Citat:
Ursprungligen postat av ih82w846
Det verkar vara konstiga föräldrar hela bunten,
Russell O'Brien som är läkare påstår att han bytt lakan för att hans barn kräkts sen går han tillbaka och festar, hur många dör inte varje år av sina egna spyor i GB har han varit läkare en tid måste han ha råkat ut för detta tycker man ! Det som talar emot att det är McCanns är tiden hur hinner dom att fixa bort M utan en massa hjälp ?
Tycker också tiden är en försvårande omständighet. På två och en halv timme (ev. tre timmar) ska föräldrarna alltså ha gett M en överdos sömnmedel, hunnit upptäcka att hon dött av dunderdosen, efter en kortare diskussion beslutat sig för att gömma undan kroppen för vidare transport efter att man anmält henne som bortrövad, för att sedan delta i en middag som om ingenting hänt! - Vilken rövarhistoria! - Betr. O´Brien har jag sett en uppgift om att hotellpersonalen ställt sig frågande till att han skulle ha bytt lakan eftersom de då menat att de borde ha vetat om detta. Det förekommer också uppgifter om att O´Brien ändrat sin utsaga. Men efter vad jag kan förstå så är det fråga om hur hans utsaga har tolkats, dvs han har bara som hastigast lyssnat utanför dörren (möjligen en snabbtitt in) men han har inte gått in i rummet och sett de tre barnen McCann. - Men snart vet man inte vad som är fakta, dålig journalistik eller medvetet vilseledande/illvillig "information"...
Sedan tror jag att de som deltog i middagen på sina "barnpass" kan ha sagt att de tittat till de andras sovande ungar men i själva verket struntat i detta och bara kollat sina egna.
Att lämna ett litet barn som kräkts så mycket så att sängkläderna måste bytas låter skrämmande oansvarigt - om det nu är sant...