2012-12-14, 19:19
Medlem
Efter ca 8 år nekande till att wow är roligt så gav jag mig fan på att spela på Molten servern.
Seriöst... Helt fast i spelet nu, att det tog 8 år

Problemet är väl bara att jag är nybörjare, har svårt att få ihop guld då jag fortfarande inte kan direkt mycket.

Level 65 Blood Elf Rouge, ca 40 guld och hittar inprincip bara dåliga vapen/armor även om jag är på instanser.

Om någon vill köra någon instans eller Quest så lägg till mig ^^
(Skänk gärna lite guld om någon känner sig generös) ^^

Nickname: Hearmenow
Citera
2012-12-14, 19:22
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbandonedSnake
Efter ca 8 år nekande till att wow är roligt så gav jag mig fan på att spela på Molten servern.
Seriöst... Helt fast i spelet nu, att det tog 8 år

Problemet är väl bara att jag är nybörjare, har svårt att få ihop guld då jag fortfarande inte kan direkt mycket.

Level 65 Blood Elf Rouge, ca 40 guld och hittar inprincip bara dåliga vapen/armor även om jag är på instanser.

Om någon vill köra någon instans eller Quest så lägg till mig ^^
(Skänk gärna lite guld om någon känner sig generös) ^^

Nickname: Hearmenow

Hur långa är köerna? Sist jag kollade till x8 eller x16 så var det ca 4 timmar vid peak..
Citera
2012-12-14, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Hur långa är köerna? Sist jag kollade till x8 eller x16 så var det ca 4 timmar vid peak..

x8 och x16?
Jag kör frostwolf x3 och den funkar, en del buggar men expansionerna funkar bättre
Citera
2012-12-15, 15:47
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
x8 och x16?
Jag kör frostwolf x3 och den funkar, en del buggar men expansionerna funkar bättre
Ja? Vad är dom då? x12? x10?
Det finns ju fler än x3
Citera
2012-12-15, 19:23
Medlem
Citat:
Ja? Vad är dom då? x12? x10?
Det finns ju fler än x3

dom finns, ladda bara ner?
Citera
2012-12-15, 22:25
Medlem
searchfunctions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeds
www.wow-one.com är det du söker.
Inte riktig vad jag hade förväntat mig. Även fast det är AV- weekend så är det ändå lång väntetid och BG versionen är inte den jag minns.
Är nog lite petig av mig, antar det är en väldigt specifik version jag söker.
-Versionen, i AV, Horde startade ovanför hordemärket i grottan.
-Om ens djur har dött så ressas den när man själv ressar.
-Man kunde spawna wolfriders, druids, flygande varelser och några ancients typ en ent och en sten elemental.
-Om bossen lämnade byggnaden så resettades den.
-Korrak fanns inte.
-Det fanns ingen reinforcements så striderna kunde pågå i timmar.

Minns att första gången jag lirade det var en public test server och alla var lvl 60 med pvp gearet som jag tror introducerades då. Några månader/år senare spelade jag i några månader och även fast burning crusade var släppt sen långt tillbaka och många hade nått 70 så var 51-60 AVn ändå väldigt aktiv på realmen jag lirade. Saknar verkligen den tiden.
Vilken version är det jag är ute efter?
Citera
2012-12-16, 00:55
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
dom finns, ladda bara ner?
Va?

Vilken expansion spelar du?

Det fanns tre servrar när jag kom in ( Wrath of lich King ) x20 x12 och x3 typ..
Alla var det mellan 20-60 minuter kö på.
Citera
2012-12-16, 14:14
Bannlyst
Någon som spelar på Astralwow? När man försöker logga in så står det login server down och deras hemsida verkar inte finnas kvar.
Citera
2012-12-16, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teguin
Någon som spelar på Astralwow? När man försöker logga in så står det login server down och deras hemsida verkar inte finnas kvar.

"The server is currently experiencing ISP problems. It seems our host has had some power issues and we're currently fixing it up.

There is no ETA currently on when it will be back but there will be no losses as far as your characters and stuff in-game are concerned. There will be no rollback either.

We will be back up as soon as we fix it up.

We apologize for your the inconvenience and thank you for your continued patience and support!

Manwé"

Mer info:

https://www.facebook.com/AstralWoW?ref=hl
https://twitter.com/AstralWoW
Citera
2012-12-16, 15:26
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av searchfunction
Inte riktig vad jag hade förväntat mig. Även fast det är AV- weekend så är det ändå lång väntetid och BG versionen är inte den jag minns.
Är nog lite petig av mig, antar det är en väldigt specifik version jag söker.
-Versionen, i AV, Horde startade ovanför hordemärket i grottan.
-Om ens djur har dött så ressas den när man själv ressar.
-Man kunde spawna wolfriders, druids, flygande varelser och några ancients typ en ent och en sten elemental.
-Om bossen lämnade byggnaden så resettades den.
-Korrak fanns inte.
-Det fanns ingen reinforcements så striderna kunde pågå i timmar.

Minns att första gången jag lirade det var en public test server och alla var lvl 60 med pvp gearet som jag tror introducerades då. Några månader/år senare spelade jag i några månader och även fast burning crusade var släppt sen långt tillbaka och många hade nått 70 så var 51-60 AVn ändå väldigt aktiv på realmen jag lirade. Saknar verkligen den tiden.
Vilken version är det jag är ute efter?

Känner igen din beskrivning men ingenting jag kört sedan retail och det var många år sedan.
Är nog rädd för att wow-one är det närmasta du kan komma med "hög kvalité", tyvärr.
Citera
2012-12-20, 17:18
Medlem
Dexter007s avatar
Är molten bäst fortfarande? Jag och en polare hade tänkt börja, vi vill ha blizzlike med cata.
Citera
2012-12-22, 20:14
Medlem
Citat:
Va?

Vilken expansion spelar du?

Det fanns tre servrar när jag kom in ( Wrath of lich King ) x20 x12 och x3 typ..
Alla var det mellan 20-60 minuter kö på.

suck... Om du inte vill betala för wow STÅ UT MED KÖN!
Och oftast kommer man in direkt. helvete ha tålamod, sätt dig i kön och gör något annat under tiden -.-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in