2010-06-08, 08:45
Medlem
Dexxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicoo
Finns ju PvP med, och D1 är blått? Alla raids över D1 är ju ZG/MC/AQ/BWL/NAX etc, med massa epics och allt är svårt och skönt oftast. Men PvPn fungerar suveränt den med, bortsett från AV. Alla titlar finns och så vidare.

Jo men om man, som jag, inte har så mycket tid över till att raida, finns det saker att göra ändå utöver att PvP'a?
Citera
2010-06-08, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dexxy
Jo men om man, som jag, inte har så mycket tid över till att raida, finns det saker att göra ändå utöver att PvP'a?

Well, det är väl ungefär det man gör :P Raidar och PvPar, det är väl ungefär det man gör i retail med?
Och det är svårt att få tag i guld, så man kan ju farma? Man kan levla professions? Så mycket mer vettefan om man kan göra i alla fall.
Citera
2010-06-08, 13:46
Medlem
hobbe1991s avatar
Citat:
Vad finns det mer att göra förutom att köra raids? Antar att det inte är så mycket mening att köra instances när man ändå har full D1?

Finns igentligen inte sa jatte mycket mer att gora an att raida och pvpa, Nar jag korde pa den forra q-gaming servern sa grindade jag rep tills jag blev exalthed med dom flesta factionerna, Fixade 300 cooking,Fishing,Alcehemy,Herbalism och sen grindade jag bara mats under dan tills det va dags att raida.

Tyvarr sa va ju aq40 ratt sa buggad nar jag korde och naxx va stangd , Sa det va bara att rerolla och borja om.
Citera
2010-06-08, 13:47
Medlem
hobbe1991s avatar
Nagon som lirar horde pa q-gaming servern?

Heter meshoo ingame om ni skulle vilja kora en instance eller nat.
Citera
2010-06-08, 14:12
Medlem
Dexxys avatar
Ok, Q-gaming it is då. Frågan nu är väl om man ska vara Horde eller Ally? Var är det mest folk / mest aktiva guilds?
Citera
2010-06-08, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ok, Q-gaming it is då. Frågan nu är väl om man ska vara Horde eller Ally? Var är det mest folk / mest aktiva guilds?

Horde har mest folk, och har antagligen mest aktiva guilds.
Citera
2010-06-08, 14:27
Medlem
Dexxys avatar
Hur är det med offspecs och så? Är det som det var Pre-Tbc på retail att varje klass håller sig till sin sak, eller fungerar det med Priests som Shadow och liknande?
Citera
2010-06-08, 14:43
Bannlyst
Citat:
Hur är det med offspecs och så? Är det som det var Pre-Tbc på retail att varje klass håller sig till sin sak, eller fungerar det med Priests som Shadow och liknande?

Det är som det är Pre-tbc retail på ett ungefär i alla fall. Det fungerar som vanligt med SP i bgs, men i raids är det inte lika vanligt. Och ja, det är i stort sett så att varje klass håller sig till sin sak .
Citera
2010-06-08, 14:46
Medlem
Citat:
Det är som det är Pre-tbc retail på ett ungefär i alla fall. Det fungerar som vanligt med SP i bgs, men i raids är det inte lika vanligt. Och ja, det är i stort sett så att varje klass håller sig till sin sak .

Plus en miljard enhancement shamans.
Citera
2010-06-09, 00:30
Bannlyst
Har hur som helst gjort en egen guild vid namn <Judge> idag, endast för svenskar. Har hittils skrapat ihop 15 members och söker flera hela tiden. Kommer att köra PvE och fokusera på ZG till en början direkt när vi får mer folk
Citera
2010-06-09, 08:51
Medlem
Dexxys avatar
Citat:
Har hur som helst gjort en egen guild vid namn <Judge> idag, endast för svenskar. Har hittils skrapat ihop 15 members och söker flera hela tiden. Kommer att köra PvE och fokusera på ZG till en början direkt när vi får mer folk

Horde då, eller? Jag är på isåfall.
Citera
2010-06-09, 11:42
Bannlyst
Citat:
Horde då, eller? Jag är på isåfall.

Nope vi kör alliance .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto