ute-fest jag spelade på förra våren och han levererar alltid.
Kolla även in hans egna grejer, ni som gillar reggae.
http://youtu.be/JLIcRaf6jDs
Sen är väl ett grattis till Skrillex i ordning. Eller "The founding father of Dubstep" som Pacha kallar honom. Tre grammys är inte dåligt pinkat oavsett vad man tycker om honom eller den sub-genre han pysslar med.