2007-05-02, 22:00
Medlem
Paparobos avatar
Kunde inte finna något angående detta.
Kanalisering på hög nivå om ni frågar mig.
Kommer väl en och annan skeptiker och säger att det där teater. I sådanafall så måste jag väl vara tråkig och säga att det faktiskt är vad som sägs och inte vem som säger det som utgör det stora i det hela.

Kort så är det Darryl Anka (?) om jag minns rätt som kanaliserar utomjordisk intelligens. (Påstås det iallafall)
Jag länkar bara till en video. Om ni finner det intressant så finner ni också fler.

http://video.google.com/videoplay?docid=4100471449821338704&q=bashar

http://bashar.org/

Fast akta er för att bli allt för kloka!
Citera
2007-05-13, 20:40
Medlem
Trollishs avatar
1 timme och 13 minuter tror du verkligen att nån skulle orka titta igenom hela den där skit filmen för att sedan bara säga till dig att allt paranormalt är skitsnack.
Citera
2007-05-14, 11:39
Bannlyst
Jesus. Inte alltför kort. Tyvärr. Jag orkar inte kolla igenom den, men jag tror bara på paranormala saker när jag får se det, och det har jag inte gjort hittills. Bara i mina drömmar och under effekten av trevliga substanser.
Tyvärr, det paranormala håller inte i verkligheten.
Citera
2007-05-14, 12:41
Medlem
Basse Lerghagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paparobo
Kunde inte finna något angående detta.
Kanalisering på hög nivå om ni frågar mig.
Kommer väl en och annan skeptiker och säger att det där teater. I sådanafall så måste jag väl vara tråkig och säga att det faktiskt är vad som sägs och inte vem som säger det som utgör det stora i det hela.

Kort så är det Darryl Anka (?) om jag minns rätt som kanaliserar utomjordisk intelligens. (Påstås det iallafall)
Jag länkar bara till en video. Om ni finner det intressant så finner ni också fler.

http://video.google.com/videoplay?docid=4100471449821338704&q=bashar

http://bashar.org/

Darryl Anka & Kalle Anka eller??? näh, den här sidan luktar ytterkantsufologi med ett stänk av TV shop. Köp DVD skivorna endast $24.95
Citera
2007-05-14, 14:07
Medlem
Gringons avatar
Hahahahaha - vilken underbar snubbe
Citera
2007-05-16, 14:55
Medlem
blubbblubbblubbs avatar
Ganska underhållande, men 1 och 13? Nädu
Sparar den till någon gång jag är bakfull.

Kan du kanske dra lite detaljer för oss som inte är så insatta?
Alltså, vad håller människan på med?
Citera
2007-05-16, 15:54
Medlem
polyesterpams avatar
Här kommer det du väntat på: En skeptiker som säger att det är teater!
Citera
2007-05-16, 16:05
Medlem
Paparobos avatar
Med möjligheten att bli idiotförklarad:

Den skalliga mannen kanaliserar en typ "utomjording" som kallar sig bashar. Först talar bashar om allt möjligt. Sedan får folk fråga allt möjligt som han svarar allt möjligt på.

Det handlar väl om att höja standarden på världen. Själv så tycker jag att det vore mer effektivt om man gav ut allt gratis. Även om det han säger är sant och han är en utomjording så är det synd att folk säljer sin själ. Flyr till andras ord så att säga. Föga underhållande att kika på ifall man har svårt för att sova.

Fast vilken skillnad gör det förr oss om detta vore riktigt eller orikitigt?
Citera
2007-05-16, 23:42
Medlem
blubbblubbblubbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paparobo
Med möjligheten att bli idiotförklarad:

Den skalliga mannen kanaliserar en typ "utomjording" som kallar sig bashar. Först talar bashar om allt möjligt. Sedan får folk fråga allt möjligt som han svarar allt möjligt på.
Undrar om han tror på det själv, han den skalliga.
Citat:
Fast vilken skillnad gör det förr oss om detta vore riktigt eller orikitigt?
Skulle väl vara tufft att prata med en rymdvarelse?
Citera
2007-05-17, 20:11
Medlem
Rickenbacker69s avatar
Och vad har denne Bashar att säga som inte vem som helst kan ta reda på med hjälp av t ex Wikipedia? Om han verkligen är en utomjording som kommit hit för att hjälpa oss kan han väl bevisa det genom att ge oss något vi inte upptäckt ännu, som lösningen på dark energy-problemet t ex.
Citera
2007-05-20, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rickenbacker69
Och vad har denne Bashar att säga som inte vem som helst kan ta reda på med hjälp av t ex Wikipedia? Om han verkligen är en utomjording som kommit hit för att hjälpa oss kan han väl bevisa det genom att ge oss något vi inte upptäckt ännu, som lösningen på dark energy-problemet t ex.

Enligt honom själv är vi inte redo för såna bevis.

Han säger också att 'Phoenix Lights 1997' var en farkost som tillhör den ras av aliens som först kommer kontakta oss öppet. En ny ras människobarn har börjat anlända, som redan "vet" att paranormala fenomen är normala. Det är okej att ta vissa droger i vissa fall, speciellt i samband med ritualer. I övrigt är mycket av budskapet i filmen identiskt med tidigare kanaliseringar (Seth/Jane Roberts 60-tal).

Det känns faktiskt lite "för bra för att vara sant" hela grejen med kanalisering, men om det är teater så är det väldigt välspelat och själva innehållet (som ofta är liknande/identiskt oavsett källa, gigantisk konspiration) är det mest fantasifulla och kreativa jag någonsin läst. Vanliga böcker kan gå och lägga sig. Jag vet inte vad jag ska tro.
Citera
2007-05-20, 15:33
Medlem
Ytterkantsufologi som sagt. Utomjordingar heter alltid roliga saker. Var det på 60-talet som någon hade kontakt med en utomjording som hette Hulda vill jag minnas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in