2007-05-23, 17:09
Medlem
Flakons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallan
Finns det någon guild än på scape servern?
Är ingen större idé att starta upp det just nu, eftersom det förmodligen kommer att bli en wipe inom en kort framtid.
Citera
2007-05-23, 17:09
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flakon
Japp, det är fortfarande testserver. Alla som börjar lira bör vara beredda på att dom kör en wipe sen när testandet är klart och de drar igång på riktigt.

Väntar till testfasen är över då. Skrik till när Wowscape är igång for real ; )
Citera
2007-05-23, 18:04
Medlem
wrongs avatar
Ska vi köra horde igen eller?

edit, nu börjar grejjen ladda ner patch till 2.1.0, ska jag låta eller hur ska jag göra?
Citera
2007-05-23, 19:18
Medlem
Efter senaste uppdateringen så har jag problem på att komma in på någon av dom servarna vi har använt. Nått tips ?
Citera
2007-05-23, 19:21
Medlem
una123s avatar
Nu har jag precis installerat WoW och ska patcha.

Vilken patch ska jag tanka? Jag misstäntker att jag inte har 2.12 så jag måste väl tanka någon annan. Ska jag använda blizzards program eller kommer jag för högt i patchar då?

Eller är det någon extern klient som man använder? har inte lyckats hitta någon bar information...

Edit: Har hittat hur man gör nu, men hur gör man om man inte har TBC, fungerar det ändå?
Citera
2007-05-23, 19:34
Medlem
Svejsares avatar
Hmm, jag har samma version av WoW nu som när vi lirade på Swewow och lirade lite på wowscape också men nu säger wowscape att jag har fel version av wow :S
Citera
2007-05-23, 19:46
Medlem
Eidolons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svejsare
Hmm, jag har samma version av WoW nu som när vi lirade på Swewow och lirade lite på wowscape också men nu säger wowscape att jag har fel version av wow :S

Det är för att de har uppgraderat till 2.1.0. Tanka den så kommer du nog komma in ska du se. F.ö. har SweWoW också gått över till 2.1.0 vid det här laget, får väl se hur det artar sig.
Citera
2007-05-23, 19:52
Medlem
Flakons avatar
Ni måste ha den senaste patchen som kom igår, för att kunna spela på WoWscape. Samma gäller för SweWoW. 2.1.0 heter den och ni hittar länkar till den om ni kollar några inlägg bakåt i denna tråden.
Citera
2007-05-23, 19:58
Medlem
call3s avatar
Tycker nya WoWscape servern verkar buggig. o det är synd om dom kanske ska köra whipe ( vilket dom lär behöva då det finns en grymt nice honor bugg så dom kan köpa allt nice med honor)

Jag är lvl 20 iaf men får se om jag kör vidare innan vipen. det är otroligt mycket buggar.
För druid t.ex
Dina HOTS försvinner när du förvandlar dig
din hp är inte full när du transformar.
du kan inte ha thorns på och transforma.
du kan inte teleportera till moonglade
du kan inte göra ett av druid questen.

Sen är flypaths buggade. quest är buggade ja massa buggar helt enkelt
Citera
2007-05-23, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av call3
Tycker nya WoWscape servern verkar buggig. o det är synd om dom kanske ska köra whipe ( vilket dom lär behöva då det finns en grymt nice honor bugg så dom kan köpa allt nice med honor)

Jag är lvl 20 iaf men får se om jag kör vidare innan vipen. det är otroligt mycket buggar.
För druid t.ex

Det där låter ju inte alltför lovande faktiskt
Citera
2007-05-23, 20:35
Medlem
wrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flakon
Ni måste ha den senaste patchen som kom igår, för att kunna spela på WoWscape. Samma gäller för SweWoW. 2.1.0 heter den och ni hittar länkar till den om ni kollar några inlägg bakåt i denna tråden.

kan inte connecta till någon av deras servers..

edit, äh, nu va jag dum.. efter patchen byttes realmlisten till blizzards
Citera
2007-05-23, 21:17
Medlem
Flakons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av call3

För druid t.ex

Grejen är att de vet om att det finns sjukt mycket buggar och de buggarna finns även på SweWoW-servern nu när de har bytt till Antrix. Tror det har att göra med att de måste skriva om databaserna, vilket dom jobbar för fullt med. De kommer förmodligen fixa de flesta buggarna tills de drar igång på riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in