Behövde inte ens leta, relaterade videos på youtube gav mig detta klipp:
Bashar : Take Action - End of Money http://youtu.be/VvTPwLQq6XI
Han talar i princip om att vi väljer nu vart vi vill vara genom våra energier.
50 miljoner människor står bakom Venusprojektet och en resursbaserad ekonomi.
2015 säger han att utomjordingar kommer ta kontakt, jag tror det är totalt skitsnack för 2013 är nog året som nånting stort händer.
Fri-energi talar han om också, men lite jobbigt att klippet var klippt mitt uppe i en mening.
Jag har talat om simpel fri-energi ett bra tag nu och att vanliga hederliga brev kunde sprida en simpel fri-energi-ritning eller steg-för-steg guide så alla svenska hem kan få simpel och miljövänlig fri-energi och jag tycker svenska politiker har lagt grunden för att alla ska kunna sälja egentillverkad el privat..
Men ingen lyssnar på mig dock så det skulle vara gött om Bashar kunde berätta hur enkelt gravitation kan användas för att skapa fri-energi eller koppar och magneter eftersom koppar blir magnetiskt vid rörelse..
Jag förstår att folk inte har tid för folk jagar pengarna som är fejk fortfarande , men det är ändå nånting som en enda rik människa skulle kunna göra, skicka ett brev till hela svenska befolkningen helt enkelt..
Men nog snackat om det, vi har en separering att fokusera på , antar jag..
Om det är som Bashar säger så kanske alla vi som lyssnar på honom och andra bra talare, kommer hamna på samma energivibration och vi kanske ses snart och undrar vart alla andra tog vägen, precis som Bashar säger, som dessumtom väldigt många andra säger..
Men vad tror ni är väl frågan som jag kanske aldrig får svaret på för jag föddes i landet med folket som är livrädda för att religionerna och makteliten lurat människor att döden existerar och en arg gubbe som kallas för gud slänger folk till helvetet om man inte följer kristen-dommen..
Men vad tror ni som sagt?
Kram