2009-09-07, 20:51
Medlem
lalaz0rs avatar
Jag lirar på world of chris fast som alliance : / Det finns mycket raids, men det verkar som det finns mer på horde sidan!

Funderar på att ta bort mina karaktärer men känns pissigt, har en hyffsat gearad priest och rogue.

Får väll ta och börja med en Undead rogue

Vad heter ni på horde sidan? Har ni någon guild?

fan man är ju dum i huvudet det är ju bara att ha ett till account!
Senast redigerad av lalaz0r 2009-09-07 kl. 20:54.
Citera
2009-09-07, 22:02
Bannlyst
frodas alla privat servrar av toons med helt över buffade stats? Eller finns där några servrar som kör och raidar pre- alla expansion packs?

Hade varit trevligt att lira lite. det var ganska länge sedan...
Citera
2009-09-07, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashcat
frodas alla privat servrar av toons med helt över buffade stats? Eller finns där några servrar som kör och raidar pre- alla expansion packs?

Hade varit trevligt att lira lite. det var ganska länge sedan...
Q-gaming? Inte den bästa servern imo men mycket folk häifrån på skiten.
Citera
2009-09-07, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kepatugo
Jag och en kompis gjorde varsin gubbe idag, och vi undrar nu när vi är level 70 hur vi smidigast får gear ? :P

Raida WE(Worlds End) och BT, bästa instanserna för att få bra gear på den där servern, när ni har full epic/full t6 kan ni börja köra SWP.
Citera
2009-09-08, 10:15
Medlem
lalaz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazER__
Raida WE(Worlds End) och BT, bästa instanserna för att få bra gear på den där servern, när ni har full epic/full t6 kan ni börja köra SWP.

Spelar du alliance eller horde ?

Vad heter du?
Citera
2009-09-11, 14:25
Medlem
Överviktigs avatar
Hade tänkt börja lite smått på WOC igen, får se om jag kommer ihåg mitt acc, annars får jag väl göra ett nytt
Citera
2009-09-14, 15:44
Medlem
ACKE135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
om du ska lira WoC så håll dig borta från wotlk. Väldigt bra TBC men helt värdelös wotlk, vet inte om det finns någon riktigt bra wotlkserver än.

Neverendless WoW är ganska bra men inte spelarna 80% av alla spelare är retards, noobs, IQ befriade, dem kan inte raida ninjar leker leeroy ja allt skit man kan göra för att förstöra ,inte bara raids utan pvp också lol.
Men där är 3000 / 4000 spelare bra developers, gms och ett antal skillade spelare som man ska bli vän med så man får bra raids mm
Citera
2009-09-14, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ACKE135
Neverendless WoW är ganska bra men inte spelarna 80% av alla spelare är retards, noobs, IQ befriade, dem kan inte raida ninjar leker leeroy ja allt skit man kan göra för att förstöra ,inte bara raids utan pvp också lol.
Men där är 3000 / 4000 spelare bra developers, gms och ett antal skillade spelare som man ska bli vän med så man får bra raids mm
IG i svenska.
Citera
2009-09-17, 21:40
Medlem
HemSaNs avatar
En helt ny Private-Wow server uppe nu. Svenska Admins/gms. Servern behöver just nu folk som är sugna på att lira. TBC-Buggfri version med 100% upptid. Servern klarar mellan 300-400 pers och är just nu som sagt mest i behov utav spelare. Arena/pvp systemen fungerar och nu i början har vi valt att lägga en "level-70-instant" på servern, då ni ska slippa lvla i början. Kommer ev. tas bort senare så snabba er in vet jag ;P Ta med era kompisar och njut utav världen. Skaffa bra gear och donera för arena-set. Sedan kan ni visa vem som är bästa pvp´arn.

Nightheaven-Wow: http://www.nightheaven-wow.com/

Senast redigerad av HemSaN 2009-09-17 kl. 21:43.
Citera
2009-09-18, 15:05
Medlem
Hilmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemSaN
En helt ny Private-Wow server uppe nu. Svenska Admins/gms. Servern behöver just nu folk som är sugna på att lira. TBC-Buggfri version med 100% upptid. Servern klarar mellan 300-400 pers och är just nu som sagt mest i behov utav spelare. Arena/pvp systemen fungerar och nu i början har vi valt att lägga en "level-70-instant" på servern, då ni ska slippa lvla i början. Kommer ev. tas bort senare så snabba er in vet jag ;P Ta med era kompisar och njut utav världen. Skaffa bra gear och donera för arena-set. Sedan kan ni visa vem som är bästa pvp´arn.

Nightheaven-Wow: http://www.nightheaven-wow.com/

Bra koncept, men behövs fler spelare om det ska bli bra.
Citera
2009-09-21, 22:35
Medlem
svajnets avatar
Nån som lirar på epicwow? Ska strax testa o logga in nu o se om det är ett skönt ställe
Citera
2009-09-22, 17:45
Medlem
GrovBenstommes avatar
Någon lirar på Neverendless? Verkar vara en skön server med hängiva GMs. 3.1.3 förövrigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in