2008-04-06, 22:43
Bannlyst
Jag får bara sidan kan inte visas när jag försöker följa upp länken på sida 1, är det den servern alla spelar på?

OM inte, snälla uppdatera oss andra, så man inte behöver gå igenom alla posts
Citera
2008-04-07, 09:30
Medlem
jag är på!, skulle va jäävligt nice
Citera
2008-04-07, 09:33
Medlem
Vaffan, så dyrt är det inte att köra på en vanlig server. Har ni inte råd med 123:- i månaden? Kom in och spela på riktigt i stället, ni kommer få en satans mycket bättre upplevelse, jag svär!
Citera
2008-04-07, 11:32
Medlem
in och lira på swewow btw, servern är uppe
Citera
2008-04-07, 15:13
Medlem
FuskandeTalibans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Vaffan, så dyrt är det inte att köra på en vanlig server. Har ni inte råd med 123:- i månaden? Kom in och spela på riktigt i stället, ni kommer få en satans mycket bättre upplevelse, jag svär!
Man gör det för att ha det roligare än vad man kan ha på en "riktig" server. Utan att behöva viga sitt liv till det.
Citera
2008-04-07, 15:27
Medlem
debeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuskandeTaliban
Man gör det för att ha det roligare än vad man kan ha på en "riktig" server. Utan att behöva viga sitt liv till det.

Roligare vet jag inte, det är väl ändå samma spel? Skulle jag börja spela privat (igen) så skulle det vara av samma skäl som förra gången; behövs för mycket tid och pengar för att spela på riktigt.
Citera
2008-04-07, 18:02
Medlem
Wzzys avatar
Sådär nu har jag fixat BC, men vart finns updates? Har 2.0.0 nu behöver 2.3.?
Citera
2008-04-07, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Sådär nu har jag fixat BC, men vart finns updates? Har 2.0.0 nu behöver 2.3.?

www.wowwiki.com finns mirrors, vette fan om dessa funkar på fakerealms dock. Nu vill jag veta vad som är bättre på fakerealms.

Mindre folk?
Mer nibbs?
Alla har ubergear?
Alla är GM?
Citera
2008-04-07, 22:00
Medlem
FuskandeTalibans avatar
Citat:
www.wowwiki.com finns mirrors, vette fan om dessa funkar på fakerealms dock. Nu vill jag veta vad som är bättre på fakerealms.

Mindre folk?
Mer nibbs?
Alla har ubergear?
Alla är GM?

Mer roligt/tid...
Citera
2008-04-07, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuskandeTaliban
Mer roligt/tid...

Men stämmer det jag påstod? Har alla perfekt gear? Startar man som level 70? har alla GM-status?
Citera
2008-04-08, 06:10
Medlem
hockexxs avatar
vet inte hur det är på swewow, men jag lirar på wowscape, och det är ganska likt vanliga wow, förutom att du exp är 15x högre på realmen jag lirar på.
tycker det är bra mycket roligare med en seriös privat server än vad vanliga wow är. Och jag har spelat vanliga sedan maj 2005. tills november 2006 då.

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av Kåwnan
Så hur går det egentligen med denna idé då?

jag tycker den låter kick ass, en annan likande idé man skulel kuna göra är att man lägger upp en egen server (ifall någon ambitiös person kan det) och man är ca bara 25 pers som spelar ibland när den är uppe. Typ raid 3/gånger veckan. Självklart instant 70

hade kunnat hostat om jag inte haft 0.8mb ut. Sql å sånt kan jag, men har för dålig lina. :/

Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Vart kan man laddaner BC? har inte lust att laddaner någon random från TPB som är på ryska

du kan tanka BC från blizzards hemsida. http://www.wow-europe.com/shared/downloads/protected/burningcrusade/pc/WoW-BurningCrusade-enGB-Installer-downloader.exe
Senast redigerad av hockexx 2008-04-08 kl. 07:07.
Citera
2008-04-08, 07:09
Medlem
Citat:

Vissa av oss är studenter och har varken tid eller råd att lira vanliga wow för den summan.

Citat:
Men stämmer det jag påstod? Har alla perfekt gear? Startar man som level 70? har alla GM-status?

Visst finns det såna servrar också, men GM-status har du nog fan inte någon som ger bort.

Ett annat servertips är ju Wowunleashed (http://www.wowunleashed.net)
Senast redigerad av Isterband 2008-04-08 kl. 07:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in