Citat:
Ursprungligen postat av ixazaluoh
"Why do we exist at all?
Because you have to.
Existence simply is.
The question "why does existence exist?",
is a question created within existence.
The question is subject to existence.
Existence is not subject to the question.
Existence only has one quality: to exist.
Therefore, that which exists, simply exists.
It doesn't in any way, shape or form need to justify it's existence by asking why does it exist.
Existence exists because that's the quality it exhibits.
Existence."

Men det är fortfarande lite sådär "livet har ingen betydelse och ni är meninglösa varelser i en meninglös värld"-typ av snack som jag inte riktigt kan på..
13thSun talade nog om Bashar men han vågade inte säga namnet för att folk skulle dra sig dit och många skulle väl falla för bluffen..
13thSun menar, precis som jag, att är det äkta info som kan släppa folk fria så är den infon gratis, så all bashars info går antagligen att spola rakt ner i toaletten eftersom han tar betalt och sitter där och säger sig vara en "telefonlinje till en utomjording"..
Bashar menar såklart att det finns räddningar utanför oss när det är den stora bluffen, för svaren finns inom oss i "skräp"dNAt och vi kan få tag i den infon genom meditering..
Ooh tammefan han har ett telefonnummer också..
Säkert 97% sanning och 3% "giftig info" om viktiga "nyckelsaker", därför jag skulle vilja höra han prata om astralresande men det är väl för mycket begärt, lika med bashar och mat, det blir nog svårt att hitta bashar som förklarar att människan är ett växtätande djur och vad vi bör äta för att ha optimal hälsa..'
Tänk på saken gott folk och lyssna på 13thSun för ju mer perspektiv man får desto bättre, så säger dom flesta ärliga människor, dock inte bashar för då skulle han inte tjäna dom där pengarna..
Som sagt , tänk på saken..