Okej okej, vad för en ras? Jag gör lätt en ny gubbe, mycket roligare att lira tillsammans med andra. Jag är sugen på en healer klass så säg bara vilken ras så styr vi upp powerleveling
Jag installerar wow nu, har fättkäss fps på denna burken bara, men får duga tills vidare. Jag kommer att skapa en Orch kan jag säga på en gång! Om det blir att man får sitta och tugga själv som på officiella så skiter jag nog i det. Kan vi köra grupp så kommer det nog bli riktigt trevligt.
Jag installerar wow nu, har fättkäss fps på denna burken bara, men får duga tills vidare. Jag kommer att skapa en Orch kan jag säga på en gång! Om det blir att man får sitta och tugga själv som på officiella så skiter jag nog i det. Kan vi köra grupp så kommer det nog bli riktigt trevligt.
jag tycker vi styr grupp. man kan väll köra själv fram till barrens sen styra grupp därifrån, oknp?
Tänkte att jag också skulle haka på och spela lite, spelade sist för kanske 1.5år sen.
Men det kommer ta sjukt lång tid att få ner TBC. nån som vet vart man kan få tag på det på annat sätt än genom den sidan är välkommen att skicka ett pm.