2007-05-07, 17:12
Medlem
stRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aaandreas
Tänkte att jag också skulle haka på och spela lite, spelade sist för kanske 1.5år sen.
Men det kommer ta sjukt lång tid att få ner TBC. nån som vet vart man kan få tag på det på annat sätt än genom den sidan är välkommen att skicka ett pm.

Va? Ska vi ha TBC också? Får väl installera det med då.
Citera
2007-05-07, 17:14
Medlem
Flakons avatar
Naajs, la av med WoW för omkring ett år sen. Var aldrig särskilt skillad men nu blev jag sugen på att börja igen. Kan dock inte hitta mina skivor så se till att seeda nu!
Citera
Ej verifierad
Citat:
Ursprungligen postat av stR
Va? Ska vi ha TBC också? Får väl installera det med då.

Jag har inte läst på så mycket men jag antog att det ska vara med eftersom att det är det som gäller just nu
Citera
Medlem
Henkots avatar
Spelade gärna på privatservrar förut, den enda nackdelen är att de är ofta offline, laggar otroligt mycket eller så lägger dom ner servern när man börjar få ihop en bra gubbe. Hur är det med denna server?
Citera
2007-05-07, 17:16
Medlem
sockbats avatar
sådär, nu fixar jag cd-skivorna från en kompis så är väl med om någon timme eller så
Citera
2007-05-07, 17:16
Medlem
othalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glupsk
King!

Hur länge dröjer det tills det är färdigt?

3 Tim. Blir borta idag med så jag hinner väl bara med att installera.
Citera
2007-05-07, 17:17
Medlem
glupsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkot
Spelade gärna på privatservrar förut, den enda nackdelen är att de är ofta offline, laggar otroligt mycket eller så lägger dom ner servern när man börjar få ihop en bra gubbe. Hur är det med denna server?

Den är uppe 24/7 men det kan bli att man blir utskickad ibland. Det står mycket bra info på hemsidan
Citera
2007-05-07, 17:18
Ej verifierad
Nån som kan förklara för mig varför sidan är på engelska när servern heter SweWoW?

Edit: finns det en färdig mall för sånnahär sidor eller? ja nån får svara
Citera
2007-05-07, 17:19
Medlem
Henkots avatar
tittade på swewow filmen, en human som springer runt med tier 2 i goldshire, något man får börja med eller bara en gm som leker runt lite ?
Citera
2007-05-07, 17:22
Medlem
stRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkot
tittade på swewow filmen, en human som springer runt med tier 2 i goldshire, något man får börja med eller bara en gm som leker runt lite ?

Antagligen bara ploj, varför läser du inte på hemsidan eller installerar spelet och provar? Det verkar vara en stabil och seriös privatserver. Nu skall vi rida , bestialiska Flashback-Bröder sida vid sida och ställa till med ofog i skogarna och bedriva Guerillaverksamhet i Ashenvale! Le Puss An Gardé! Eller CHARGE!!! som indianerna säger.
Citera
2007-05-07, 17:23
Medlem
Henkots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stR
Antagligen bara ploj, varför läser du inte på hemsidan eller installerar spelet och provar? Det verkar vara en stabil och seriös privatserver. Nu skall vi rida sida vid sida, bestialiska Flashback-Bröder sida vid sida och ställa till med ofog i skogarna och bedriva Guerillaverksamhet i Alvskogarna! Le Puss An Gardé! Eller CHARGE!!! som indianerna säger.

Försökte få fram info via hemsidan men det verkar inte gå snabbt för mig direkt. Spelar just nu vanliga wowtbc med månadskostnad, men det här ser onekligen intressant ut!
Citera
2007-05-07, 17:25
Medlem
Henkots avatar
Kan jag installera en till kopia av wow i en ny mapp och endast installera det som krävs för privatservern? eller kommer mitt vanliga wow gnälla om att det redan finns en installerad version ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in