1. Debbie Deb - Lookout Weekend (Instrumental)
2. Untold - U-29
3. Jam City - Barely A Trak
4. Boddika - Basement
5. Egyptrixx - Liberation Front (Mike Q Remix - Bok Bok Re-Edit)
6. Ikonika - PR812
7. Pangaea - Runout
8. Jam City - Arpjam (Devil Mix)
9. Ikonika - With Your Face
10. Bok Bok - Reminder
11. A1 Bassline - Falsehood
12. Optimum - Afterglow
13. Mensah - The Resistance
14. French Fries & Bambounou - Hugz
15. Ikonika - I Make Lists
Och Ström festivalen... Ska försöka dra med mig min Aphextokiga vän
Riktigt skön låt, precis som de andra. Med tanke på att den är släppt på this is dubstep 3 så är det inte djupaste källarlådestoff, men förtjänar ändå lite extra hype.
*EDIT*
Precis lyssnat klart, diggade bruden som fan. Hennes sista quote angående det värsta som kan hända dubstep :"Att det kommer flera haters".
Hon där Jenny Seth sa att James Blake är en soulartist med dubstep influenser. Det är snarare tvärtom. Hon verkar inte ha bra koll. Blev dock glad när de i panelen sa att de blev introducerade genom Vex'd, Scuba och att de kom från Jungle och Drum n' Bass. Skulle stängt av om de hade sagt att de hade hört Skrillex förra sommaren och blev galna. Då hade de inte haft någon cred alls.
Roligt program dock, tack för att du postade den.
Senast redigerad av gObbo 2011-05-12 kl. 17:05.
Hon där Jenny Seth sa att James Blake är en soulartist med dubstep influenser. Det är snarare tvärtom. Hon verkar inte ha bra koll. Blev dock glad när de i panelen sa att de blev introducerade genom Vex'd, Scuba och att de kom från Jungle och Drum n' Bass. Skulle stängt av om de hade sagt att de hade hört Skrillex förra sommaren och blev galna. Då hade de inte haft någon cred alls.
Roligt program dock, tack för att du postade den.
Jenny Seth är en jävla sopa oavsett. Ska bli kul att lyssna dock.
De spelar James Blake ganska ofta faktiskt. Men bara från hans senaste LP och inte de 3-4 Eps han släppte innan denna LP. De EPs är mycket mer dubstep och jag hoppas han fortsätter med den stilen
Jenny Seth är en jävla sopa oavsett. Ska bli kul att lyssna dock.
Word, hon verkar dum i huvet. Panelen är lite så så, skulle ha svarat bättre på frågorna själv . All out Dubstep ska ju vara på Inkonst också på lördag, ska försöka snacka med han där IRK snubben.
Word, hon verkar dum i huvet. Panelen är lite så så, skulle ha svarat bättre på frågorna själv . All out Dubstep ska ju vara på Inkonst också på lördag, ska försöka snacka med han där IRK snubben.
EDIT: ARGH! I början av andra delen så spelar de Basscannon. Jag slog på mute på dirren