2008-01-01, 21:06
Medlem
PyR0s avatar
Servern ligger uppe på asgardwow.sytes.net temporärt, ni får gärna kika in om ni har lust. Se min tidigare post för lite detaljer.
Citera
2008-01-01, 22:44
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyR0
Servern ligger uppe på asgardwow.sytes.net temporärt, ni får gärna kika in om ni har lust. Se min tidigare post för lite detaljer.

Har skaffat en liten char där, men det verkar som om ni har en del kvar att jobba på.
Citera
2008-01-01, 22:58
Bannlyst
kan man ha free wow och vanliga wow på sammaburk samtidigt? har tröttnat lite på vanliga pgat för mycket...
Citera
2008-01-01, 23:01
Medlem
PyR0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ap3
Har skaffat en liten char där, men det verkar som om ni har en del kvar att jobba på.
Jo, det är en del som skall göras som sagt...
Några specifika synpunkter?
Citera
2008-01-01, 23:26
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyR0
Jo, det är en del som skall göras som sagt...
Några specifika synpunkter?

Har rollat 3 chars nu.. Gjorde en warr och då blev det lite jobbigt när jag först måste dra till thunderbluff, träna plate armor och vapen, sedan tillbaka och fixa resten av gearen eftersom det inte fick plats i bagen. Det var en grej jag störde mig på.

Körde inte så långt, men hur funkar det med questsen för tex zergstance osv som warrior?

Sitter och nöter lite på en prälle nu, jag återkommer. Verkar kunna bli bra, men servern är rätt färsk va?
Citera
2008-01-01, 23:35
Medlem
PyR0s avatar
Citat:
Har rollat 3 chars nu.. Gjorde en warr och då blev det lite jobbigt när jag först måste dra till thunderbluff, träna plate armor och vapen, sedan tillbaka och fixa resten av gearen eftersom det inte fick plats i bagen. Det var en grej jag störde mig på.

Körde inte så långt, men hur funkar det med questsen för tex zergstance osv som warrior?

Sitter och nöter lite på en prälle nu, jag återkommer. Verkar kunna bli bra, men servern är rätt färsk va?
Jo vi vet att det är en del problem som måste lösas så här i början, men det börjar lika något.

Questen fungerar såvitt jag vet men planerar att göra skills tillgängliga hos trainers ist, känns lite lönlöst att göra lvl 10 quests på level 60-70

Servern är rätt färsk, japp. Gick live igår.
Citera
2008-01-02, 15:26
Medlem
Nu är det väl ändå dags att välja en server?!

Att börja på lvl 60 verkar ju skittråkigt, så PyR0's server går bort.

Wowscape verkar vara rätt populärt. Vad säger ni om att spela där?
Vilken server blir det i sånna fall? Den som är Blizzhigh?
Jag kommer inte in på "Connect Now" på deras sida, hur gör man för att connecta?
Citera
2008-01-02, 15:36
Medlem
mizipzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chunky Salsa
Nu är det väl ändå dags att välja en server?!

Att börja på lvl 60 verkar ju skittråkigt, så PyR0's server går bort.

Wowscape verkar vara rätt populärt. Vad säger ni om att spela där?
Vilken server blir det i sånna fall? Den som är Blizzhigh?
Jag kommer inte in på "Connect Now" på deras sida, hur gör man för att connecta?

Jag tolkade som att det var lite för många som ville lite för olika. Jag spelar på Deathknell och lär fortsätta med det. Enda 1x servern jag hittade där det var hyggligt med folk och som inte krashade hela tiden.

Tänkte att man kanske lättare hittar folk ingame eftersom det då inte längre är en server fråga.

Jag och en polare tänkte skapa en sån där - vad heter dom blå? - Dreanei och köra alla quests tillsammans, från start till slut. Ska se om det blir kul. Lär ju få ha en till char vid sidan om iofs eftersom man kanske vill spela även när den andra inte har tid.
Citera
2008-01-02, 23:46
Medlem
flax^s avatar
Alltså, jag har hoppat runt på lite servrar nu, lite här och där.

och jag måste bara säga det här:

Om ni vill lira wow, köp det för fan. Det kostar ~500pix sen 100kr i månaden och det är så jävla värt det.
Citera
2008-01-03, 00:22
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flax^
Alltså, jag har hoppat runt på lite servrar nu, lite här och där.

och jag måste bara säga det här:

Om ni vill lira wow, köp det för fan. Det kostar ~500pix sen 100kr i månaden och det är så jävla värt det.

Mja.. jag är väl där i gränslandet om jag verkligen vill eller inte. Och de flesta private servers verkar ju vara så dåliga.
Citera
2008-01-03, 00:44
Medlem
flax^s avatar
Citat:
Mja.. jag är väl där i gränslandet om jag verkligen vill eller inte. Och de flesta private servers verkar ju vara så dåliga.

samma här. att lira på privata servrar suger, men jag tänker inte köpa wow igen.

så hej då tråd!
Citera
2008-01-03, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mizipzor
Jag tolkade som att det var lite för många som ville lite för olika. Jag spelar på Deathknell och lär fortsätta med det. Enda 1x servern jag hittade där det var hyggligt med folk och som inte krashade hela tiden.

Tänkte att man kanske lättare hittar folk ingame eftersom det då inte längre är en server fråga.

Jag och en polare tänkte skapa en sån där - vad heter dom blå? - Dreanei och köra alla quests tillsammans, från start till slut. Ska se om det blir kul. Lär ju få ha en till char vid sidan om iofs eftersom man kanske vill spela även när den andra inte har tid.
Ok.
Jag hoppar in där.
Vilken server spelar du på? Jag skapade nyss en gubbe på Sol Pvp Blizz.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in