2010-10-23, 15:08
Medlem
vattenpipskamelens avatar
är det bara jag som inte behöver installera wow utan bara kan klicka på wow.exe så startar spelet? detta kan man ju testa om man har avvinstallerat men har filerna kvar på datan ....
Citera
2010-10-23, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vattenpipskamelen
är det bara jag som inte behöver installera wow utan bara kan klicka på wow.exe så startar spelet? detta kan man ju testa om man har avvinstallerat men har filerna kvar på datan ....

Hänger inte riktigt med här, har man avinstallerat sitt spel så brukar tillhörande filer och mappar ryka med i avinstallationen

Men som du säger du behöver inte använda blizzards installer för att spela, du kan även kopiera polarns wow mapp och lägga över på din dator för att spela.

Antar att du undrar varför folk vill installera wow när dom bara kan starta via wow.exe i sin wow mapp?
- Kan vara pga avinstallation, aldrig spelat wow eller helt enkelt inte intresserad förrän nu
Citera
2010-10-23, 16:39
Medlem
Benedictuss avatar
Ingen online ju.
Citera
2010-10-23, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benedictus
Ingen online ju.

Se till och ändra på det då, tänker alla som du står världen helt stilla

Vi kanske skulle köra nån drive med fri lvl boost till nån level, personligen spelar jag mmorpg för upplevelsen inte för att bli maxad på studs. Men de flesta har väl spelat igenom alla wow expansioner så många gånger att man ledsnat?

Vad tycker ni? Ska vi köra någon form av fri lvl 20/40/60 vecka?

Slänger ihop en poll på vårat forum där ni kan vara med och rösta.
Citera
2010-10-23, 17:13
Medlem
Eftersom man inte verkar kunna redigera sina inlägg är på FB så får det bli en dubbel post

Poll uppe på forumet om du når genom att klicka här!
Citera
2010-10-23, 19:38
Medlem
Zikk3sts avatar
Tråkigt att ni har laddat ner WoW private server layout vanligaste preset.

Gör egen hemsida eller ta nån som inte alla använder, idioter.
Citera
2010-10-23, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zikk3st

Någon som har noll koll märker jag, wow private server layout? trodde det hette fansite kit

Nolla
Citera
2010-10-23, 21:37
Bannlyst
Citat:

Hoppas inte denna kille startar en WoW server han fattar nada.

Citera
2010-10-23, 22:08
Medlem
Finns det nån privat server med senaste patchen(4.0.1 tror jag)?
Citera
2010-10-23, 22:59
Medlem
Zikk3sts avatar
Ups xD okej då, ärligt talat e jag inte särskillt kunnig inom att skapa en egen Priv Serv.
Dock så laddade jag ner ett Repack förrut från AC-web.com, då klickade man på "Start Apache" och gick in på sin serveradress så kom det en exakt likadan hemsida upp.

Aja, som sagt något lite mer unikt vore nice.

Typ som Impact-wow.com, ingen överdriven layout, bara en header o några centrade tabs
Citera
2010-10-23, 23:51
Medlem
Citat:
Ups xD okej då, ärligt talat e jag inte särskillt kunnig inom att skapa en egen Priv Serv.
Dock så laddade jag ner ett Repack förrut från AC-web.com, då klickade man på "Start Apache" och gick in på sin serveradress så kom det en exakt likadan hemsida upp.

Aja, som sagt något lite mer unikt vore nice.

Typ som Impact-wow.com, ingen överdriven layout, bara en header o några centrade tabs

Passa dig för repacks, 90% av dem innehåller trojaner, bättre om du kompilerar din egen kärna, då vet du vad du får.
Citera
2010-10-24, 00:59
Medlem
Jäklar förlåt såg inte att någon redan frågat alldeles ovanför mig.. sorry
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här