2013-01-17, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dem2k
Men om meddelandet är så bra varför måste man snärja in det i historian att det skulle vara kanaliserat?
Om det är så bra borde det kunna stå för sig själv.
Förstod inte frågan riktigt... Kan vara för att jag är skittrött och kom nyligen hem från jobbet.. Kan du omformulera lite?

Tänk positivt~
Citera
2013-01-17, 16:12
Medlem
KungPungPats avatar
Bashar tala om att vi människor ses som mästare på att komma tillbaka från mörka tider, av andra utomjordiska raser, som den rasen som Bashar kommer ifrån tex.. Ganska mäktigt, snyggt klippt filmklipp: http://youtu.be/om4Nw8VGuh8

Skulle vara intressant att höra allt om vilken utomjordisk ras Bashar kommer ifrån senare idag, kanske lika bra att jag skriver ner det här så lagen om attraktion kan servera mig med just dom videoklippen senare idag, genom relaterade länkar på youtube, klockrent,.

Vet nån av er om Bashar nånstans förklarar astralresande?

Det skulle vara ett ganska bra sätt att avgöra om han är ärlig med allt han säger för det finns mycket info att jämföra med..

Kram
Citera
2013-01-18, 12:51
Medlem
ixazaluohs avatar
"Why do we exist at all?
Because you have to.
Existence simply is.
The question "why does existence exist?",
is a question created within existence.
The question is subject to existence.
Existence is not subject to the question.
Existence only has one quality: to exist.
Therefore, that which exists, simply exists.
It doesn't in any way, shape or form need to justify it's existence by asking why does it exist.
Existence exists because that's the quality it exhibits.
Existence."

Citera
2013-01-18, 14:25
Medlem
Galaxias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ixazaluoh
"Why do we exist at all?
Because you have to.
Existence simply is.
It doesn't in any way, shape or form need to justify it's existence by asking why does it exist.
Existence."

deep!!!
Citera
2013-01-20, 21:19
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ixazaluoh
"Why do we exist at all?
Because you have to.
Existence simply is.
Existence."

Men det är fortfarande lite sådär "livet har ingen betydelse och ni är meninglösa varelser i en meninglös värld"-typ av snack som jag inte riktigt kan på..

13thSun talade nog om Bashar men han vågade inte säga namnet för att folk skulle dra sig dit och många skulle väl falla för bluffen..

13thSun menar, precis som jag, att är det äkta info som kan släppa folk fria så är den infon gratis, så all bashars info går antagligen att spola rakt ner i toaletten eftersom han tar betalt och sitter där och säger sig vara en "telefonlinje till en utomjording"..

Bashar menar såklart att det finns räddningar utanför oss när det är den stora bluffen, för svaren finns inom oss i "skräp"dNAt och vi kan få tag i den infon genom meditering..

Ooh tammefan han har ett telefonnummer också..

Säkert 97% sanning och 3% "giftig info" om viktiga "nyckelsaker", därför jag skulle vilja höra han prata om astralresande men det är väl för mycket begärt, lika med bashar och mat, det blir nog svårt att hitta bashar som förklarar att människan är ett växtätande djur och vad vi bör äta för att ha optimal hälsa..'

Tänk på saken gott folk och lyssna på 13thSun för ju mer perspektiv man får desto bättre, så säger dom flesta ärliga människor, dock inte bashar för då skulle han inte tjäna dom där pengarna..

Som sagt , tänk på saken..
Citera
2013-01-20, 22:07
Medlem
Men herregud om någon gör det de älskar att göra och speciellt när det innefattar att hjälpa andra människor så är det väl självklart den ska bli "underhållen"? Han lägger ju tid på det här(darryl dvs). Det är ingenting superficiellt med pengar, det är en av valutorna i våran civilisation
Citera
2013-01-20, 22:28
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NabaEcu
Men herregud om någon gör det de älskar att göra och speciellt när det innefattar att hjälpa andra människor så är det väl självklart den ska bli "underhållen"? Han lägger ju tid på det här(darryl dvs). Det är ingenting superficiellt med pengar, det är en av valutorna i våran civilisation

SÅ DU VILL TA BETALT FÖR ATT RÄDDA FOLK UR ETT SLAVSYSTEM/samhället där pengar är vertyget som används för att förslava människor?

dags att vakna till lite isåfall..

Mvh
Citera
2013-01-20, 22:45
Medlem
Aliennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
SÅ DU VILL TA BETALT FÖR ATT RÄDDA FOLK UR ETT SLAVSYSTEM/samhället där pengar är vertyget som används för att förslava människor?

dags att vakna till lite isåfall..
Påstår Bashar att han vill "rädda folk ur ett slavsystem"..??

I så fall, skulle jag gärna vilja se nån länk på det.
Citera
2013-01-20, 22:54
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alienna
Påstår Bashar att han vill "rädda folk ur ett slavsystem"..??

I så fall, skulle jag gärna vilja se nån länk på det.

Nej, han nämner inget slavsystem/korruption överhuvutaget, och därför är det väl antgaligen fejk på vissa nyckelpunkter..

Han säger dock att världsekonomin kommer att krasha i ett av sina klipp..

Därför kunde han sagt behåll era pengar och köp hem odlingsgrejjer och odla mat..

Om han brydde sig om folket som han hjälper dvs.
Citera
2013-01-20, 23:04
Medlem
Glöm de jag skrev, e borta.
Senast redigerad av NabaEcu 2013-01-20 kl. 23:06.
Citera
2013-01-20, 23:07
Medlem
Aliennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Nej, han nämner inget slavsystem/korruption överhuvutaget, och därför är det väl antgaligen fejk på vissa nyckelpunkter..

Han säger dock att världsekonomin kommer att krasha i ett av sina klipp..

Därför kunde han sagt behåll era pengar och köp hem odlingsgrejjer och odla mat..

Om han brydde sig om folket som han hjälper dvs.
Jag förstår inte, vad du talar om.
Om han talar ur ett framtidsperspektiv, så vet han ju vad som - ur hans perspektiv - HAR HÄNT med världsekonomin. Han berättar sådant, som är historia för honom.

Varför han borde försöka styra folks handlande, förstår jag inte heller. Tycker du att det är FEL, att han inte lägger sig i folks ageranden?
Senast redigerad av Alienna 2013-01-20 kl. 23:10.
Citera
2013-01-21, 00:13
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alienna
Jag förstår inte, vad du talar om.
Om han talar ur ett framtidsperspektiv, så vet han ju vad som - ur hans perspektiv - HAR HÄNT med världsekonomin. Han berättar sådant, som är historia för honom.

Varför han borde försöka styra folks handlande, förstår jag inte heller. Tycker du att det är FEL, att han inte lägger sig i folks ageranden?

Einstein sa att det viktigaste steget hälsomässigt för människor är att gå över till en vegetarisk diet , det har visat sig vara sannt eftersom människan är ett växtätande djur som blir sjuk av att försöka inta dom flesta proteinerna från djur..

Bashar säger väl inget om människans diet?

Astralresande är också en sak jag letat efter en förklaring på från bashar men det verkar vara ännu en sån där "nyckelpunkt" som bashar inte "vill tala om"

Ganska konstigt enligt mig att nån som Bashar inte tycker dom 2 punkterna, pluss punkten om slavsystemet/samhället..

Men nu rabblar jag bara upp saker som jag kan peka på, sen kanske ni vet fler än dom 3..

Kanske har jag fel , men tills jag hör dom "nyckelpunkterna" talas om från "bashars mun" så är jag skeptisk till han utifrån vad budbäraren säger om människor som vilseleder i dessa dagar..

Tar dom betalt är det fejk enligt han för sån här info kommer att vara gratis om det är rätt info som ska göra folk fria.. Jag har kännt samma sak sen Dolores Cannon hade en film som kostade pengar 21 December.

Jag skulle helldre se Bashar tjäna ihop pengar så han klarar sig och sen gör han det gratis, då skulle jag trott på han ..

Som sagt jag vet inte men jag går på känslan.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in