2013-10-25, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wotoo
spammalot! Alliance

Finns det någon stabil privatserver (vanilla, TBC, WOTLK) som är relativt nystartad, där allt inte är clearat och där alla inte glider runt i maxad pvpgear?
Vet att corecraft är på väg, men de har det ju varit i över ett år ..
Citera
2013-10-26, 11:35
Medlem
wotoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amperez
Finns det någon stabil privatserver (vanilla, TBC, WOTLK) som är relativt nystartad, där allt inte är clearat och där alla inte glider runt i maxad pvpgear?
Vet att corecraft är på väg, men de har det ju varit i över ett år ..

Det finns 8 aktiva raidingguilds på emerald dream, 4 av 8 har clearat allt som är ute JUST NU, däremot kommer fler och fler raids att dyka upp med tiden.

För övrigt en skitbra server, där allt fungerar hur bra som helst. Lite segt igår dock då det var helt överfullt i westfall så vissa quests tog lite tid att göra, men egentligen är det positivt det också då det kunde vart tomt och öde istället!
Citera
2013-10-27, 09:34
Medlem
Spelar alliance på Emerald Dream, heter Fish. Har alltså just börjat spela igen efter långt break. Ska gå bwl ikväll med "Brilliance" får se hur det går

Om någon behöver hjälp med quest, instans, vad som helst släng iväg /w
Citera
2013-10-27, 11:06
Medlem
xfiler76s avatar
spelar dom flesta Alliance på emerald ? fundera på att börja spela lite där
Citera
2013-10-27, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sleeppartypeople
Spelar alliance på Emerald Dream, heter Fish. Har alltså just börjat spela igen efter långt break. Ska gå bwl ikväll med "Brilliance" får se hur det går

Om någon behöver hjälp med quest, instans, vad som helst släng iväg /w

Lite väl jobbigt att levla med x1, mest ute efter endgame. Men får väl skapa en gubbe. Finns det någon som har en skön guild att hänga i?
Citera
2013-10-27, 20:30
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amperez
Lite väl jobbigt att levla med x1, mest ute efter endgame. Men får väl skapa en gubbe. Finns det någon som har en skön guild att hänga i?

Kolla in Warsong i så fall. 12x Exp. Bra server!
Citera
2013-11-03, 12:13
Medlem
Lirar horde, Fader, 25+ priest.
Citera
2013-11-06, 11:34
Medlem
mjaukatts avatar
Spelar horde på ED och tycker det fungerade bra i början men nu senaste dagarna lider jag av väldigt mycket dc och lagg, är det så för er andra också?
Citera
2013-11-06, 13:35
Bannlyst
Folk som spelar på Molten-WoW här? Vilken server, faction osv är bäst för någon som bara spelar PvE? Utav Wrath serverna alltså, inte Cataclysm. Och sedan om någon har ett bra sätt att geara när man når 80? Jag har bara spelat retail tills nu så ingen aning om det finns någon lvl 80 vendor som hjälper en med starter-gear eller liknande? För till 80 så har man ju absolut inget gear, man har ju knappt råd med sina egna skills ens.
Citera
2013-11-07, 14:22
Medlem
någon som vet en bra wotlk server där man inte kan köpa gear för riktiga pengar?
Citera
2013-11-07, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av j-sound
någon som vet en bra wotlk server där man inte kan köpa gear för riktiga pengar?

Ja, jag spelar på en just nu, helt okej men saken är att det är endast max 50 personer som spelar, men det finns weekly icc raids, vet ej om jag får länka hemsidan här för fick en notering nyss men PM:a så berättar jag om du är intresserad!

Om ni andra är intresserade av en wotlk server med low population så kan ni PM:a, server jämfört med de andra jag spelat så tycker jag att communityn är väldigt bra här, vilket fick mig och stanna, hjälpsamma och trevliga är dom

-- Edit:

När jag kolla upp det, tyvärr så går det att köpa gear för riktiga pengar, men få på servern gör de alls, allt är lättåtkomligt...
Och för att hålla servrarna uppe måste dom få in liten slant från några tacksamma personer, annars skulle det knappt finnas några servers
Senast redigerad av Rethen 2013-11-07 kl. 21:57.
Citera
2013-11-08, 00:26
Medlem
AnabolicH2Os avatar
Hej! Söker en bra WoW vanilla server, gärna med många aktiva spelare och inte bara svenskar. Något tips?

En fördel är om alla inte springer omkring med full epic som de fått via donor points.

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in