märkte just att batalsrd, projectlightstyle3 och viralcodes kanal blev borttagen av copyrighted material (Z audio) på tuben. jävla skit skivbolag bar9 har, fittnegrer. masser med låtar av dmz, the others, emalkay, loeah och mala
Fett, aldrig sett någon livesändning förutom modestep, ska se om det är värt och lyssna på!
Skojjar du?
Aldrig sett?
Om det är värt?
Inte ens sett AOD-TV?
Getdarker är som All out dubstep för sverige fast x10 mer representabel för scenen, och internationellt. Men jag är glad för din skull att du äntligen har klivit ur garderoben och kravlat fram från stenen
Skojjar du?
Aldrig sett?
Om det är värt?
Inte ens sett AOD-TV?
Getdarker är som All out dubstep för sverige fast x10 mer representabel för scenen, och internationellt. Men jag är glad för din skull att du äntligen har klivit ur garderoben och kravlat fram från stenen
Kan inte spola ju? Funkar inte för mig i alla fall. Det är visserligen inte dubstep men kan det vara Vato Gonzalez ft. Foreign Beggars 'Badman Riddim http://www.youtube.com/watch?v=NI9EmaruT0s
Mest radiovänliga dubsteppen i dagsläget, men satan vad jag gillar den. Nero är klass, ska bli intressant att höra albumet. Om dubstep går i pop-riktning och musik av denna kalibern spelas på SVENSK radio (i UK spelas ju detta frekvent) så kanske det är värt att slå på radion någon gång.
Vet inte varför jag gillar låten, bara gör det, tycker väldigt lite om dubstep för tillfället och har nästan helt tappat intresset för genren, men detta var helt i min smak tydligen.