Citat:
Ursprungligen postat av
hayyden
Jag vet inte om ja är helt efterbliven...
Är det idag servrarna öppnar, eller i januari som jag har läst här?
Jag har iaf flyttat mina chars, så jag är redo
Lite tungt bara att man har gått in stenhårt för en Priest på Kronos2 nu som man lär ge upp.
Citat:
Ursprungligen postat av
cadabra121
Undrar jag också men idag är de väl de gamla servrarna som öppnar upp igen med alla gamla karraktärer som fanns innan de la ner och sen i januari är de "fresh server" som är helt ny? Har ganska precis gjort en night-elves hunter på kronos2 lvl 23. Ska man byta till nost istället? För känns som kronos 1 och 2 kommer dö nu när nost är tillbaka?
Mvh
Idag öppnar "reviven" av nostalrius servrarna. D.v.s dom ni flyttat era gamla gubbar till o kan spela på.
I januari öppnar en kopia av nostalrius PvP, men ingen kopiering eller tjuvstart där utan 100% fresh från start för alla. Så båda kommer att finnas, men "Fresh" kommer i januari och "Revive" kommer idag
Vad gäller hur många som kommer byta från andra private realms till denna, ja det är mycket möjligt. Aldrig har folk vart så nöjda som mjukvaran och ledningen för nostalrius och detta har samma mjukvara och en stor del av staffen från nostalrius.
https://twitter.com/elysium_dev/status/809901514055700488
Dem statsen är en stark indikation på just detta. 80 000 skapade/transferade accounts. Förmodligen någon tusing mer nu.
------
Lite bittert att Flashback guilden är på ally sidan men får gå

Ska köra Horde på denna och Ally på Fresh när den kommer