Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-13, 00:56
  #5461
Medlem
ShouldBeFines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guesswhoiam
Enl. Dem själva så kommer inte cash-shoppen vara uppe förrän efter en månad (efter release). Det finns mer info här om servern: http://forum.warmane.com/showthread.php?t=352288

Rent generellt är den väl helt OK. Om jag ska vara ärlig så har jag inte raidat något på deras WOTLK server. Av vad jag läst så är den bra, kanske inte den absolut bästa dock.
En månad är nästan lite väl snabbt enligt mig,
Citat:
"The marketplace will not be implemented for at least a month and on release it will only contain items that were already obtained by the players. The marketplace itself will be progressive."
Då borde det innebära att mer eller mindre allt PvP Gear kommer finnas att köpa där efter 2-3 veckor?

Men aja, ser fram emot releasen en hel del, kommer ju bli sjukt mycket gankande kan jag tänka mig och det är vad jag lever för!
Citera
2017-05-13, 08:18
  #5462
Avstängd
Vilka TBC/WotLK servrar är populära just nu?
Citera
2017-05-13, 08:42
  #5463
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guesswhoiam
Jag personligen tror att Warmane kommer hålla en mycket högre kvalité än vad Hellfire osv kommer kunna göra just p.g.a att man kör det hela som ett företag. Man har lagt ner tid och pengar, och man kommer behöva ha substantiellt högre kvalité än konkurrenterna för att kunna "sälja in" sin cash shop.

Ligger något i detta.

Därutöver har Warmane (gamla Molten)visat att de är kapabla att upprätthålla stabila servers. Om man är intresserad av PvP så finns det ingenting att diskutera, här ska du då spela. Programmerare från AT som också står under Warmane, påstås vara inblandade i TBC projektet.

Med det sagt så tycker jag t.ex. Hellfire duger att spela på också. Men kvalitetsmässigt, kommer Warmane TBC slå alla nuvarande TBC servers med hästlängder.

Jag ska f.ö. spela Alliance. Fler som ska joina?
Citera
2017-05-13, 08:44
  #5464
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Vilka TBC/WotLK servrar är populära just nu?
Warmane verkar mest populär från vad jag kan se vad gäller WotLK. Den 20:e maj öppnar dessutom deras TBC-server.

https://www.warmane.com/
Citera
2017-05-13, 17:05
  #5465
Medlem
jhnsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Warmane verkar mest populär från vad jag kan se vad gäller WotLK. Den 20:e maj öppnar dessutom deras TBC-server.

https://www.warmane.com/

bara att vänta på crestfall xD! warmane kommer floppa pga p2w.
Citera
2017-05-13, 17:13
  #5466
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhnsi
bara att vänta på crestfall xD! warmane kommer floppa pga p2w.
Varför skulle det floppa menar du? Warmane har funnits i över två år, så har svårt att se att det plötsligt skulle dö ut.
Citera
2017-05-13, 17:42
  #5467
Medlem
jhnsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Varför skulle det floppa menar du? Warmane har funnits i över två år, så har svårt att se att det plötsligt skulle dö ut.

tänker att alla som vill spela på riktigt med progress och inge p2w kommer byta server om något år när crestfall är ute xD
Citera
2017-05-14, 09:38
  #5468
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhnsi
tänker att alla som vill spela på riktigt med progress och inge p2w kommer byta server om något år när crestfall är ute xD

Fast crestfall är vanilla och inte TBC. Expansionerna drar två olika typer av spelare. Så nej, jag tror inte folk kommer överge om nu crestfall ö.h.t. skulle släppas
Citera
2017-05-20, 16:41
  #5469
Medlem
SilverCityPsykopats avatar
Någon som spelar på Warmanes Outlandserver idag? 2494 i kö än så länge. På hemsidan påstås det att begränsningen på 12000 spelare redan är uppnådd.
Citera
2017-05-21, 08:27
  #5470
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilverCityPsykopat
Någon som spelar på Warmanes Outlandserver idag? 2494 i kö än så länge. På hemsidan påstås det att begränsningen på 12000 spelare redan är uppnådd.

Ja jag spelar, väldigt nöjd så här långt. Inget lagg, inga DCs, ej stock mangos scripts (som hellfire & hellground).

Är level 22
Citera
2017-05-21, 16:44
  #5471
Medlem
Julmustarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverCityPsykopat
Någon som spelar på Warmanes Outlandserver idag? 2494 i kö än så länge. På hemsidan påstås det att begränsningen på 12000 spelare redan är uppnådd.

Verkar vara en bra server men köerna är from doom!
Har spelat 9 hål golf, ätit lunch och är nu på plats 1800 så blir nog inge spel idag.
Nog värt att donera 10Euro om man vill spela på servern.
Citera
2017-05-21, 17:15
  #5472
Medlem
SilverCityPsykopats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julmustarn
Verkar vara en bra server men köerna är from doom!
Har spelat 9 hål golf, ätit lunch och är nu på plats 1800 så blir nog inge spel idag.
Nog värt att donera 10Euro om man vill spela på servern.

Ger nog redan upp på Warmane. Orkar inte med deras fejkade population och fejkade kö. Dessutom är inte den donationen (10EUR för att skippa) applicerbar på Outland-servern - inte än åtminstone. Lär inte gå lång tid innan man kan köpa sig fri från kön.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback