2007-05-13, 23:44
Medlem
Dan-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StenmarkSS
Defenitivt roligare på vanliga servrar där man träffar folk från världen även om vissa är idioter
Jag har inte tid att spela så mycket, men jag vill ändå dra runt och jäklas med en end-game char, så det skulle vara fint om lagget lugnade ner sig tills jag kommer hem imorgon så man får spela lite. Men officiella servrar är ju såklart bättre på alla sätt och vis egentligen.
Citera
2007-05-13, 23:47
Medlem
SilverDoggs avatar
baah.. det funkade, men jag måste ha tbc med >.<
får väl införskaffa det under natten då och se hur det går imorrn..
Citera
2007-05-14, 00:55
Medlem
wohhhooooo fått det att funka skapade en gubbe vid namn harm som är präst vete fan vad rasen hette men var god och längst nere
Citera
2007-05-14, 07:40
Medlem
Flakons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harm123
wohhhooooo fått det att funka skapade en gubbe vid namn harm som är präst vete fan vad rasen hette men var god och längst nere
Om du gjorde en "god" dvs. en Alliance-gubbe så kan du inte vara med i Flashback-guilden då vi lirar på horde-sidan.
Citera
2007-05-14, 10:18
Medlem
Svejsares avatar
Måste man ha ett aktivt account eller kan man lira utan att ha en subscription igång? Isf är jag extremt på =)
Citera
2007-05-14, 10:32
Medlem
SilverDoggs avatar
du måste skaffa ett konto på swewow. men det tar högst en minut, och sen är det bara att köra (glöm inte att du måste ha tbc också, och glöm inte att ändra realmlist.wtf)
Citera
2007-05-14, 12:04
Medlem
Logans avatar
Finns det inga som vill härja idag då?

Jag suger totalt men jag tröttnar efter fem minuter om jag måste springa runt själv o grimsa.
Citera
2007-05-14, 14:17
Medlem
Flakon bha fasiken är man lvl 12 med den
nä men skapar en ny gubbe vid namn Gc nu då

Blev en blood elf präst
Citera
2007-05-14, 14:47
Medlem
Har Gjort ett Acc nu. Ska bara tanka ner TBC sen ska man in och härja lite. Är detta en server som ger mer XP en vanliga och mer pengar och så eller? Fattar inte riktigt det där med x5 på serverinfon
Citera
2007-05-14, 15:17
Medlem
HorHusets avatar
vilken class behövs och vem är högst lvl atm? har spelat ganska mycket wow på vanliga servrar men detta verkar kul, får se om ja kommer när mitt grafikkort kommit
Citera
2007-05-14, 15:22
Medlem
Flakons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HorHuset
vilken class behövs och vem är högst lvl atm? har spelat ganska mycket wow på vanliga servrar men detta verkar kul, får se om ja kommer när mitt grafikkort kommit
Priest skulle jag nog vilja påstå. Högst level sist jag kollade igår kväll så var det Froboo på level 41, vet inte om han har powerlevlat idag dock.
Citera
2007-05-14, 15:41
Medlem
SilverDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe_Njuub
Har Gjort ett Acc nu. Ska bara tanka ner TBC sen ska man in och härja lite. Är detta en server som ger mer XP en vanliga och mer pengar och så eller? Fattar inte riktigt det där med x5 på serverinfon

precis. istället för dom vanliga 40exp för en grisaknoe får du istället 200. istället för 500 för din inlämnade quest får du 2500, och istället för att hitta 10 kopparmynt får du 70. =)

tbc är nere nu så man får väl ta och installera det snart och dra igång =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in