Citat:
Ursprungligen postat av SexToy123
Min fråga är ,kör dom verkligen runt med sånna lyxbilar?
Eller var dom "ärliga försäljare" tro?
"Asfaltsläggarna" är inte ett dugg ärliga. Stjäl och bygger utan tillåtelse av markägare.
När folk inte är hemma kommer dom och river garageuppfarten, sen bygger dom nytt fast med "fuskbyggar" kvalitéet. Sen kräver dom villa+mark ägare på pengar för att dom utfört arbete. Hotfulla kan dom vara med.
Det hände nästan min gamla chef. Dom var inte hemma på helgen så kom "Asfaltsläggarna" och skulle riva och bygga, som tur är hadde dom alerta grannar som hindrade "Asfaltsläggarna".
Sen angående bilar och husvagnar, dom har bott regelbundet i Märsta i mellan 7-10 år. I början när dom kom så hadde dom skräpbilar och skräphusvagnar, nu har dom lyckats fiffla tills sig tillräckligt med pengar för att köpa mer kvalitéet på ekipagen.
Sen inte nog med fifflet, dom bor vart som helst där man kan ställa husvagn.
Om det inte går att ta sig dit direkt bygger dom nya vägar. Det värsta av allt dock är att dom skräpar ner och pissar och bajsar överallt och plockar inte upp efter sig sedan.
Jag är förvånad att folk inte känner till deras metoder vid detta laget. "Asfaltsläggarna" är ju ökända, har tillochmed vart med på TV i Uppdraggranskning eller Kalla Fakta och Dessutom på Efterlyst när dom hotade en hamburgarstekare på McDonalds.