Vaffan, så dyrt är det inte att köra på en vanlig server. Har ni inte råd med 123:- i månaden? Kom in och spela på riktigt i stället, ni kommer få en satans mycket bättre upplevelse, jag svär!
Vaffan, så dyrt är det inte att köra på en vanlig server. Har ni inte råd med 123:- i månaden? Kom in och spela på riktigt i stället, ni kommer få en satans mycket bättre upplevelse, jag svär!
Man gör det för att ha det roligare än vad man kan ha på en "riktig" server. Utan att behöva viga sitt liv till det.
Man gör det för att ha det roligare än vad man kan ha på en "riktig" server. Utan att behöva viga sitt liv till det.
Roligare vet jag inte, det är väl ändå samma spel? Skulle jag börja spela privat (igen) så skulle det vara av samma skäl som förra gången; behövs för mycket tid och pengar för att spela på riktigt.
vet inte hur det är på swewow, men jag lirar på wowscape, och det är ganska likt vanliga wow, förutom att du exp är 15x högre på realmen jag lirar på.
tycker det är bra mycket roligare med en seriös privat server än vad vanliga wow är. Och jag har spelat vanliga sedan maj 2005. tills november 2006 då.
Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av Kåwnan
Så hur går det egentligen med denna idé då?
jag tycker den låter kick ass, en annan likande idé man skulel kuna göra är att man lägger upp en egen server (ifall någon ambitiös person kan det) och man är ca bara 25 pers som spelar ibland när den är uppe. Typ raid 3/gånger veckan. Självklart instant 70
hade kunnat hostat om jag inte haft 0.8mb ut. Sql å sånt kan jag, men har för dålig lina. :/
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Vart kan man laddaner BC? har inte lust att laddaner någon random från TPB som är på ryska
Vissa av oss är studenter och har varken tid eller råd att lira vanliga wow för den summan.
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Men stämmer det jag påstod? Har alla perfekt gear? Startar man som level 70? har alla GM-status?
Visst finns det såna servrar också, men GM-status har du nog fan inte någon som ger bort.