2010-09-08, 10:57
Medlem
Dexxys avatar
Någon som har en länk till en 1.12 torrent, där jag inte behöver installera. Eftersom jag har det riktiga Wow installerat så kan jag inte installera igen, utan vill ha ett där jag bara kan packa upp och köra.
Citera
2010-09-08, 17:08
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexxy
Någon som har en länk till en 1.12 torrent, där jag inte behöver installera. Eftersom jag har det riktiga Wow installerat så kan jag inte installera igen, utan vill ha ett där jag bara kan packa upp och köra.
Det löser du enkelt: Byt namn på din nuvarande wow-mapp, gå sedan dit du avinstallerar spelet. "Försök" avinstallera det så kommer bara ikonen försvinna, och du kan installera wow på nytt, utan att verkligen avinstallera spelet.

nowarramsay'n?
Citera
2010-09-09, 15:35
Medlem
Dexxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettokisse
Det löser du enkelt: Byt namn på din nuvarande wow-mapp, gå sedan dit du avinstallerar spelet. "Försök" avinstallera det så kommer bara ikonen försvinna, och du kan installera wow på nytt, utan att verkligen avinstallera spelet.

nowarramsay'n?

Fungerade underbart, tack så mycket.

Nudå på Ancient Azeroth, är det ally eller horde som gäller?
Senast redigerad av Dexxy 2010-09-09 kl. 15:41.
Citera
2010-09-16, 00:49
Medlem
Millencolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AncientAzeroth
Gold kan man redan få genom donate:ing. Och som jag sa, vill man ha saker "gratis" får man kämpa lite för det, så det är så det ligger till
Kan dock diskutera vidare detta med Nos, förslag ska alltid diskuteras!

Även om man kämpar med 4 votes per dag för hela bloodsail setet så känns 675 dagar rätt orimligt? 100 points per funitem och kanske 400-500 för mounten skulle kännas lite mer rimligt. Verkar dock som att votingsystemet är buggat, det står fortfarande att man kan vota igen även efter uppdatering av sidan. Kanske nått att tänka på så ni fixar, det är ju inte nått cheat eller hack utan ett bugg, hur ser ni på saken?
Citera
2010-09-19, 11:59
Medlem
Jag spelade tidagre på worldofopportunities. En blizzlike server med aktiva ledare och få buggar. Mycket spelare och därav en aktiv worldchat.

Servern blev nerlagd pga hot från Blizzard. Jag letar nu efter en liknande server.

Blizzlike
Mycket folk
Få buggar
Levande community.

Några förslag?
Citera
2010-09-19, 15:46
Medlem
qu4dros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happinesss
Jag spelade tidagre på worldofopportunities. En blizzlike server med aktiva ledare och få buggar. Mycket spelare och därav en aktiv worldchat.

Servern blev nerlagd pga hot från Blizzard. Jag letar nu efter en liknande server.

Blizzlike
Mycket folk
Få buggar
Levande community.

Några förslag?
Molten-wow
Citera
2010-09-19, 16:29
Medlem
Molten-wow ok tack för ditt svar ska kolla upp det.

Skapade faktiskt ett konto på bloodcraft. 800+ inloggade står det, men worldchatten är tyst som graven.

Spelar du själv på Molten? Vad tycker du om den?
Citera
2010-09-19, 18:33
Medlem
qu4dros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happinesss
Molten-wow ok tack för ditt svar ska kolla upp det.

Skapade faktiskt ett konto på bloodcraft. 800+ inloggade står det, men worldchatten är tyst som graven.

Spelar du själv på Molten? Vad tycker du om den?
Spelade för ett par månader sen där, men jag tröttnade på wow.
Servern är otroligt stabil, men en del saker som typ fordonen fungerar inte. Alltid mellan 3000-3500 inloggade där
Citera
2010-09-20, 12:21
Bannlyst
http://eternal-wow.com/ kan jag rekomendera som en bra server , kör själv på redemtion , vilket är 10x , adda soxxoff im ni väljer att hoppa in
Senast redigerad av anusman 2010-09-20 kl. 12:56.
Citera
2010-09-21, 20:19
Medlem
Ancient Azeroth verkar död rykten kommer och går..skit bra server i övrigt men hjärnan bakom allt var inte så bra som folk trodde.
Citera
2010-09-22, 14:17
Medlem
corpsecakes avatar
Blir att gå tillbaka till cwow, lets go!
Citera
2010-09-22, 18:44
Medlem
Withereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corpsecake
Blir att gå tillbaka till cwow, lets go!
Låter bra det, även fast den är så jävla full utav bulgarer som inte kan engelska att man vill spy. Men det är bara att ignorera dem och spela med "bra" folk (i alla fall snacka och "umgås" med) istället.

Nickar Tomat och Hurrdurr där för tillfället, men fick nyligen ett konto med två karaktärer, Darkshaman och Ihuntyoudown, på. Mina "mains" är Tomat, Darkshaman och Ihuntyoudown.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in