2014-08-12, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vixo
Hur är latencyn på feenix 2.4.3 server?

Spelade där för ~2 år sedan och hade 80-120 MS men kändes som 500+

Hade sjuk delay på alla spells osv, inte spelbart. Kanske var servern hostad i US just då. Hittar ingen info om vart servern hostas just nu.

Tycker den är helt ok. Dock fortfarande en del random DCs i mellanåt. In och prova?
Citera
2014-08-13, 18:29
Medlem
Hur är Warsong nuförtiden?
Har en 60 warrior och en 60 warlock där (en ally o en horde)

Samt ett par 70isar på Archangel tror jag haha..

Är det något skönt community? Wow-suget stiger allt mer haha

Eller om någon kör på Dalaran wow? Det communityt gillade jag som fan! Är level 74 på ally sidan där!
Senast redigerad av Jakersnelekore 2014-08-13 kl. 18:32.
Citera
2014-08-14, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jakersnelekore
Hur är Warsong nuförtiden?
Har en 60 warrior och en 60 warlock där (en ally o en horde)

Samt ett par 70isar på Archangel tror jag haha..

Är det något skönt community? Wow-suget stiger allt mer haha

Eller om någon kör på Dalaran wow? Det communityt gillade jag som fan! Är level 74 på ally sidan där!

Jag spelar, eller rättare sagt spelade på Gamer District, en 3.3.5a WotLK server...
Om du skulle vilja testa så kan vi höras Skicka pm ifall du vill...
Citera
2014-08-15, 16:28
Medlem
Jag vill börja och spela WoW nu! Söker nån över 20 år och vill kanske börja levla med mig på vilken server som helst. PMa mig
Citera
2014-08-15, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Jag vill börja och spela WoW nu! Söker nån över 20 år och vill kanske börja levla med mig på vilken server som helst. PMa mig

Jag har en tank monk som jag inte har orkat spela med som ligger på level 3 på Bloodscalp Horde sidan. Om du vill eller om någon annan vill rulla en ny karaktär så är det bara att joina
Citera
2014-08-16, 10:46
Medlem
swagyolo420s avatar
Börjat lira på warsong nu och har en 27 rogue där, om någon känner för att levla ihop eller köra instanser så hit me up @cumintwosec
Citera
2014-08-18, 11:22
Medlem
Spelar på Feenix 2.4.3 Archangel som Horde

Om Ni stöter på Mehza eller Zeniek så är det bara att hälsa.
Citera
2014-08-21, 23:03
Medlem
Feenix har nu en ny server. Öppnade i kväll, redan 130 online och ökar för varje timme.

Area 52 - Instant level 70.

Googla feenix för hemsida och realmlist.
Citera
2014-08-22, 17:56
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dollybooster
Feenix har nu en ny server. Öppnade i kväll, redan 130 online och ökar för varje timme.

Area 52 - Instant level 70.

Googla feenix för hemsida och realmlist.

Såg detta. Jag och ett par polare lirar på deras vanliga 70 men hur ser denna ut? Inte hunnit kolla något men ges de bort massa gear eller hur funkar det? Startgear osv? Vi är mest sugna på arena dock så får väl se om detta är nåt för oss. Men tänkte om du vet nåt?
Citera
2014-08-22, 23:22
Medlem
Serven är gold progress style.

Starter gear är gear från de vanliga dungeonsen. Sen kan du uppgradera fritt från alla annan gear med hjälp av guld. Det är högra priser så att samla ihop ett helt t6-set lär ta flera månader. Känns som venderna finns där som lite hjälp / belöning för månader av raidande och farmande. Man kan köpa sig lite extra hjälp efter man spelat ett tag.

Population ligger runt 160 just nu. Ökar som sagt.

Citat:
Ursprungligen postat av Zeds
Såg detta. Jag och ett par polare lirar på deras vanliga 70 men hur ser denna ut? Inte hunnit kolla något men ges de bort massa gear eller hur funkar det? Startgear osv? Vi är mest sugna på arena dock så får väl se om detta är nåt för oss. Men tänkte om du vet nåt?
Citera
2014-08-23, 11:56
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dollybooster
Serven är gold progress style.

Starter gear är gear från de vanliga dungeonsen. Sen kan du uppgradera fritt från alla annan gear med hjälp av guld. Det är högra priser så att samla ihop ett helt t6-set lär ta flera månader. Känns som venderna finns där som lite hjälp / belöning för månader av raidande och farmande. Man kan köpa sig lite extra hjälp efter man spelat ett tag.

Population ligger runt 160 just nu. Ökar som sagt.

Ok. Tack. Då håller vi oss nog till den vanliga trots allt.
Citera
2014-08-23, 13:17
Medlem
Shadowcrafts avatar
Började i förrgår lira på en private server som heter Westfall. Severn är Vanilla till 100 %, samma XP rate och allt! Sedan så finns det inte donations så man kan inte köpa gear för riktiga pengar, vilket är skit bra ofc!

Rätt lite spelare men servern växer (den är bara en månad gammal), värt att iaf testa om du är en vanilla veteran som jag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in