2007-09-16, 18:46
Medlem
lejonmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Med all respekt för Branson så är han faktiskt en teknisk idiot. Detta visar att även han har brister, så vad är det som säger att han inte skulle gå på en mina denna gång? För detta handlar trots allt inte om affärer i klassisk mening.
Det kan hända att han är en teknisk idiot, men det går inte att bortse från att han har direktkontakter på regeringsnivå. Och att han i dagsläget inte skulle satsa en krona på något som han inte VET bär frukt. Branson lyfter luren, Branson vet...

Citat:
Ursprungligen postat av kåt?
Fy fan,är det så enkelt??
Att vi inte tänkt på det tidigare,fråga Branson...
Bransons fortsatta engagemang kan bara en idiot bortse från. Vi är ett gäng lallare som försöker väva ihop något utifrån vad media kommer fram till, Branson agerar efter fakta och drar upp plånboken efter det.

Citat:
Ursprungligen postat av jamenvaddårå

Tack för den, det var jävligt roligt!
Kul att jag kunde roa dig.
Citera
2007-09-16, 18:48
Medlem
moneysisters avatar
Rättvist försvar !

Verkar vara Bransons tanke med pengarna.

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/crime/article2461207.ece
Citera
2007-09-16, 18:57
Medlem
hondjävuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moneysister
Verkar vara Bransons tanke med pengarna.

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/crime/article2461207.ece

Pengarna skall gå till juridiska kostnader och mer PR. Hoppas han hjälper även andra som blir orättvist behandlade. Inte bara mediala högdjur.
Citera
2007-09-17, 01:25
Medlem
lejonmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondjävul
P Hoppas han hjälper även andra som blir orättvist behandlade.
Listan kan göras lång, OM han tror på caset utifrån de fakta han använder som beslutsunderlag.
Citera
2007-09-17, 01:36
Medlem
Pitbull bitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lejonmannen
Faktiskt så är han det! Och han är inte som du och jag en lallare som ägnar en nanosekund åt att sitta och spekulera på ett forum, han skaffar rätt information från rätt ställe och agerar efter det. Branson äger, Branson är kungen av världen. Indikerar Branson hur saker och ting förhåller sig, så bara ärdet så, sedan kan GW och snubbarna sitta och stånka fram precis vilka teorier de vill. Branson har med sitt senaste agerande visat att föräldrarna inte har med försvinnandet att göra. Och då är det så!

Ingen människa är ofelbar. Även Branson kan ha blivit förblindad av sina känslor.
Dessutom, om han nu vet så mycket, så kanske han bara vet att det inte finns tillräckliga bevis för att fälla föräldrarna.

Om man inte hittar Madeleine och ingen annan kidnappare el mördare, så kommer föräldrarna alltid att vara misstänkta även om de blir frikända pga bristande bevis. Hemskt för dem i så fall, om de är oskyldiga.
Citera
2007-09-17, 05:35
Medlem
lejonmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull bitch
Dessutom, om han nu vet så mycket, så kanske han bara vet att det inte finns tillräckliga bevis för att fälla föräldrarna.
Då skulle han aldrig ladda in mer pengar och uppmana andra att göra det. Branson vet något som i vart fall vi inte vet.
Citera
2007-09-17, 09:51
Medlem
jamenvaddårås avatar
Branson kan inte veta mer än oss, det är den portugisiske domaren som sitter på utredningen och inte Branson.
Branson är en av många fårskallar som har bestämt sig för att tro på föräldrarna. McCanns får ju en massa brev av folk som tror på dem, oavsett vad som kommer fram. Jävligt naivt.

Det tyder på dåligt omdöme att Branson ger dem pengar. De kan ju mycket väl vara barnamördare, och de har ju två ungar till, som kan vara i fara.
Citera
2007-09-17, 11:14
Medlem
w84funs avatar
Nu är pappan aktiv igen på hemsidan. Han tackar alla som inte tror på ryktena och berättat att de varit i sin lokala kyrka med släkt och vänner och bett för Madeleine.
Väldigt religiösa verkar de vara.
Citera
2007-09-17, 11:58
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lejonmannen
Det kan hända att han är en teknisk idiot, men det går inte att bortse från att han har direktkontakter på regeringsnivå. Och att han i dagsläget inte skulle satsa en krona på något som han inte VET bär frukt. Branson lyfter luren, Branson vet...
Oss lallare som hänger på forum emellan - varför skall jag ta dig mer på allvar än dom andra lallarna?
Citera
2007-09-17, 12:01
Bannlyst
??????

Kanske Branson har barnet...
Citera
2007-09-17, 14:06
Medlem
KarlPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av w84fun
Nu är pappan aktiv igen på hemsidan. Han tackar alla som inte tror på ryktena och berättat att de varit i sin lokala kyrka med släkt och vänner och bett för Madeleine.
Väldigt religiösa verkar de vara.

Jag blir alltid mer misstänksam när folk blandar in GUD.
Titta bara på Bush!
Citera
2007-09-17, 15:59
Medlem
lejonmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenvaddårå
det är den portugisiske domaren som sitter på utredningen och inte Branson.
Det begränsar inte Branson

Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Oss lallare som hänger på forum emellan - varför skall jag ta dig mer på allvar än dom andra lallarna?
Bra fråga! Därför att jag känner till en del om Branson, vet ungefär hur han agerar. Dels har jag läst mig till det, dels har jag fått andrahandsinformation om honom via en av hans tidigare partners. I min värld regerar Branson, och de facto så behöver han bara lyfta luren för att skaffa sig RÄTT beslutsunderlag, som högst troligt är aningens mindre besudlat av spekulationer än vad vi lallare kommit fram till här.

Sir Richard Branson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in