Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-16, 19:59
  #5581
Medlem
Yahnoovass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizell
Kan någon ge tips om vilka privatservrar som är bäst just nu?

Bästa Vanilla servern?
Bästa TBC, bästa WOTLK, CATA servern?


Kan varmt rekommendera Warmane.com wotlk server. OTROLIGT bra, men otroligt proppfull. Man får stå i kö väldigt länge ibland. Hänt mig att jag suttit där i 10h. Men donerar du för 10 euro, så uppgraderas kontot till VIP. Dvs att du slipper kön, väldigt värt det.

Dem har även en väldigt bra TBC server, också rätt full.

Cata finns också men tror det finns några buggar där, och inte så mycket folk. Vilket leder till mycket mindre raids och dungeons osv.

Men rekommenderar verkligen WOTLK servern. Bugg och felfri.
Vart med i servern sen 2011. Lika bra som då.
Citera
2017-12-16, 23:05
  #5582
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Rockefeller
Det är bara Runecloth du kan lämna in flera gånger, första hand-in oavsett cloth ger 150.

Satsa på exalted med Darkspear Trolls om det är det du vill.

Du bör vara runt 10k/21k revered (är runt där iaf jag brukar vara med main factions, give or take några tusen) när du dingar 60 sen kan du lämna Runecloth för resten.

Går väl på 4-600g totalt kanske eller x antal timmar av humanoid grind

Ok, tack för infon. Ska satsa på exalted Darkspear Trolls. Är ny med just rogue, så skulle behöva lite hjälp med vilka talents jag ska ta till lvl 60? 2 svärd eller mace ? 2 dagger känns inte som de bästa kanske? tänker mig de som är bäst att lvla snabbast men även som skulle funka i world pvp medans man lvlar. Hemorrhage något att satsa på? vad gör just den spellen? hört man typ ska gå fullt på Combat? men ja ni som vet vad som är bäst får gärna skriva det.

MvH
Citera
2017-12-26, 15:09
  #5583
Medlem
Det är något fel på mig (förutom autism, och det vanliga). Jag lvl:a till 7, och sedan delete:a mitt char för att jag tänkte att det för ett slöseri med tid. Jag har hållit såhär med andra spel med. Där jag installerar spelet, och sedan avinstallerar det. Saken är att jag inte gör något annat med min tid, och därför nu tänker att jag bör spela, och åtminstone ha lite "kul".
Vet inte vad jag ska göra nu..

edit: Det jag har märkt är att jag måste göra något hela tiden, och det är när jag inte gör något som jag blir mest spelsugen. Annars finns det inget som attraherar mig likadant.
__________________
Senast redigerad av dd105 2017-12-26 kl. 15:48.
Citera
2018-01-05, 13:37
  #5584
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Bara en fråga, hur kan folk vara intresserade av att fortsätta spela på en server som är så shady som Elysium/LHC? Även WhiteKidney har ju sålt guld, de verkar vara av samma skrot och korn allihop.

https://docs.google.com/document/d/1...OoTZUU/preview

Vill inte skryta om att jag hade rätt, men men...
Citera
2018-01-06, 23:39
  #5585
Medlem
Katastrof nu vid patch 1.4 på elysium. Varför låsa talents till 10e mars? Känns bara hjärndött. Sen tagit bort lite andra sköna saker i spelet infört honor system men inget bg än före kanske näta patch om jag inte minns fel.
Citera
2018-01-07, 00:56
  #5586
Medlem
elysium? varför spela på det där ryska skitprojektet?
Citera
2018-01-08, 09:24
  #5587
Medlem
swagyolo420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
https://docs.google.com/document/d/1...OoTZUU/preview

Vill inte skryta om att jag hade rätt, men men...


Ja det är synd och allt men alltså, många är ju väldigt investerade i sin karaktär på LH då servern varit uppe i ett år nu (räknat från när de var EP) däribland jag själv med 80+ dagar played. Det är ju liksom inget man bara släpper sådär och särskilt inte om man raidar, vill få se AQ och Naxx så småningom.

Det blir lättare att förbise korruptionen för det är detta eller inget för väldigt många då jag och många andra aldrig någonsin lär starta om på en ny pserver, hur transparenta och icke korrupta de än skulle vara enbart för att man är så djupt investerad i sin karaktär redan.


Just my 2 cents.
Citera
2018-01-14, 18:44
  #5588
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Kronos III öppnar den 31 mars för den som är intresserad av fresh

http://www.kronos-wow.com/2018/01/14...our-calendars/
__________________
Senast redigerad av .SMOrcimus.PriME 2018-01-14 kl. 18:46.
Citera
2018-01-14, 19:57
  #5589
Medlem
Någon som ska spela på Angrathar (Sunwell) eller Memories?

För er som inte är uppdaterade så är det två WotLK servers som släpps i januari resp. februari.

De har båda en liknande struktur med skillnaden att Angrathar har 2x leveling och Memories har buffat raids och heroics så de blir något svårare.
Citera
2018-01-14, 20:57
  #5590
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av q1234
Någon som ska spela på Angrathar (Sunwell) eller Memories?

För er som inte är uppdaterade så är det två WotLK servers som släpps i januari resp. februari.

De har båda en liknande struktur med skillnaden att Angrathar har 2x leveling och Memories har buffat raids och heroics så de blir något svårare.

Kommer nog ta en titt på Memories när den släpps,

Mest för att det var det projektet jag hörde talas om först och medans jag vet nästan ingenting om båda så är det Memories jag har mest koll på.

Pallar heller inte slösa allt för mycket tid på en WOTLK server då det inte är min favorit expansion och det jag ser mest fram emot är lvling, gearing och Ulduar. Så att testa båda är uteslutet för min del.

Ser det mest som att ha något att göra tills Kronos III släpps då jag misstänker att jag kommer tröttna rätt fort på WOTLK. Sen om jag fastnar där så är det helt okej det också, alltid kul om man blir positivt överraskad
Citera
2018-01-20, 16:53
  #5591
Medlem
Vad hände med Light's Hope sidan? Den funkar inte längre. Är servern nere? Trodde den skulle bli en första vanilla servern.

Vilka server kör ni på? Verkar inte som det finns någon bra som kör dom nyaste expansion.
Citera
2018-01-20, 18:22
  #5592
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dd105
Vad hände med Light's Hope sidan? Den funkar inte längre. Är servern nere? Trodde den skulle bli en första vanilla servern.

Vilka server kör ni på? Verkar inte som det finns någon bra som kör dom nyaste expansion.

Om du vill köra vanilla så ska du vänta på Kronos nya server som läpps 31 mars. Ska du lira TBC så är Warmanes Outland den bästa servern, för WotLK är det Lordaeron om du vill ha det lite svårare, och Icecrown om du vill ha det normalt med en shop - båda tillhör Warmane.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback