2007-09-15, 22:58
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ih82w846
Vem bodde under tiden för försvinandet i lägenhet 2?
http://www.mirror.co.uk/news/topstories/2007/09/14/maddy-police-in-hunt-for-blood-at-flat-no-2-89520-19789121/

Varför inte misstänka Russell O'Brien och hans fru Jane Tanner hon är den enda som påstår att hon sett någon bära på ett barn och han var borta i 25min ( 35-40 kanske) han kanske var och "lekte" med M som han visste hade fått något att sova på men hon vaknade o.s.v. ??
Varför länka dem till just föräldrarna?
Citera
2007-09-15, 23:00
Medlem
ih82w846s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Varför länka dem till just föräldrarna?
Förstår inte frågan ?
Citera
2007-09-15, 23:04
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Förstår inte frågan ?
Det jag menade var att om spår efter M har hittats hos paret Russell/O'Brien så behöver M:s föräldrar inte ha med saken att göra. Paret kan ha kopplingar till andra personer. - Vill också tillägga att man kan plantera DNA-bevis även hos föräldrarnas vänner.
Citera
2007-09-15, 23:13
Medlem
ih82w846s avatar
Det verkar vara konstiga föräldrar hela bunten,
Russell O'Brien som är läkare påstår att han bytt lakan för att hans barn kräkts sen går han tillbaka och festar, hur många dör inte varje år av sina egna spyor i GB har han varit läkare en tid måste han ha råkat ut för detta tycker man ! Det som talar emot att det är McCanns är tiden hur hinner dom att fixa bort M utan en massa hjälp ?
Citera
2007-09-15, 23:25
Medlem
ang mammans beteende efter upptäkten

Har för mig att det var beskrivet i tidiga artiklar att hon rusat tillbaka till resturangen, alltså lämnat de två små, och skrikat att Madeleine var "tagen". Om detta stämmer, så är det ju anmärkningsvärt, man lämnar inte de andra barnen om man tror att en är kidnappad.
Citera
2007-09-15, 23:30
Bannlyst
Satt hon den där Tanner som var vittne vid middags sällskapets bord när hon såg nån komma ut från mc canns rum?
Citera
2007-09-15, 23:31
Bannlyst
Citat:
Russell O'Brien som är läkare påstår att han bytt lakan för att hans barn kräkts sen går han tillbaka och festar, hur många dör inte varje år av sina egna spyor i GB har han varit läkare en tid måste han ha råkat ut för detta tycker man ! Det som talar emot att det är McCanns är tiden hur hinner dom att fixa bort M utan en massa hjälp ?

Jo för Gerry tog medeleine och gav henne till tv producenten. det var gerry tanns såg bära ut med ett barn.
Citera
2007-09-15, 23:33
Medlem
hondjävuls avatar
Är det någon som hittat något om hur religiösa Kate och Gerry var innan M försvann? Gerry sprang ju till receptionen och bad dem ringa polisen och en präst...

Man måste var väldigt religiös om man i det läget prioriterar en präst lika högt som polisen.
Citera
2007-09-15, 23:39
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Tycker också tiden är en försvårande omständighet. På två och en halv timme (ev. tre timmar) ska föräldrarna alltså ha gett M en överdos sömnmedel, hunnit upptäcka att hon dött av dunderdosen, efter en kortare diskussion beslutat sig för att gömma undan kroppen för vidare transport efter att man anmält henne som bortrövad, för att sedan delta i en middag som om ingenting hänt! - Vilken rövarhistoria! - Betr. O´Brien har jag sett en uppgift om att hotellpersonalen ställt sig frågande till att han skulle ha bytt lakan eftersom de då menat att de borde ha vetat om detta. Det förekommer också uppgifter om att O´Brien ändrat sin utsaga. Men efter vad jag kan förstå så är det fråga om hur hans utsaga har tolkats, dvs han har bara som hastigast lyssnat utanför dörren (möjligen en snabbtitt in) men han har inte gått in i rummet och sett de tre barnen McCann. - Men snart vet man inte vad som är fakta, dålig journalistik eller medvetet vilseledande/illvillig "information"...

Sedan tror jag att de som deltog i middagen på sina "barnpass" kan ha sagt att de tittat till de andras sovande ungar men i själva verket struntat i detta och bara kollat sina egna.

Att lämna ett litet barn som kräkts så mycket så att sängkläderna måste bytas låter skrämmande oansvarigt - om det nu är sant...
Citera
2007-09-15, 23:47
Medlem
ih82w846s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
Jo för Gerry tog medeleine och gav henne till tv producenten. det var gerry tanns såg bära ut med ett barn.

Okej så dom har ihjäl M sen ringer dom till en kompis och säger jag råkade mörda vår dotter kan du komma och ta hand om liket några dagar, sen tror jag att MS Tanner nog skulle känna igen Gerry efter som dom sitter och äter tillsamans , den lever får se . Jag tror INTE att McCanns är skyldiga till mer än att vara slappa med säkerheten runt sina barn vid tillfället.

Jag satsar mina pengar på paret Russell O'Brien,Jane Tanner för man kan spela på det nånstans eller?

Hur många misstänkta har det egentligen varit 10-20 ?eller fler
http://www.mirror.co.uk/news/latest/2007/09/15/missing-swiss-girl-ylenia-found-dead-89520-19795974/
ska man mörda någon verkar Portogalen verka vara ett bra ställe för Polisen har inte en aning om nåt
Citera
2007-09-15, 23:53
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondjävul
Är det någon som hittat något om hur religiösa Kate och Gerry var innan M försvann? Gerry sprang ju till receptionen och bad dem ringa polisen och en präst...

Man måste var väldigt religiös om man i det läget prioriterar en präst lika högt som polisen.
Ja, men de både är och var aktiva katoliker.
Citera
2007-09-15, 23:53
Bannlyst
Citat:
Okej så dom har ihjäl M sen ringer dom till en kompis och säger jag råkade mörda vår dotter kan du komma och ta hand om liket några dagar, sen tror jag att MS Tanner nog skulle känna igen Gerry efter som dom sitter och äter tillsamans , den lever får se . Jag tror INTE att McCanns är skyldiga till mer än att vara slappa med säkerheten runt sina barn vid tillfället.

Jag satsar mina pengar på paret Russell O'Brien,Jane Tanner för man kan spela på det nånstans eller?

Hur många misstänkta har det egentligen varit 10-20 ?eller fler
http://www.mirror.co.uk/news/latest/2007/09/15/missing-swiss-girl-ylenia-found-dead-89520-19795974/
ska man mörda någon verkar Portogalen verka vara ett bra ställe för Polisen har inte en aning om nåt

Nej han gav henne levande till tv producenten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in