2014-06-12, 17:17
Medlem
Lawlines avatar
Nu verkar dom vara slavägare också.....

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/slavlager-har-kopplingar-till-sverige_6502654.svd

Citat:
När brittisk polis slog till mot en camping i Bedfordshire för ett par veckor sedan upptäcktes ett husvagnsläger där mer än 100 män tros ha fängslats och utnyttjats som slavar. Enligt polisen fick fångarna sina huvud rakade och tvingades utföra hårt fysiskt arbete. De som vägrade hotades med våld.

Citat:
I svenska brottsutredningar förekommer 6-7 större familjer. Enligt Rikskriminalpolisen bildar flera familjer med samma efternamn klaner och grupperna som reser till Sverige består ofta av representanter från olika klaner som förfogar över arbetare med skiftande nationalitet.

Är det inte dags att vi slänger ut dom ur sverige en gång för alla. Dom verkar inte bry sig om medmänniskor så länge dom kan tjäna pengar på dom
Citera
2014-06-12, 17:51
Medlem
brattalattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyttarVM1990
Oi bobby!

Do not cock your jib up! Fucking wanker! You are doing persons out daily and they are falling on their legs! You pikeys are really a show to the living, your are all telling people that your are working the oars, but all it is about is this: I'll sell my rock, I'll sell my reel, I'll sell my granny's spinning-wheel. You all are putting hard on all kneens. You are shimmin the dooiney moy! Bobby, you got a little chengey veg, and all of a slap you will be in big trouble. At the lil everin my clan will be there to put a poor mouth on you and hand you a dirty turn out. There are no moon of gobbags between you and me, if we tell our oul we will be in a fight between air and cold. You will go out like smook. I am throwing out an apple r'arin'-toe to toe! Come on your fucking wanker!!

Din engelska sög verkligen!

Ont: Kom asfalläggare till mig idag och de är fortfarande kvar i samma kvarter. Vad ska jag göra? Börjar bli orolig på riktigt.
Citera
2014-06-12, 19:11
Medlem
b00b00s avatar
De verkar ha hittat nytt boende på Frihamnsparkeringen.

Mix megapol gbg´s facebook:
https://www.facebook.com/morrongange...e=1&permPage=1
Citera
2014-06-12, 21:14
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brattalatta
Din engelska sög verkligen!

Ont: Kom asfalläggare till mig idag och de är fortfarande kvar i samma kvarter. Vad ska jag göra? Börjar bli orolig på riktigt.

Din förståelse av pikey-engelska suger ännu mer.

Om du vill ha ett asfall som äggar dig så är det bara att betala det dom vill ha.
Citera
2014-06-13, 11:14
Medlem
Nu hotar dom med att ha 500 vänner här,ta hit dina 500 kompisar då .....släng ut dessa asfaltsbedragare med buller o bång....

Och som om han bestämmer om folk ska turista i England?Dags o skicka lite info till berörda politiker i England och Irland va deras infödingar till medborgare håller på med i Sverige?jävla trash åk hem me dig,fattar du inte du är ej välkommen här med dina tomma hot o taskiga jobb utförda.

http://www.expressen.se/gt/jag-kan-ha-500-vanner-har-i-kvall/
Senast redigerad av Gaggig 2014-06-13 kl. 11:17.
Citera
2014-06-13, 12:48
Medlem
Det är jättesynd om asfaltsläggarna. De måste fixa ett kort för att kunna slänga på soptippen.
Citera
2014-06-13, 13:32
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Bra gjort av raggarna. Jag hoppas att resten av Sverige följer detta exempel. Det bästa vore om vi kunde driva dessa parasiter till Finland. Där finns en helt annan kaliber, när det gäller att ta tag i ett problem.
Citera
2014-06-13, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
De verkar ha hittat nytt boende på Frihamnsparkeringen.

Mix megapol gbg´s facebook:
https://www.facebook.com/morrongange...e=1&permPage=1

The interview never happened, their is no man called John or anyone from liverpool, plus we have not the power to stop anyone going to see london or Big Ben. The journalist made up this interview travellers never give interviews....Swedes are masters of propaganda Herr Gobbels would be proud of you lot
Citera
2014-06-13, 16:51
Bannlyst
Läste i expressen att de lätt kan samla ihop 500 till ikväll om Svenskar stör dem, de skulle köra över Svenskarnas bilar med sina lastbilar... (Undra om Polisen talar dem tillrätta då det handlar om ett ev brott, de lyfte ju fram tydligt att man inte fick störa de irländska ziggisarna för det var olagligt... Så vad är då hoten ziggisarna kommer med då?

Kul tandlös gubbe i reportaget
Men hur är spridningen på dem nu, vart är de nu.
Igår såg jag 2 bilar på R40 mot Bollebygd/Borås/Jönköping passera flyglansmotet/Landvetter runt 16 tiden, 2 bilar en med släp och en oragen minigrävare...

Citera
2014-06-13, 16:59
Medlem
Robin.Bentleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Läste i expressen att de lätt kan samla ihop 500 till ikväll om Svenskar stör dem, de skulle köra över Svenskarnas bilar med sina lastbilar... (Undra om Polisen talar dem tillrätta då det handlar om ett ev brott, de lyfte ju fram tydligt att man inte fick störa de irländska ziggisarna för det var olagligt... Så vad är då hoten ziggisarna kommer med då?

Kul tandlös gubbe i reportaget
Men hur är spridningen på dem nu, vart är de nu.
Igår såg jag 2 bilar på R40 mot Bollebygd/Borås/Jönköping passera flyglansmotet/Landvetter runt 16 tiden, 2 bilar en med släp och en oragen minigrävare...

Streetracefolket skall samlas på söndag kl 16 på Bäckebol för att ta itu med ziggisarna !! Skall bli kul, hoppas de jagas bort !
Citera
2014-06-13, 17:43
Medlem
Det enklaste sättet att bli av med tattarna borde väl vara att inte köpa deras "tjänster"? Fast det är väl inte möjligt....
Bara i det område där jag bor är det flera som har köpt "tjänster" under de senaste månaderna trots alla skriverier i tidningar och här. Antingen kan inte folk läsa eller så är de helt blåsta.
Det enda rätta vore om de som anlitar tattarna också betalar för städningen på boplatserna. Det kanske är läge att göra en lista med de som har anlitat tattarna?
Citera
2014-06-13, 17:48
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobbySands
The interview never happened, their is no man called John or anyone from liverpool, plus we have not the power to stop anyone going to see london or Big Ben. The journalist made up this interview travellers never give interviews....Swedes are masters of propaganda Herr Gobbels would be proud of you lot

Du vet att snaran dras åt runt er. Du vet att er existens i Sverige blir tuffare för varje dag. Du vet även att andra pikeys som vi redan har här, spottar på er. Ni är den lägsta och smutsigaste formen av människor som vandrat på denna jord. Att ni blivit förföljda och bespottade, handlar inte om rasism eller nazism. Det handlar om hur ni själva betett er sen långt före jesu födelse.

Nu får ni skörda det ni sått.
Jag hoppas att ingen av er kommer levande tillbaka till Irland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in