Hej, fick en lysande idé häromdagen.
Jag vill öppna en snusbutik som säljer snus för minsta möjliga pris, mest i protest mot de nya skatterna.
är det någon om vet hur mycket man köper in snus för så man kan börja räkna på hur lågt man kan gå. Jag tänker då inte på lågprissnus utan kvalitetsvaror =)
Jag vet inte vad snus kostar i inköpspris, men jag vill önska dig lycka till och hoppas att det blir verklighet av dina planer - och att du även säljer över Internet.
Jag vet inte vad snus kostar i inköpspris, men jag vill önska dig lycka till och hoppas att det blir verklighet av dina planer - och att du även säljer över Internet.
Tack tack, jag ska göra mitt bästa, värt ett försök iallfall!
Öö, asså ska du ha kvar affären längre än en vecka måste du ju gå med vinst. Och då är det svårt att hålla det billigt, om du inte gör som en viss kiosk vid Korsvägen som rånar transporter med snus i och säljer för 10-15 spänn
Öö, asså ska du ha kvar affären längre än en vecka måste du ju gå med vinst. Och då är det svårt att hålla det billigt, om du inte gör som en viss kiosk vid Korsvägen som rånar transporter med snus i och säljer för 10-15 spänn
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!